1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
Н А К А З
N 241 від 29.09.97
м.Київ
Про впорядкування подання реєстраторами звітів щодо діяльності по веденню реєстрів власників іменних цінних паперів
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Державної комісія з цінних паперів та фондового ринку N 407 від 19.07.2005 )
Аналіз квартальних звітів реєстраторів, отриманих Комісією, показав, що більшість звітів підготовлено та подано з дотриманням вимог "Порядку складання та подання квартального звіту щодо здійснення діяльності по веденню реєстрів власників іменних цінних паперів", затвердженого наказом Комісії від 27.09.96 р. N 219 (далі - Порядок), та додаткових вимог, встановлених наказом Комісії від 25.06.97 р. N 155. Разом з тим мають місце факти неподання звітів або некоректної роботи реєстраторів з програмою підготовки звітів версія 1.2.2, що призводило до помилок у поданих звітах. З метою впорядкування підготовки та приймання звітності
НАКАЗУЮ:
( Пункт 1 фактично скасовано у зв'язку із скасуванням Наказу Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку N 155 від 25.06.97, до якого вносились зміни )
1. Доповнити пункт 2 наказу Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 25.06.97 р. N 155 абзацами такого змісту:
"- управлінню нагляду за інфраструктурою ринку цінних паперів Комісії приймати звіти від представників реєстраторів у разі наявності довіреностей на виконання дій щодо подання звітів або від керівників реєстраторів, що згідно з статутом мають повноваження виступати від імені реєстраторів без довіреностей;
- в управлінні нагляду за інфраструктурою ринку цінних паперів Комісії вести журнал прийняття звітів, до якого вносити дату прийняття звіту на перевірку. До вказаного журналу, у разі виявлення помилок у звітах, вносити дату отримання реєстратором повідомлення про помилки та дату подання звіту на повторну перевірку".
2. Встановити, що на етапі підготовки звітів реєстратори мають право користуватись також програмною системою "Фондові технології. Звіт реєстратора", версія 1.3.1.
3. Встановити, що кожне територіальне управління Комісії приймає електронні форми звітів тільки від підпорядкованих підрозділів реєстраторів, що знаходяться на території його області та яким надані повноваження щодо консолідації реєстрів окремих елементів. При цьому обов'язковими для подання є такі електронні форми:
- "Інформація про реєстратора іменних цінних паперів". Узагальнені показники блоку "Інформація про діяльність реєстратора (включаючи підпорядковані підрозділи)" включають тільки інформацію, що стосується відповідно підпорядкованого підрозділу;

................
Перейти до повного тексту