- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 3 листопада 2012 року № 1928
Про скаргу довіреної особи кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 34 Костромського М.В. Філіппа І.Ю., зареєстровану в Центральній виборчій комісії 2 листопада 2012 року за № 21-36-36696
До Центральної виборчої комісії 2 листопада 2012 року надійшла скарга довіреної особи кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 34 Костромського М.В. Філіппа Ігоря Юлійовича на бездіяльність окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року одномандатного виборчого округу № 34 (далі – окружна виборча комісія).
У скарзі Філіпп І.Ю просить Центральну виборчу комісію визнати протиправною бездіяльність окружної виборчої комісії щодо "неперерахунку" голосів виборців на виборчій дільниці № 120616 у одномандатному виборчому окрузі; зобов’язати окружну виборчу комісію в одномандатному виборчому окрузі № 34 на своєму засіданні розглянути питання про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 120616"; зобов’язати окружну виборчу комісію неухильно дотримуватися вимог Закону України
"Про вибори народних депутатів України" (далі – Закон).
Свої вимоги скаржник обґрунтовує тим, що 28 жовтня 2012 року окружна виборча комісія допустила протиправну бездіяльність, оскільки не прийняла рішення про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 120616 у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі (далі – загальнодержавний округ) в межах одномандатного округу № 34 та в цьому ж одномандатному виборчому окрузі (далі – одномандатний округ) у зв’язку з наявними ознаками розпечатування пакетів із запакованими документами дільничної виборчої комісії виборчої дільниці № 120616 одномандатного округу № 34 по загальнодержавному округу та одномандатному округу.
Таким чином, окружна виборча комісія, на думку суб’єкта звернення зі скаргою, порушила вимогу частини десятої статті
94 Закону.
На підтвердження викладених у скарзі доводів Філіппом І.Ю. надано відеоматеріал, у якому зафіксовано паперовий конверт невідомого походження, що містив друкований напис: "Вибори народних депутатів України 28 жовтня 2012 року. Загальнодержавний виборчий округ. Одномандатний виборчий округ № 34. Звичайна виборча дільниця № 120616. Дата пакування. Час пакування. Протокол загальнодержавного округу. Підпис членів виборчої комісії", а також підписи невідомих осіб.
На виконання частини десятої статті
111 Закону копії скарг з доданими до них документами 3 листопада 2012 року надіслано суб’єкту оскарження з повідомленням про можливість подати письмові пояснення по суті скарги.
До Центральної виборчої комісії того ж дня надійшли письмові пояснення окружної виборчої комісії, в яких зазначено про відсутність підстав для прийняття окружною виборчою комісією рішення про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 120616 у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу № 34 та в цьому ж одномандатному окрузі.
Постановою Центральної виборчої комісії від 8 серпня 2012 року
№ 203 "Про реєстрацію кандидатів у народні депутати України, висунутих політичною партією Всеукраїнське об’єднання "Батьківщина", в одномандатних виборчих округах" зареєстровано кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 34 Костромського Максима Васильовича.
Постановою Центральної виборчої комісії від 16 серпня 2012 року
№ 442 Філіппа Ігоря Юлійовича зареєстровано довіреною особою кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 34 Костромського Максима Васильовича.
Отже, скаргу подано належним суб’єктом звернення зі скаргою до належного суб’єкта розгляду скарги.
Розглянувши скаргу та доданий до неї відеоматеріал, а також пояснення суб’єкта оскарження, Центральна виборча комісія встановила.
Згідно з частинами першою, четвертою статті
94 Закону з моменту закінчення голосування окружна виборча комісія розпочинає засідання, яке продовжується безперервно до встановлення підсумків голосування у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та в одномандатному окрузі.
................Перейти до повного тексту