1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 3 листопада 2012 року № 1928
Про скаргу довіреної особи кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 34 Костромського М.В. Філіппа І.Ю., зареєстровану в Центральній виборчій комісії 2 листопада 2012 року за № 21-36-36696
До Центральної виборчої комісії 2 листопада 2012 року надійшла скарга довіреної особи кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 34 Костромського М.В. Філіппа Ігоря Юлійовича на бездіяльність окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року одномандатного виборчого округу № 34 (далі – окружна виборча комісія).
У скарзі Філіпп І.Ю просить Центральну виборчу комісію визнати протиправною бездіяльність окружної виборчої комісії щодо "неперерахунку" голосів виборців на виборчій дільниці № 120616 у одномандатному виборчому окрузі; зобов’язати окружну виборчу комісію в одномандатному виборчому окрузі № 34 на своєму засіданні розглянути питання про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 120616"; зобов’язати окружну виборчу комісію неухильно дотримуватися вимог Закону України "Про вибори народних депутатів України" (далі – Закон).
Свої вимоги скаржник обґрунтовує тим, що 28 жовтня 2012 року окружна виборча комісія допустила протиправну бездіяльність, оскільки не прийняла рішення про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 120616 у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі (далі – загальнодержавний округ) в межах одномандатного округу № 34 та в цьому ж одномандатному виборчому окрузі (далі – одномандатний округ) у зв’язку з наявними ознаками розпечатування пакетів із запакованими документами дільничної виборчої комісії виборчої дільниці № 120616 одномандатного округу № 34 по загальнодержавному округу та одномандатному округу.
Таким чином, окружна виборча комісія, на думку суб’єкта звернення зі скаргою, порушила вимогу частини десятої статті 94 Закону.
На підтвердження викладених у скарзі доводів Філіппом І.Ю. надано відеоматеріал, у якому зафіксовано паперовий конверт невідомого походження, що містив друкований напис: "Вибори народних депутатів України 28 жовтня 2012 року. Загальнодержавний виборчий округ. Одномандатний виборчий округ № 34. Звичайна виборча дільниця № 120616. Дата пакування. Час пакування. Протокол загальнодержавного округу. Підпис членів виборчої комісії", а також підписи невідомих осіб.
На виконання частини десятої статті 111 Закону копії скарг з доданими до них документами 3 листопада 2012 року надіслано суб’єкту оскарження з повідомленням про можливість подати письмові пояснення по суті скарги.
До Центральної виборчої комісії того ж дня надійшли письмові пояснення окружної виборчої комісії, в яких зазначено про відсутність підстав для прийняття окружною виборчою комісією рішення про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 120616 у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу № 34 та в цьому ж одномандатному окрузі.
Постановою Центральної виборчої комісії від 8 серпня 2012 року № 203 "Про реєстрацію кандидатів у народні депутати України, висунутих політичною партією Всеукраїнське об’єднання "Батьківщина", в одномандатних виборчих округах" зареєстровано кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 34 Костромського Максима Васильовича.
Постановою Центральної виборчої комісії від 16 серпня 2012 року № 442 Філіппа Ігоря Юлійовича зареєстровано довіреною особою кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 34 Костромського Максима Васильовича.
За змістом частин першої, другої, шостої статті 108 Закону та пунктів 2.1, 2.2, 3.4 Порядку розгляду скарг виборчими комісіями з виборів народних депутатів України, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 31 липня 2012 року № 133 (далі – Порядок), довірена особа кандидата у народні депутати України в одномандатному окрузі може оскаржити до Центральної виборчої комісії бездіяльність окружної виборчої комісії.
Отже, скаргу подано належним суб’єктом звернення зі скаргою до належного суб’єкта розгляду скарги.
Розглянувши скаргу та доданий до неї відеоматеріал, а також пояснення суб’єкта оскарження, Центральна виборча комісія встановила.
Згідно з частинами першою, четвертою статті 94 Закону з моменту закінчення голосування окружна виборча комісія розпочинає засідання, яке продовжується безперервно до встановлення підсумків голосування у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та в одномандатному окрузі.

................
Перейти до повного тексту