- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П О С Т А Н О В А
Про Методичні рекомендації щодо здійснення окружними виборчими комісіями організаційного та фінансового забезпечення проведення кандидатами на пост Президента України передвиборної агітації в регіональних (місцевих) державних чи комунальних засобах масової інформації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України 17 січня 2010 року
З метою забезпечення однакового застосування Закону України
"Про вибори Президента України", керуючись пунктом 1 частини другої статті
25, частинами першою та третьою статті
60, частинами другою, четвертою - восьмою статті
61, частинами другою - четвертою статті
63 Закону України
"Про вибори Президента України", Порядком надання ефірного часу та друкованих площ для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України 17 січня 2010 року, затвердженим постановою Центральної виборчої комісії від 29 жовтня 2009 року
N 210, статтями
11 -
13, пунктами 4, 5 статті
17, пунктами 1, 3 статті
18 Закону України
"Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія
постановляє:
1. Затвердити Методичні рекомендації щодо здійснення окружними виборчими комісіями організаційного та фінансового забезпечення проведення кандидатами на пост Президента України передвиборної агітації в регіональних (місцевих) державних чи комунальних засобах масової інформації за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України 17 січня 2010 року (додаток 1).
2. Встановити форми типових договорів:
про надання ефірного часу для проведення передвиборної агітації кандидатами на пост Президента України, зареєстрованими Центральною виборчою комісією, на регіональному телебаченні (додаток 2);
про надання ефірного часу для проведення передвиборної агітації кандидатами на пост Президента України, зареєстрованими Центральною виборчою комісією, на регіональному радіо (додаток 3);
про опублікування передвиборних програм кандидатів на пост Президента України, зареєстрованих Центральною виборчою комісією, в місцевому друкованому засобі масової інформації (додаток 4).
3. Цю постанову надіслати Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення, Державному комітету телебачення та радіомовлення України, а також окружним виборчим комісіям, що здійснюватимуть організаційне та фінансове забезпечення проведення кандидатами на пост Президента України передвиборної агітації в регіональних (місцевих) державних чи комунальних засобах масової інформації за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України 17 січня 2010 року.
Голова Центральної виборчої комісії | В.ШАПОВАЛ |
Додаток 1
до постанови Центральної виборчої комісії
від 27 листопада 2009 року N 383
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо здійснення окружними виборчими комісіями організаційного та фінансового забезпечення проведення кандидатами на пост Президента України передвиборної агітації в регіональних (місцевих) державних чи комунальних засобах масової інформації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України ( 835-17 ), виділених на підготовку та проведення виборів Президента України 17 січня 2010 року
Ці Методичні рекомендації визначають процедуру проведення окружними виборчими комісіями жеребкувань щодо встановлення черговості надання кандидатам на пост Президента України ефірного часу та друкованих площ у регіональних електронних (аудіовізуальних) та місцевих друкованих засобах масової інформації державної чи комунальної форми власності для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України 17 січня 2010 року (далі - вибори), а також порядок укладення угод із засобами масової інформації щодо надання кандидатам на пост Президента України ефірного часу, друкованих площ та інші питання, пов'язані з організаційним та фінансовим забезпеченням проведення кандидатами на пост Президента України передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України.
1. Загальні положення
1.1. Відповідно до частини третьої статті
60 Закону України
"Про вибори Президента України" (далі - Закон) кандидат на пост Президента України, зареєстрований Центральною виборчою комісією (далі - кандидат на пост Президента України), має право користуватися державними та комунальними засобами масової інформації за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів.
1.2. Згідно з частинами другою та четвертою статті
61 Закону кандидатам на пост Президента України державними та комунальними телерадіоорганізаціями у кожному з регіонів України (Автономна Республіка Крим, області, міста Київ та Севастополь) надається ефірний час між дев'ятнадцятою і двадцять другою годинами для проведення передвиборної агітації:
- на регіональних телеканалах - тривалістю 30 хвилин;
- на регіональних радіоканалах - тривалістю 20 хвилин.
Цей час надається на кожному із зазначених каналів у трьох рівних частках від загального обсягу виділеного часу (у три етапи - на регіональних телеканалах по 10 хвилин та на регіональних радіоканалах по 6 хвилин 40 секунд).
1.3. Згідно з частиною другою статті
63 Закону кандидат на пост Президента України має право за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів, опублікувати в однаковому для всіх кандидатів поліграфічному виконанні в одному з місцевих державних або комунальних друкованих засобів масової інформації свою передвиборну програму, подану до Центральної виборчої комісії при його реєстрації.
1.4. Черговість надання кандидатам на пост Президента України ефірного часу та друкованих площ у засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації визначається за результатами жеребкування.
2. Види жеребкувань
Відповідно до частини шостої статті
61, частини третьої статті
63 Закону окружні виборчі комісії з виборів Президента України 17 січня 2010 року (далі - окружні виборчі комісії), визначені постановою Центральної виборчої комісії від 27 листопада 2009 року
N 382 "Про визначення окружних виборчих комісій, які здійснюватимуть у відповідних регіонах України (Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі) організаційне та фінансове забезпечення проведення кандидатами на пост Президента України передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України 17 січня 2010 року", в кожному регіоні України (Автономна Республіка Крим, області, міста Київ та Севастополь) проводять жеребкування щодо:
- надання ефірного часу регіональною державною чи комунальною телеорганізацією кандидатам на пост Президента України для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів (у три етапи);
- надання ефірного часу регіональною державною чи комунальною радіоорганізацією кандидатам на пост Президента України для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів (у три етапи);
- черговості друкування передвиборних програм кандидатів на пост Президента України у місцевому державному чи комунальному друкованому засобі масової інформації за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів.
3. Підготовка до проведення жеребкувань
3.1. Перед проведенням жеребкувань окружні виборчі комісії зобов'язані:
3.1.1. Укласти угоди про надання ефірного часу для проведення передвиборної агітації кандидатами на пост Президента України на регіональних теле-, радіоканалах, а також про опублікування передвиборних програм кандидатів на пост Президента України в місцевих друкованих засобах масової інформації з:
- регіональною державною чи комунальною телеорганізацією у відповідному регіоні за формою відповідно до додатка 2 до постанови;
- регіональною державною чи комунальною радіоорганізацією у відповідному регіоні за формою відповідно до додатка 3 до постанови;
- редакцією місцевого державного чи комунального друкованого засобу масової інформації у відповідному регіоні за формою відповідно до додатка 4 до постанови.
При визначенні окружною виборчою комісією регіональної телерадіоорганізації чи місцевого друкованого засобу масової інформації для укладення таких угод перевага надається телерадіоорганізаціям чи друкованим засобам масової інформації, що мають найбільшу сферу розповсюдження своїх програм (видань) на території відповідного регіону.
У разі якщо на території одного регіону телерадіоорганізації чи друковані засоби масової інформації мають однакову сферу розповсюдження своїх передач (видань), перевага надається засобам масової інформації, розцінки яких на розповсюдження матеріалів передвиборної агітації є нижчими.
3.1.2. Отримати від редакції місцевого державного чи комунального друкованого засобу масової інформації, з яким укладено угоду про опублікування передвиборних програм кандидатів на пост Президента України, інформацію щодо конкретних дат виходу номерів відповідних видань з передвиборними програмами кандидатів на пост Президента України із зазначенням місця розташування цих програм у кожному номері видання (номери шпальт).
3.1.3. Визначити дату проведення жеребкувань, враховуючи, що жеребкування повинні бути проведені не пізніше 5 грудня 2009 року, та прийняти про це відповідну постанову.
3.2. Після визначення дати проведення жеребкувань окружна виборча комісія не пізніше ніж за день до дня проведення жеребкувань телефоном чи телеграмами повідомляє про час і місце їх проведення учасників жеребкування (розділ 4 Методичних рекомендацій), а також представників Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення у відповідних регіонах та представників відповідних управлінь (відділів) у справах преси та інформації обласної, Севастопольської міської державних адміністрацій, головного управління з питань взаємодії з засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю Київської міської державної адміністрації.
3.3. Для проведення жеребкувань виготовляються однакові за розміром та кольором аркуші паперу, картки, кульки тощо (далі - жеребки) з нанесенням на кожному жеребку одного з порядкових номерів за кількістю кандидатів на пост Президента України.
3.4. Для фіксації результатів жеребкувань готуються відповідні таблиці:
- таблиця 1 - для фіксації результатів технічного жеребкування щодо визначення черговості участі кандидатів на пост Президента України в основних жеребкуваннях;
- таблиця 2 - для фіксації результатів жеребкування щодо надання ефірного часу регіональною телеорганізацією кандидатам на пост Президента України для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів (містить три розділи, що відповідають окремим етапам жеребкування, в яких фіксуватимуться результати жеребкування щодо надання ефірного часу на регіональному телебаченні на кожному з трьох етапів);
- таблиця 3 - для фіксації результатів жеребкування щодо надання ефірного часу регіональною радіоорганізацією кандидатам на пост Президента України для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів (містить три розділи, що відповідають окремим етапам жеребкування, в яких фіксуватимуться результати жеребкування щодо надання ефірного часу на регіональному радіо на кожному з трьох етапів);
- таблиця 4 - для фіксації результатів жеребкування щодо черговості друкування передвиборних програм кандидатів на пост Президента України у місцевій газеті за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів (складається із зазначенням поданої редакцією місцевого друкованого засобу масової інформації, з яким укладено угоду про опублікування передвиборних програм кандидатів на пост Президента України, інформації щодо конкретних дат виходу номерів відповідного видання з передвиборними програмами кандидатів на пост Президента України із зазначенням місця розташування цих програм у кожному номері видання (номери шпальт).
3.5. Черговість включення прізвищ, імен та по батькові кандидатів на пост Президента України до таблиці 1 визначається за хронологічним порядком їх реєстрації Центральною виборчою комісією (за датами та номерами постанов Центральної виборчої комісії про їх реєстрацію).
3.6. У таблицях 2 і 3 прізвища, імена та по батькові кандидатів на пост Президента України розміщуються за черговістю, визначеною за результатами технічного жеребкування.
3.7. Черговість включення прізвищ, імен та по батькові кандидатів на пост Президента України до таблиці 4 визначається за результатами жеребкування щодо черговості друкування передвиборних програм кандидатів на пост Президента України у місцевому друкованому засобі масової інформації.
4. Учасники жеребкувань
4.1. Жеребкування щодо надання ефірного часу на регіональних теле-, радіоканалах та щодо черговості друкування передвиборних програм кандидатів на пост Президента України у місцевих друкованих засобах масової інформації проводяться за участю кандидатів на пост Президента України або їх довірених осіб у відповідному територіальному або єдиному загальнодержавному виборчому окрузі.
4.2. Окружні виборчі комісії до початку жеребкувань перевіряють документи учасників жеребкувань. Такі особи повинні мати при собі відповідні посвідчення, видані Центральною виборчою комісією, що підтверджують їх статус.
4.3. У відповідних жеребкуваннях не беруть участі кандидати на пост Президента України, які подали до окружної виборчої комісії заяву про свою відмову від використання ефірного часу для проведення передвиборної агітації на регіональних теле-, радіоканалах або опублікування своїх передвиборних програм у місцевих засобах масової інформації.
4.4. У разі відсутності під час проведення жеребкувань кандидата на пост Президента України або його довіреної особи в інтересах такого кандидата на пост Президента України у жеребкуваннях бере участь один з членів окружної виборчої комісії, визначений цією комісією.
4.5. Під час проведення жеребкувань щодо надання ефірного часу регіональними телерадіоорганізаціями та щодо черговості друкування передвиборних програм кандидатів на пост Президента України у місцевому друкованому засобі масової інформації можуть бути присутні представники Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення у відповідних регіонах та представники відповідних управлінь (відділів) у справах преси та інформації обласної, Севастопольської міської державних адміністрацій, головного управління з питань взаємодії з засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю Київської міської державної адміністрації. Про присутність відповідних осіб на засіданні окружної виборчої комісії зазначається у протоколі засідання цієї комісії.
5. Проведення жеребкувань
5.1. Жеребкування проводяться на засіданні відповідної окружної виборчої комісії за складеним заздалегідь сценарним планом.
5.2. Спочатку окружна виборча комісія проводить технічне жеребкування для визначення черговості участі кандидатів на пост Президента України в основних жеребкуваннях.
Черговість участі кандидатів на пост Президента України у технічному жеребкуванні визначається за хронологічним порядком їх реєстрації Центральною виборчою комісією (за датами та номерами постанов Центральної виборчої комісії про їх реєстрацію).
Технічне жеребкування проводиться за допомогою барабана, скриньки або іншого пристрою, що дозволяє провести жеребкування (далі - пристрій), з використанням жеребків, за якими визначатиметься черговість участі кандидата на пост Президента України в основних жеребкуваннях.
Пристрій виготовляється з прозорого матеріалу - у разі якщо жеребки виготовляються чи запаковуються у спосіб, що унеможливлює ознайомлення зі змістом жеребків до моменту їх діставання з пристрою.
Пристрій виготовляється з непрозорого матеріалу - у разі якщо жеребки виготовляються у спосіб, який дає можливість ознайомитися зі змістом жеребків до моменту їх діставання з пристрою.
Матеріал, з якого виготовлятиметься пристрій (прозорий чи непрозорий), та вид жеребків, які використовуватимуться для проведення жеребкування, визначаються окружною виборчою комісією до початку проведення жеребкування.
5.3. Технічне жеребкування проводиться у такій послідовності:
5.3.1. Жеребки вкидаються одним із членів комісії у пристрій та перемішуються.
5.3.2. Після перемішування жеребків кандидат на пост Президента України або його довірена особа, а в разі їх відсутності - один із членів окружної виборчої комісії, визначений цією комісією, за встановленою черговістю дістає з пристрою жеребок, та у разі якщо жеребки запаковані, розпаковує його, демонструючи та оголошуючи нанесений на ньому номер.
Номер позначається у таблиці 1, у якій учасник жеребкування ставить свій підпис у відповідній графі.
5.3.3. Після діставання з пристрою останнього жеребка головуючим на засіданні окружної виборчої комісії або за його дорученням іншим членом комісії оголошуються номери, що визначатимуть черговість участі кандидатів на пост Президента України в основних жеребкуваннях.
5.3.4. Після завершення технічного жеребкування для підготовки основних жеребкувань у засіданні окружної виборчої комісії оголошується перерва.
5.4. В основних жеребкуваннях кандидати на пост Президента України беруть участь за черговістю, визначеною за результатами технічного жеребкування.
Основні жеребкування проводяться за тією ж процедурою, що й технічне.
Результати основних жеребкувань заносяться секретарем окружної виборчої комісії до відповідних таблиць (пункт 3.4 цих Методичних рекомендацій).
5.5. Жеребкування щодо надання ефірного часу регіональними телерадіоорганізаціями кандидатам на пост Президента України проводяться у три етапи кожне - окремо для телебачення та радіо.
За результатами проведеного жеребкування окружна виборча комісія приймає відповідну постанову.
5.6. Жеребкування щодо черговості друкування в місцевому державному чи комунальному друкованому засобі масової інформації передвиборних програм кандидатів на пост Президента України проводиться в один етап.
При проведенні жеребкування визначається черговість друкування в місцевій газеті передвиборних програм кандидатів на пост Президента України.
За результатами проведеного жеребкування окружна виборча комісія приймає відповідну постанову.
6. Організаційні заходи окружних виборчих комісій та регіональних телерадіоорганізацій після проведення жеребкувань
6.1. Після проведення жеребкувань окружна виборча комісія зобов'язана:
- у триденний строк з дня затвердження результатів жеребкування щодо надання кандидатам на пост Президента України ефірного часу регіональною телерадіоорганізацією опублікувати такі результати у місцевому державному чи комунальному друкованому засобі масової інформації, надати відповідній телерадіоорганізації та надіслати їх до Центральної виборчої комісії;
- у триденний строк з дня затвердження результатів жеребкування щодо черговості друкування передвиборних програм кандидатів на пост Президента України опублікувати такі результати у місцевому засобі масової інформації, з яким укладено угоду про розповсюдження матеріалів передвиборної агітації, та надіслати їх до Центральної виборчої комісії.
6.2. Після проведення жеребкувань відповідні регіональні телерадіоорганізації зобов'язані за їх результатами скласти розклад ефірного часу із зазначенням передвиборних агітаційних теле-, радіопрограм, конкретної дати і часу виходу їх в ефір, надіслати цей розклад окружній виборчій комісії і довести його до відома кандидатів на пост Президента України.
Секретар Центральної виборчої комісії | Т.ЛУКАШ |
Додаток 2
до постанови Центральної виборчої комісії
від 27 листопада 2009 року N 383
ТИПОВИЙ ДОГОВІР
про надання ефірного часу для проведення передвиборної агітації кандидатами на пост Президента України, зареєстрованими Центральною виборчою комісією, на регіональному телебаченні
м.__________________ "___" _________2009 року
Окружна виборча комісія територіального виборчого округу N_______
(далі - Замовник) в особі голови комісії _______________________,
(прізвище, ім'я, по батькові)
що діє на підставі Закону України "Про вибори Президента
України", з однієї сторони, та __________________________________
_________________________________________________________________
(назва регіональної телеорганізації державної
_________________________________________________________________
чи комунальної форми власності)
(далі - Виконавець) в особі _____________________________________
________________________________________________________________,
(посада, прізвище, ім'я, по батькові керівника регіональної
________________________________________________________________,
телеорганізації)
яка діє на підставі ____________________________________________,
(назва документа)
з другої сторони (разом далі - Сторони, а кожна окремо -
Сторона), уклали цей Договір про таке.
1. Предмет Договору
1.1. Виконавець зобов'язується надати послуги з надання
ефірного часу в обсязі 20 хвилин (тричі по 6 хвилин 40 секунд)
за результатами жеребкувань, проведених Замовником, кожному
кандидату на пост Президента України, зареєстрованому Центральною
виборчою комісією (далі - кандидат на пост Президента
України), на _____________________________________________________
(назва регіонального радіоканалу)
у період між 19 та 22 годинами для проведення ним у _____________
__________________________________________________________________
(назва регіону України (Автономна Республіка Крим, області,
__________________________________________________________________
міста Київ та Севастополь)
передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України 17 січня 2010 року.
1.2. Замовник зобов'язується оплатити вартість послуг визначених у пункті 1.1. Договору, згідно з розцінкою вартості однієї хвилини (секунди) ефірного часу, погодженою Сторонами, у строки та порядку, передбаченими цим Договором.
2. Порядок надання послуг
2.1. Замовник шляхом жеребкування визначає черговість надання кандидатам на пост Президента України ефірного часу на телебаченні.
Результати проведеного Замовником жеребкування подаються Виконавцеві протягом 2 (двох) днів з дня його проведення.
2.2. Виконавець за результатами жеребкування, проведеного Замовником, повинен скласти розклад ефірного часу трансляції передвиборних агітаційних телепередач кандидатів на пост Президента України із зазначенням передвиборних агітаційних телепрограм, конкретної дати і часу виходу їх в ефір і надіслати його Замовнику не пізніш як на 3 (третій) день з дня отримання результатів проведеного Замовником жеребкування.
Виконавець складає розклад ефірного часу з урахуванням того, щоб кожен кандидат на пост Президента України до 24 години 15 січня 2010 року використав своє право на проведення в телеефірі передвиборної агітації тричі по десять хвилин.
2.3. Виконавець зобов'язується довести до відома кандидатів на пост Президента України складений ним розклад ефірного часу у строк, що забезпечить використання кандидатами на пост Президента України наданого їм ефірного часу в порядку та у спосіб, визначений законодавством.
2.4. Виконавець надає ефірний час кандидатам на пост Президента України відповідно до складеного ним розкладу ефірного часу трансляції передвиборних агітаційних телепередач.
2.5. Виконавцю забороняється надавати послуги в одному блоці з комерційною, соціальною чи політичної рекламою, переривати передачі передвиборних агітаційних програм кандидатів на пост Президента України рекламою товарів, робіт, послуг та іншими повідомленнями.
2.6. У разі якщо Центральною виборчою комісією відповідно до частини першої статті 56 Закону України "Про вибори Президента України" скасовано реєстрацію кандидата на пост Президента України, Замовник негайно доводить до відома Виконавця таке рішення.
3. Вартість Договору та порядок розрахунків
3.1. Вартість послуг передбачених у пункті 1.1 цього Договору визначається з урахуванням розрахунку вартості однієї хвилини (секунди) ефірного часу, встановленої Виконавцем, яка становить ______ грн у період з 19 до 22 години, і не перевищує середньозважений показник вартості одиниці ефірного часу. Розцінки вартості одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації за цим Договором не можуть змінюватися протягом усього строку його дії.
3.2. Орієнтовна вартість цього Договору становить _____ грн, у тому числі ПДВ _______ грн.
3.3. Не пізніше 5 числа кожного місяця Виконавець надає Замовнику рахунок та Акт наданих послуг за попередній місяць, у якому визначаються кількість фактично наданого ефірного часу та його вартість.
3.4. Оплата за фактично надані послуги згідно з цим Договором здійснюється Замовником у безготівковій формі протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту підписання обома Сторонами Акта наданих послуг.
3.5. Грошовою одиницею, в якій здійснюються розрахунки за Договором, є гривня.
3.6. Оплата послуг здійснюється Замовником в межах коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку та проведення виборів Президента України.
4. Зобов'язання Сторін
4.1. Виконавець зобов'язаний:
- забезпечити належне та своєчасне надання послуг, передбачених цим Договором;
- своєчасно скласти розклад ефірного часу трансляції передвиборних агітаційних телепередач кандидатів на пост Президента України та довести його до відома кандидатів на пост Президента України;
- неухильно дотримуватися розкладу ефірного часу, складеного ним за результатами жеребкування;
- забезпечити дотримання заборони протягом 20 хвилин до і після телетрансляції передвиборної агітаційної телепередачі кандидата на пост Президента України на тому ж каналі мовлення у будь-якій формі коментувати чи оцінювати її зміст, давати будь-яку інформацію щодо цього кандидата на пост Президента України або політичної партії (виборчого блоку політичних партій), яка висунула кандидата;
- дотримуватися вимог Закону України "Про вибори Президента України", Порядку надання ефірного часу та друкованих площ для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України 17 січня 2010 року, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 29 жовтня 2009 року N 210, та інших нормативно-правових актів України про вибори Президента України;
- дотримуватися принципу рівних умов надання кандидатам на пост Президента України ефірного часу на телебаченні в порядку, передбаченому Законом України "Про вибори Президента України";
- надавати Замовнику інформацію про виділення ефірного часу кандидатам на пост Президента України для проведення передвиборної агітації за рахунок коштів Державного бюджету України;
- здійснювати відеозаписи агітаційних телепередач кожного кандидата на пост Президента України з відміткою про дату та час їх трансляції;
- зберігати відеозаписи, зазначені у попередньому абзаці цього пункту, до закінчення тридцятиденного строку з дня офіційного оприлюднення результатів виборів;
- забезпечити порядок, за яким телепередачі Виконавця не перекриватимуть передачі передвиборної агітації кандидатів на пост Президента України, які транслюються на Першому Національному каналі Національної телекомпанії України за рахунок коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку і проведення виборів;
- до 21 січня 2010 року надіслати до Центральної виборчої комісії інформацію про фактичне надання за цим Договором ефірного часу кожному кандидату на пост Президента України.
4.2. Замовник зобов'язаний:
- за умови належного бюджетного фінансування своєчасно здійснювати оплату послуг, наданих Виконавцем, відповідно до виставлених рахунків;
- надати результати жеребкування щодо черговості виділення Виконавцем ефірного часу кандидатам на пост Президента України для проведення ними передвиборної агітації за рахунок коштів Державного бюджету України.
5. Відповідальність Сторін та вирішення спорів
5.1. У разі порушення своїх зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, визначену цим Договором та законодавством України. Порушенням зобов'язання є його невиконання або неналежне виконання (виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання).
5.2. Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов'язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинуватою, якщо доведе, що було вжито всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов'язання.
5.3. У разі невиконання чи неналежного виконання своїх зобов'язань за цим Договором, у тому числі порушення термінів надання послуг, Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі облікової ставки Національного банку України, що діяла у період порушення зобов'язання, від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання, за кожну добу порушення зобов'язання за Договором.
5.4. У разі несвоєчасної (простроченої) оплати Замовником вартості послуг, за умови його належного бюджетного фінансування, Замовник на вимогу Виконавця сплачує останньому пеню у розмірі облікової ставки Національного банку України, що діяла у період порушення зобов'язання, від суми простроченого платежу, за кожну добу прострочення.
5.5. Сплата Сторонами штрафних санкцій за цим Договором або за законом не звільняє Сторони від обов'язку виконання договірних зобов'язань.
5.6. У разі неподання Замовником результатів проведеного ним жеребкування Виконавець звільняється від відповідальності, передбаченої пунктом 5.3 цього Договору.
6. Вирішення спорів
6.1. Сторони за цим Договором докладають усіх зусиль для вирішення шляхом переговорів будь-яких розходжень або спорів, що виникають між ними у зв'язку з виконанням умов цього Договору.
6.2. Якщо Замовник та Виконавець не зможуть дійти згоди зі спірних питань, будь-яка Сторона може вимагати врегулювання цих питань відповідно до законодавства України.
7. Строк дії Договору
7.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання обома Сторонами, скріплення печатками Сторін і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань. У разі необхідності продовження строку дії цього Договору здійснюється шляхом укладання додаткової угоди.
7.2. Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.
8. Заключні положення
8.1. Договір складено у письмовій формі, українською мовою, у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, - по одному примірнику для кожної зі Сторін.
................Перейти до повного тексту