- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П О С Т А Н О В А
Про Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках
1. Узяти до відома рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення від 23 вересня 2009 року N 1891 "Про проект Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках" та наказ Державного комітету телебачення та радіомовлення України від 23 вересня 2009 року
N 320 "Про затвердження Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках".
2. Затвердити Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках (додається).
3. Цю постанову надіслати Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення, Державному комітету телебачення та радіомовлення України та розмістити на офіційному сайті Центральної виборчої комісії.
Голова Центральної виборчої комісії | В.ШАПОВАЛ |
Додаток
до постанови Центральної виборчої комісії
від 2 жовтня 2009 року N 142
ПОЛОЖЕННЯ
про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках
1. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з виборів Президента України (далі - середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу)) - стала величина, яка не може бути змінена під час виборчого процесу і є обов'язковою для застосування засобами масової інформації всіх видів та форм власності, що зареєстровані на території України, при встановленні розцінок вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації;
................Перейти до повного тексту