1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П О С Т А Н О В А
02.10.2009 N 142
Про Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках
Відповідно до пункту 8 частини другої статті 25, частини шостої статті 60 Закону України "Про вибори Президента України", керуючись статтями 11 - 13, пунктом 17 статті 18 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія
постановляє:
1. Узяти до відома рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення від 23 вересня 2009 року N 1891 "Про проект Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках" та наказ Державного комітету телебачення та радіомовлення України від 23 вересня 2009 року N 320 "Про затвердження Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках".
2. Затвердити Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках (додається).
3. Цю постанову надіслати Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення, Державному комітету телебачення та радіомовлення України та розмістити на офіційному сайті Центральної виборчої комісії.
Голова Центральної виборчої комісії В.ШАПОВАЛ
Додаток
до постанови Центральної виборчої комісії
від 2 жовтня 2009 року N 142
ПОЛОЖЕННЯ
про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках
Це Положення розроблено відповідно до пункту 8 частини другої статті 25, частини шостої статті 60 Закону України "Про вибори Президента України", статей 11 - 13, пункту 17 статті 18 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", з урахуванням вимог статей 17, 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", пункту 7 Положення про Державний комітет телебачення та радіомовлення України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року N 897.
1. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з виборів Президента України (далі - середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу)) - стала величина, яка не може бути змінена під час виборчого процесу і є обов'язковою для застосування засобами масової інформації всіх видів та форм власності, що зареєстровані на території України, при встановленні розцінок вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації;

................
Перейти до повного тексту