- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ТА РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках
На підставі пункту 8 частини другої статті
25, частини шостої статті
60 Закону України
"Про вибори Президента України", керуючись пунктом 7 Положення про Державний комітет телебачення та радіомовлення України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р.
N 897,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках (додається).
2. Рекомендувати опублікувати цей наказ в газетах "Голос України" і "Урядовий кур'єр" та оприлюднити в інших засобах масової інформації.
3. Довести наказ до відома керівників структурних підрозділів Комітету, керівників державних обласних (регіональних) телерадіокомпаній, Національної телекомпанії України, Національної радіокомпанії України та начальників обласних управлінь у справах преси та інформації.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Голови Комітету Мураховського А.Л.
В.о. Голови Комітету | О.Наливайко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держкомтелерадіо
України
23.09.2009 N 320
ПОЛОЖЕННЯ
про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках
1. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з виборів Президента України (далі - середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу)) - стала величина, яка не може бути змінена під час виборчого процесу і є обов'язковою для застосування засобами масової інформації всіх видів та форм власності, що зареєстровані на території України, при встановленні розцінок вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації;
................Перейти до повного тексту