1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
І НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 20 жовтня 2023 року № 66
Про Порядок контролю виборчих фондів на виборах народних депутатів України
Відповідно до частин першої, другої статті 147, статей 150 - 153 Виборчого кодексу України, ураховуючи лист-погодження Національного агентства з питань запобігання корупції від 22 вересня 2023 року № 50-20/21870-23, керуючись статтями 11 - 13, пунктами 3, 4, 9 статті 17, пунктом 5 статті 19 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", статтями 15, 56 Закону України "Про Національний банк України", Центральна виборча комісія і Національний банк України постановляють:
1. Затвердити Порядок контролю виборчих фондів на виборах народних депутатів України, що додається.
2. Ця постанова набирає чинності з 01 листопада 2023 року, крім положень Порядку, затвердженого цією постановою, що стосуються регіональних та територіальних представництв Центральної виборчої комісії, що набирають чинності після відновлення дії статті 35 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" та прийняття Центральною виборчою комісією рішення про початок роботи її регіональних та територіальних представництв.
3. Копію цієї постанови надіслати Національному банку України та Національному агентству з питань запобігання корупції.
4. Цю постанову оприлюднити на офіційному вебсайті Центральної виборчої комісії та розмістити на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України.



Голова
Центральної виборчої комісії



Голова
Національного банку України



О. ДІДЕНКО



А. ПИШНИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Центральної виборчої комісії
і Національного банку України
від 20 жовтня 2023 року № 66
ПОРЯДОК
контролю виборчих фондів на виборах народних депутатів України
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає процедуру здійснення Центральною виборчою комісією, її регіональними або територіальними представництвами, Національним агентством з питань запобігання корупції та банками, в яких відкрито рахунки виборчих фондів, контролю:
виборчих фондів політичних партій, кандидати в народні депутати України від яких включені до єдиного списку кандидатів у народні депутати України у єдиному загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі (загальнодержавний виборчий список) та регіональних виборчих списків кандидатів у народні депутати України (регіональні виборчі списки) (далі разом - виборчі списки) та зареєстровані Центральною виборчою комісією (далі - політична партія, виборчий фонд політичної партії);
власних виборчих фондів кандидатів у народні депутати України, які включені політичною партією до виборчих списків та зареєстровані Центральною виборчою комісією (далі - кандидат, власний виборчий фонд кандидата).
2. Відкриття та закриття рахунків виборчих фондів політичних партій та кандидатів здійснюється банками відповідно до Порядку відкриття і закриття рахунків виборчих фондів та фондів всеукраїнського референдуму, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 липня 2020 року № 102, з урахуванням вимог статті 150 Виборчого кодексу України (далі - Кодекс).
3. Контроль виборчого фонду політичної партії включає контроль за коштами, що надходять на відкриті в банках України:
накопичувальний рахунок виборчого фонду політичної партії, відкритий у банку в місті Києві;
поточні рахунки виборчого фонду політичної партії, відкриті в банках у межах виборчих регіонів (не більше одного рахунку в кожному виборчому регіоні).
Контроль власного виборчого фонду кандидата включає контроль за коштами, що надходять на поточний рахунок цього фонду, відкритий у банку в межах відповідного виборчого регіону (залежно від регіонального виборчого списку політичної партії, до якого включено кандидата).
4. Інформація про відкриття накопичувального рахунку виборчого фонду політичної партії та його реквізити оприлюднюється Центральною виборчою комісією на її офіційному вебсайті не пізніш як на п’ятий день після отримання повідомлення банку про відкриття накопичувального рахунку виборчого фонду політичної партії.
Інформація про відкриття поточного рахунку власного виборчого фонду кандидата та його реквізити розміщується відповідним регіональним або територіальним представництвом Центральної виборчої комісії в аналітично-інформаційній системі для відображення на офіційному вебсайті Центральної виборчої комісії не пізніш як на п’ятий день після отримання повідомлення банку про відкриття поточного рахунку власного виборчого фонду кандидата.
Подальша інформація про реквізити накопичувального рахунку виборчого фонду політичної партії та поточного рахунку власного виборчого фонду кандидата публікується у медіа за рахунок коштів відповідного виборчого фонду.
5. Банки, в яких відкрито рахунки виборчих фондів політичних партій, надають Центральній виборчій комісії та Національному агентству з питань запобігання корупції щотижнево (щоденно) або за зверненням відомості про розміри та джерела внесків, що надійшли на такі рахунки, рух коштів, а також їх залишки на рахунках.
Банки, в яких відкрито поточні рахунки власних виборчих фондів кандидатів, надають відповідним регіональним або територіальним представництвам Центральної виборчої комісії та Національному агентству з питань запобігання корупції щотижнево (щоденно) або за зверненням відомості про розміри та джерела внесків, що надійшли на рахунки виборчих фондів, рух коштів, а також їх залишки на рахунках.
Центральна виборча комісія повідомляє банки, у яких відкрито рахунки виборчих фондів, про скасування реєстрації кандидатів (окремого кандидата), а також дату офіційного оприлюднення результатів виборів народних депутатів України.
6. Формування виборчого фонду політичної партії, кандидата, використання коштів цього фонду, а також звітування про надходження та використання коштів виборчого фонду забезпечуються згідно з вимогами статей 150 - 153 Кодексу відповідною політичною партією, кандидатом.
7. Політична партія, кандидат призначають розпорядників рахунків виборчих фондів згідно з вимогами статті 151 Кодексу.
Розпорядники поточних рахунків виборчих фондів забезпечують додержання фінансової дисципліни та цільове використання коштів виборчих фондів, ведуть облік використання коштів з відповідного поточного рахунку виборчого фонду.
8. Витрачання коштів з поточних рахунків виборчих фондів припиняється о 18 годині останньої п’ятниці перед днем виборів.
9. Внески до виборчих фондів можуть здійснюватись фізичними та юридичними особами (які відповідно до Закону України "Про політичні партії в Україні" мають право здійснювати внески на підтримку партій) виключно у безготівковій формі шляхом перерахування відповідної суми банком або переказу відділенням поштового зв’язку на рахунок виборчого фонду.
Якщо внесок грошовими коштами здійснюється фізичною особою, то обраний нею спосіб здійснення банківської операції повинен забезпечувати можливість ідентифікації цієї фізичної особи (включно, якщо такі банківські операції здійснюються фізичними особами з використанням мережі "Інтернет").
Платіжна інструкція, сформована за результатами такої банківської операції, повинна обов’язково містити інформацію про фізичну особу:
1) прізвище, власне ім’я (усі власні імена) та по батькові (за наявності);
2) адресу місця проживання;
3) реєстраційний номер облікової картки платника податків або ідентифікаційний номер згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків (щодо осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - номер та (за наявності) серію паспорта громадянина України, в якому проставлено відмітку про відмову від одержання ідентифікаційного номера, чи номер паспорта із записом про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії);
4) дату народження;
5) розмір (суму) внеску;
6) призначення платежу.
10. Відділення поштового зв’язку, через які фізичні особи - громадяни України переказують добровільні внески на рахунки виборчих фондів, оформляють бланк поштового переказу з урахуванням вимог Закону України "Про поштовий зв’язок", статті 152 Кодексу та обов’язковим зазначенням інформації про фізичну особу, передбаченої пунктом 9 цього Порядку.
На підставі такого бланка відділення поштового зв’язку заповнюють платіжні інструкції окремо на кожну особу відповідно до вимог, зазначених у додатку 1 до цього Порядку, і подають їх до банків, що обслуговують ці відділення. Банки на підставі поданих платіжних інструкцій забезпечують перерахування/зарахування коштів на рахунки виборчих фондів.
11. Банк перераховує/повертає невикористані кошти/залишки коштів/внески на накопичувальний рахунок виборчого фонду політичної партії/поточний рахунок політичної партії/поточний рахунок кандидата/особі, яка зробила добровільний внесок, або до Державного бюджету України (далі - державний бюджет) згідно з вимогами та у строки, визначені статтею 152 Кодексу.
II. Контроль виборчих фондів банками
12. Контроль виборчих фондів здійснюється банками, в яких відкрито рахунки виборчих фондів.
13. Банки, які здійснюють переказ до відповідного виборчого фонду власних коштів кандидата, політичної партії, а також добровільних внесків юридичних та фізичних осіб, перевіряють відповідність заповнення платіжних інструкцій вимогам, зазначеним у додатку 1 до цього Порядку.
14. Банк, у якому відкриваються рахунки виборчих фондів:
1) перевіряє під час відкриття рахунків наявність документів, що є підставою для їх відкриття;
2) не пізніше наступного робочого дня після дня відкриття відповідного рахунку виборчого фонду електронною поштою Національного банку України з використанням криптографічних засобів захисту інформації АРМ-НБУ-інформаційного відповідно до Опису структур файлів для формування реєстру документів про реквізити накопичувального та поточних рахунків виборчих фондів політичних партій, поточного рахунку власного виборчого фонду кандидата в народні депутати України (додаток 2 до цього Порядку) повідомляє Національне агентство з питань запобігання корупції та Центральну виборчу комісію про відкриття накопичувального чи поточного рахунку виборчого фонду політичної партії та його реквізити, а також регіональне або територіальне представництво Центральної виборчої комісії та Національне агентство з питань запобігання корупції - про відкриття поточного рахунку власного виборчого фонду кандидата та його реквізити;
3) перевіряє під час приймання від фізичної особи добровільних внесків до виборчого фонду наявність у неї документів, які дають змогу ідентифікувати особу, а також оригіналу документа, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, або документа, в якому міститься інформація про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);
4) приймає власні кошти політичної партії та кандидата, добровільні внески осіб, які відповідно до Закону України "Про політичні партії в Україні" мають право здійснювати внески на підтримку політичних партій, для перерахування на відповідний рахунок виборчого фонду згідно зі статтею 152 Кодексу.
Добровільний внесок перераховується банком або переказується відділенням поштового зв’язку на накопичувальний рахунок виборчого фонду політичної партії, поточний рахунок власного виборчого фонду кандидата не пізніше наступного робочого дня після отримання відповідної платіжної інструкції. Загальний строк безготівкового перерахування внеску на накопичувальний рахунок виборчого фонду політичної партії, поточний рахунок власного виборчого фонду кандидата не може перевищувати двох операційних днів.
5) перевіряє під час виконання платіжної операції із внесення/переказу коштів на/з рахунок/рахунку виборчого фонду відповідність заповнення у платіжній інструкції інформації, передбаченої Кодексом, пунктом 9 Порядку та додатком 1 до цього Порядку;
6) припиняє здійснення видаткових операцій за рахунками виборчих фондів о 18 годині останньої п’ятниці перед днем виборів;
7) виконує платіжну операцію з повернення добровільних внесків або суми добровільного внеску, що перевищує встановлений Кодексом розмір внеску, а в разі неможливості такого повернення перераховує їх до державного бюджету у випадках та порядку, передбачених статтею 152 Кодексу;
8) перераховує невикористані кошти:
з поточного рахунку виборчого фонду політичної партії на накопичувальний рахунок виборчого фонду політичної партії у строк, визначений у частині дев’ятій статті 152 Кодексу (не пізніш як на п'ятий день після дня виборів);
з накопичувального рахунку виборчого фонду політичної партії на поточний рахунок політичної партії на підставі відповідного рішення керівного органу політичної партії, а в разі неприйняття такого рішення до державного бюджету в строки, визначені в частині десятій статті 152 Кодексу;
з поточного рахунку власного виборчого фонду кандидата на поточний рахунок відповідного кандидата, номер якого зазначено в договорі та/або до державного бюджету у випадках, розмірах та строк, визначених у частині десятій статті 152 Кодексу;
9) перераховує у разі скасування Центральною виборчою комісією реєстрації кандидата (кандидатів) залишки коштів виборчого фонду політичної партії, власного виборчого фонду кандидата у безспірному порядку до державного бюджету після десятого дня з дня прийняття відповідного рішення;
10) закриває рахунки виборчих фондів у строк, визначений у частині одинадцятій статті 150 Кодексу.
15. Банк, у якому відкрито рахунки виборчих фондів, з метою забезпечення контролю виборчих фондів щоденно не пізніше 12 години подає електронною поштою Національного банку України з використанням криптографічних засобів захисту інформації АРМ-НБУ-інформаційного відповідно до Опису структур файлів для формування реєстру платіжних інструкцій щодо надходження та використання коштів виборчих фондів політичних партій, власних виборчих фондів кандидатів у народні депутати України (додаток 3 до цього Порядку) та Інструкції про порядок обміну інформацією між Центральною виборчою комісією, її регіональними або територіальними представництвами, Національним агентством з питань запобігання корупції та банками (додаток 4 до цього Порядку) інформацію про розміри та джерела внесків, що надійшли на рахунки виборчих фондів, рух коштів, а також їх залишки на рахунках:
1) до Центральної виборчої комісії, Національного агентства з питань запобігання корупції - стосовно накопичувальних та поточних рахунків виборчих фондів політичних партій;
2) до регіонального або територіального представництва Центральної виборчої комісії, Національного агентства з питань запобігання корупції -стосовно поточних рахунків власних виборчих фондів кандидатів.
16. Банк, у якому відкрито рахунок виборчого фонду, надає розпоряднику відповідного рахунку щотижнево або за зверненням відомості про розміри та джерела внесків, що надійшли на рахунок виборчого фонду, рух коштів, а також їх залишки на рахунку в порядку, визначеному договором.
Арешт коштів на рахунках виборчих фондів до дня виборів не дозволяється.
III. Контроль виборчих фондів Центральною виборчою комісією, її регіональними або територіальними представництвами та Національним агентством з питань запобігання корупції
17. Центральна виборча комісія здійснює контроль виборчих фондів політичних партій.
Такий контроль здійснюється щодо:
1) дотримання політичними партіями порядку відкриття рахунків виборчих фондів стосовно кількості рахунків, строків та місць їх відкриття;
2) дотримання встановленого Кодексом порядку призначення розпорядників рахунків виборчих фондів політичних партій.
18. Національне агентство з питань запобігання корупції здійснює контроль виборчих фондів політичних партій, а також власних виборчих фондів кандидатів.
Такий контроль здійснюється щодо:
1) перевірки законності надходження коштів до виборчих фондів з метою виявлення внесків, отриманих від осіб, які відповідно до статті 152 Кодексу не мають права їх робити, та перерахування розпорядниками рахунків виборчих фондів таких внесків до державного бюджету;
2) повернення особі, яка здійснила добровільний внесок, що перевищує розмір, установлений частиною другою статті 152 Кодексу, чи до державного бюджету суми, що перевищує встановлений розмір добровільного внеску;
3) цільового використання коштів виборчих фондів;
4) вибіркової перевірки стосовно укладання договорів (угод) про придбання в установленому порядку товарів, виконання робіт, надання послуг, а також факту та часу надходження коштів з поточного рахунку виборчого фонду на рахунок контрагента за договором (угодою).
Результати проведеного контролю власних виборчих фондів кандидатів, передбаченого підпунктами 1 - 3 цього пункту, Національне агентство з питань запобігання корупції надає відповідному регіональному або територіальному представництву Центральної виборчої комісії не пізніш як на десятий день після дня виборів.
19. Центральна виборча комісія спільно з Національним агентством з питань запобігання корупції здійснює контроль щодо:
1) відповідності законодавству розміру та джерел формування виборчих фондів політичних партій;
2) відповідності законодавству джерел надходження коштів на поточні рахунки виборчих фондів політичних партій;
3) строків витрачання коштів виборчих фондів політичних партій;
4) своєчасності подання звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів політичних партій, відповідності звітних даних вимогам Кодексу та інформації, отриманій від банків, у яких відкрито рахунки виборчих фондів.
20. Регіональні або територіальні представництва Центральної виборчої комісії здійснюють контроль власних виборчих фондів кандидатів.
Такий контроль здійснюється щодо:
1) дотримання кандидатами порядку відкриття рахунків виборчих фондів стосовно кількості рахунків, строків та місць їх відкриття;
2) дотримання встановленого Кодексом порядку призначення розпорядників рахунків виборчих фондів кандидатів;
3) відповідності законодавству розміру та джерел формування виборчих фондів кандидатів;
4) строків витрачання коштів виборчих фондів кандидатів;
5) своєчасності подання звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів кандидатів, відповідності звітних даних вимогам Кодексу та інформації, отриманій від банків, у яких відкрито рахунки виборчих фондів.
21. Центральна виборча комісія, її регіональні або територіальні представництва та Національне агентство з питань запобігання корупції мають право:
направляти розпорядникам відповідних рахунків виборчого фонду, особам, які здійснюють внески до виборчих фондів, або отримувачам коштів з виборчого фонду запити про надання пояснень, документів чи інформації, необхідних для контролю виборчих фондів;
на підставі запиту отримувати від банків, у яких відкрито рахунки виборчих фондів, необхідну для здійснення перевірок інформацію, яку банки зобов’язані надавати протягом двох операційних днів.
22. Інформація, що надається банками відповідно до підпункту 2 пункту 14 та пункту 15 цього Порядку, надходить до інформаційно-комунікаційної системи, що забезпечує формування та подання фінансових звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів, держателем якої є Національне агентство з питань запобігання корупції (далі - Інформаційно-комунікаційна система).
Центральна виборча комісія, її регіональне або територіальне представництво щоденно отримують необхідну для здійснення повноважень щодо контролю виборчих фондів інформацію про відкриття та реквізити рахунків виборчих фондів політичних партій та кандидатів, розміри та джерела внесків, що надійшли на рахунки виборчих фондів, рух коштів, а також їх залишки на рахунках виборчих фондів шляхом доступу до Інформаційно-комунікаційної системи.
23. У разі виявлення порушень вимог законодавства за результатами контролю виборчих фондів політичних партій, кандидатів Центральна виборча комісія, Національне агентство з питань запобігання корупції, регіональні або територіальні представництва Центральної виборчої комісії у п’ятиденний строк з дня виявлення відповідних ознак письмово повідомляють про це органи, уповноважені забезпечити притягнення осіб, які вчинили порушення вимог законодавства, до передбаченої законом відповідальності, або вживають заходів щодо притягнення таких осіб до відповідальності в межах своїх повноважень.
Додаток 1
до Порядку контролю виборчих фондів
на виборах народних депутатів України
ВИМОГИ
щодо заповнення платіжних інструкцій
1. Заповнення платіжної інструкції у разі перерахування коштів на накопичувальний рахунок виборчого фонду політичної партії або поточний рахунок власного виборчого фонду кандидата в народні депутати України.
1.1. У разі перерахування власних коштів політичної партії, кандидати в народні депутати України від якої зареєстровані Центральною виборчою комісією, до виборчого фонду в полі реквізиту "Призначення платежу" зазначаються:
1 - службовий код "+",
розділовий знак ";",
2 - код 2100 - власні кошти політичної партії,
розділовий знак ";",
3 - призначення платежу.
Зразок заповнення поля реквізиту "Призначення платежу":
+;2100;Кошти... політичної партії, внесені до виборчого фонду..., без ПДВ.
1.2. У разі перерахування власних коштів кандидата в народні депутати України до свого виборчого фонду в полі реквізиту "Призначення платежу" зазначаються:
1 - службовий код "+",
розділовий знак ";",
2 - код 2200 - власні кошти кандидата,
розділовий знак ";",
3 - призначення платежу.
Зразок заповнення поля реквізиту "Призначення платежу":
+;2200;Власні кошти кандидата, внесені до виборчого фонду..., без ПДВ.
1.3. У разі перерахування добровільного внеску юридичної особи до виборчого фонду політичної партії або власного виборчого фонду кандидата в народні депутати України в полі реквізиту "Призначення платежу" зазначаються:
1 - службовий код "+",
розділовий знак ";",
2 - код 2300 - добровільний внесок юридичної особи,
розділовий знак ";",
3 - найменування юридичної особи,
розділовий знак ";",
4 - місцезнаходження юридичної особи,
розділовий знак ";",
5 - код платника (ЄДРПОУ) ";",
6 - призначення платежу.
Зразок заповнення поля реквізиту "Призначення платежу":
+;2300;ТОВ "Край"; м. Київ, пл. Івана Франка, 5; 00131305; внесок до виборчого фонду....
1.4. У разі перерахування добровільного внеску фізичної особи до виборчого фонду політичної партії або власного виборчого фонду кандидата в народні депутати України в полі реквізиту "Призначення платежу" зазначаються:
1 - службовий код "+",
розділовий знак ";",
2 - код 2400 - добровільний внесок фізичної особи,
розділовий знак ";",
3 - прізвище, власне ім’я (усі власні імена), по батькові (за наявності),
розділовий знак ";",
4 - дата народження фізичної особи (число, місяць та рік народження у форматі ДД.ММ.РРРР),
розділовий знак ";",
5 - місце проживання фізичної особи,
розділовий знак ";",
6 - реєстраційний номер облікової картки платника податків/серія (за наявності) і номер паспорта (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті),
розділовий знак ";",
7 - призначення платежу.
Зразок заповнення поля реквізиту "Призначення платежу":
+;2400;Гончаренко Олексій Іванович; 17.07.1977; м. Київ, вул. Тимошенка, 13, кв. 85; 1234567891; внесок до виборчого фонду....
1.5. У разі повернення коштів на накопичувальний рахунок виборчого фонду з поточного рахунку виборчого фонду політичної партії в полі реквізиту "Призначення платежу" зазначаються:
1 - службовий код "+",
розділовий знак ";",
2 - код 1 - повернення коштів з поточного рахунку виборчого фонду,
розділовий знак ";",
3 - призначення платежу.
Зразок заповнення поля реквізиту "Призначення платежу":
+;1;Повернення коштів з поточного рахунку виборчого фонду....
1.6. У разі повернення внесків осіб, від яких відмовився розпорядник рахунку виборчого фонду або які надійшли до виборчого фонду після дня виборів, якщо неможливо їх повернути відповідній особі, у полі реквізиту "Призначення платежу" зазначаються:
1 - службовий код "+",
розділовий знак ";",
2 - код 2 - повернення внесків осіб, від яких відмовився розпорядник рахунку виборчого фонду або які надійшли до виборчого фонду після дня виборів, якщо неможливо їх повернути відповідній особі,
розділовий знак ";",
3 - призначення платежу.
Зразок заповнення поля реквізиту "Призначення платежу":
+;2;Повернення внесків осіб, від яких відмовився розпорядник рахунку виборчого фонду.
1.7. Помилкові надходження коштів позначаються кодом 2700.
2. Заповнення платіжної інструкції у разі перерахування коштів з накопичувального рахунку виборчого фонду політичної партії або поточного рахунку власного виборчого фонду кандидата в народні депутати України.
2.1. У разі перерахування коштів з накопичувального рахунку виборчого фонду на поточний рахунок виборчого фонду політичної партії в полі реквізиту "Призначення платежу" зазначаються:
1 - службовий код "+",
розділовий знак ";",
2 - код 2500 - перерахування коштів з накопичувального рахунку виборчого фонду на поточний рахунок виборчого фонду,
розділовий знак ";",
3 - призначення платежу.
Зразок заповнення поля реквізиту "Призначення платежу":
+;2500;Перерахування коштів з накопичувального рахунку виборчого фонду на поточний рахунок виборчого фонду в межах виборчого регіону № ___.
2.2. У разі перерахування коштів з накопичувального рахунку виборчого фонду політичної партії або поточного рахунку власного виборчого фонду кандидата в народні депутати України для повернення внесків чи перерахування до Державного бюджету України (далі - державний бюджет) в полі реквізиту "Призначення платежу" зазначаються:
1 - службовий код "+",
розділовий знак ";",
2 - код призначення коштів виборчого фонду за такою класифікацією:
3310 - повернення особам внесків, від яких відповідно до частини шостої статті 152 Виборчого кодексу України (далі - Кодекс) відмовився розпорядник накопичувального/поточного рахунку;
3320 - повернення особам сум коштів, що перевищують розмір внеску, визначений частиною другою статті 152 Кодексу;
3410 - перерахування до Державного бюджету внесків осіб, від яких відповідно до частини шостої статті 152 Кодексу відмовився розпорядник накопичувального рахунку виборчого фонду політичної партії, поточного рахунку власного виборчого фонду кандидата в народні депутати України, у разі неможливості їх повернення відповідним особам;
3420 - перерахування до державного бюджету сум коштів, що перевищують розмір внеску, визначений частиною другою статті 152 Кодексу, у разі неможливості їх повернення відповідним особам;

................
Перейти до повного тексту