- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 27 листопада 2020 року № 528 |
Про скаргу кандидата в депутати Коцюбинської селищної ради Бучанського району Київської області Матюшиної О.В., зареєстровану в Центральній виборчій комісії 26 листопада 2020 року за № 21-36/1-27238
До Центральної виборчої комісії 26 листопада 2020 року надійшла скарга кандидата в депутати Коцюбинської селищної ради Бучанського району Київської області Матюшиної Ольги Володимирівни, суб’єктом оскарження в якій визначено Коцюбинську селищну територіальну виборчу комісію Бучанського району Київської області (далі - Коцюбинська селищна територіальна виборча комісія).
У скарзі суб’єкт звернення зі скаргою просить установити факт одноразового грубого порушення Коцюбинською селищною територіальною виборчою комісією
Конституції України,
Виборчого кодексу України (далі - Кодекс) та законів України, у зв’язку з цим достроково припинити повноваження всього її складу, сформувати новий склад зазначеної виборчої комісії відповідно до вимог
Кодексу та зобов’язати вказану виборчу комісію після сформування її нового складу невідкладно виконати постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 10 листопада 2020 року в справі № 320/10760/20.
Обґрунтовуючи свої вимоги, суб’єкт звернення зі скаргою зазначає, що Коцюбинська селищна територіальна виборча комісія під час своєї роботи 24 та 25 листопада 2020 року протиправно заборонила доступ до приміщення комісії суб’єктам виборчого процесу та журналістам, чим грубо порушила положення статей
9,
19, пункту 5 частини першої статті
21, частини восьмої статті
36 Кодексу в частині недотримання основоположних засад публічності і відкритості виборчого процесу, усіх його процедур з урахуванням обмежень, установлених законом, належного інформування виборців та інших суб’єктів виборчого процесу.
З огляду на викладені обставини скаржник зазначає, що наведене вище свідчить про неможливість належного виконання обов’язків нинішнім складом Коцюбинської селищної територіальної виборчої комісії та вважає за необхідне достроково припинити повноваження всього її складу у зв’язку з одноразовим грубим порушенням нею вимог
Конституції України,
Кодексу та законів України.
Вивчивши скаргу та додані до неї матеріали, Центральна виборча комісія зазначає.
Згідно з частиною четвертою статті
14 Закону скарги, що стосуються виборів чи референдумів, подаються до Комісії в порядку та строки, встановлені законом про вибори чи законом про референдуми.
Порядок і строки подання та розгляду скарг, що стосуються місцевих виборів, а також вимоги до їх форми і змісту визначено розділом XI
Кодексу.
Частиною другою статті
72 Кодексу, пунктом 10.3
Порядку передбачено, що перед розглядом скарги по суті виборча комісія вивчає скаргу для встановлення, чи подано її належним суб’єктом звернення зі скаргою, визначеним Кодексом; чи віднесено Кодексом розгляд скарги до повноважень виборчої комісії (належний суб’єкт розгляду скарги); чи дотримано суб’єктом звернення зі скаргою строки оскарження, встановлені Кодексом.
За змістом частини першої статті
65 Кодексу, розділу 2
Порядку суб’єктом звернення до виборчої комісії зі скаргою, що стосується виборчого процесу, може бути, зокрема, кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах.
Згідно з частинами першою, шостою, сьомою статті
66 Кодексу, пунктом 4.1, підпунктами 4, 6 пункту 4.3
Порядку скарга до виборчої комісії може бути подана суб’єктом звернення зі скаргою протягом двох днів після прийняття рішення, вчинення дії чи бездіяльності суб’єктом оскарження, за винятком випадків, зазначених у частинах другій і третій указаної статті
Кодексу. Днем подання скарги вважається день фактичного отримання скарги виборчою комісією.
................Перейти до повного тексту