1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 2 жовтня 2020 року № 338
Про скаргу ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "ПРОПОЗИЦІЯ", зареєстровану в Центральній виборчій комісії 1 жовтня 2020 року за № 21-34-14407
До Центральної виборчої комісії 1 жовтня 2020 року надійшла скарга ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "ПРОПОЗИЦІЯ", суб’єктом оскарження в якій визначено Уманську міську територіальну виборчу комісію Уманського району Черкаської області (далі - Уманська міська територіальна виборча комісія).
У скарзі суб’єкт звернення просить визнати бездіяльність Уманської міської територіальної виборчої комісії такою, що не відповідає вимогам законодавства (є протиправною), порушує виборчі права громадян, права та законні інтереси суб’єкта виборчого процесу ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "ПРОПОЗИЦІЯ".
Свої вимоги суб’єкт звернення обґрунтовує тим, що 28 вересня 2020 року Уманською міською територіальною виборчою комісією на засіданні було прийнято рішення про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Уманської міської ради Уманського району Черкаської області від ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "ПРОПОЗИЦІЯ" у зв’язку з присутністю двох кандидатів у депутати одночасно у двох територіальних виборчих округах, та ще з двох формальних причин.
Також суб’єктом звернення повідомлено, що лише після зазначеного засідання йому "стало відомо про допущену технічну (друкарську) помилку в поданих Єдиному та територіальних виборчих списках та розбіжність із затвердженими Єдиним та територіальними списками кандидатів у депутати, висунутих на Зборах організації партії, зазначеними у протоколі організації партії від 18 вересня 2020 року".
30 вересня 2020 року від ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "ПРОПОЗИЦІЯ" до Уманської міської територіальної виборчої комісії було подано заяву з доданим Витягом з протоколу Зборів ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "ПРОПОЗИЦІЯ" від 18 вересня 2020 року, в якому підтверджується правильність висування кандидатів у депутати від цієї політичної партії, а саме відсутністю однієї і тієї ж людини в двох і більше територіальних виборчих округах. Водночас Уманська міська територіальна виборча комісія, "прийнявши зазначену заяву від ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "ПРОПОЗИЦІЯ" 30 вересня 2020 року не прийняла її до уваги та не винесла на засідання комісії для розгляду, чим проявила протиправну бездіяльність, залишивши надані документи без розгляду".
Вивчивши скаргу та додані до неї матеріали, Центральна виборча комісія зазначає, що фактично суб’єкт звернення зі скаргою оскаржує бездіяльність Уманської міської територіальної виборчої комісії до прийняття 28 вересня 2020 року рішення щодо відмови в реєстрації висунутих ним кандидатів у депутати Уманської міської ради Уманського району Черкаської області.
Відповідно до частини другої статті 3 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" Комісія та її члени зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.
Згідно з частиною четвертою статті 14 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" скарги, що стосуються виборів чи референдумів, подаються до Комісії в порядку та строки, встановлені законом про вибори чи законом про референдуми.
Порядок і строки подання та розгляду скарг, що стосуються місцевих виборів, а також вимоги до їх форми і змісту визначено розділом XI Виборчого кодексу України (далі - Кодекс).
Відповідно до частини сьомої статті 63 Кодексу постановою Центральної виборчої комісії від 21 серпня 2020 року № 192 затверджено Порядок розгляду скарг виборчими комісіями з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів (далі - Порядок).

................
Перейти до повного тексту