1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 21 листопада 2019 року № 1968
Про скаргу Тодорова О.В., зареєстровану в Центральній виборчій комісії 19 листопада 2019 року за № 21-30-46942
До Центральної виборчої комісії 19 листопада 2019 року повторно надійшла скарга Тодорова Олександра Васильовича, суб’єктом оскарження в якій визначено Центральну виборчу комісію.
У скарзі суб’єкт звернення просить "з власної ініціативи внести зміни до Рішення № 1921 від 11 жовтня 2019 року та відмінити (скасувати) частину першу Додатку № 11 до Постанови Центральної виборчої комісії "Про додаткові вибори сільських, селищних рад 22 грудня 2019 року" № 1921 від 11 жовтня 2019 року як таку, що прийнята на підставі протиправного та неконституційного Рішення Бобрицької сільської ради Любашівського району Одеської області від 31.05.2018 року за № 255 - про надання згоди на добровільне приєднання до об’єднаної територіальної громади, і яке було скасоване у судовому порядку Рішенням П’ятого апеляційного адміністративного суду від 01.08.2019 р."
Свої вимоги суб’єкт звернення обґрунтовує тим, що постановою від 11 жовтня 2019 року № 1921 "Про додаткові вибори депутатів сільських, селищних рад 22 грудня 2019 року" Центральна виборча комісія призначила додаткові вибори Любашівської селищної ради Любашівського району Одеської області від Бобрицької сільської територіальної громади (села Бобрик Перший, Арчепитівка, Бобрик Другий, Янишівка Любашівського району Одеської області), що приєдналася до Любашівської селищної об’єднаної територіальної громади, та з 2 листопада 2019 року оголосила початок виборчого процесу таких виборів.
Разом з тим постановою П’ятого апеляційного адміністративного суду від 1 серпня 2019 року в справі № 420/6253/18 визнано протиправним та скасовано рішення Бобрицької сільської ради Любашівського району Одеської області від 31 травня 2018 року № 255 про надання згоди на добровільне приєднання до об’єднаної територіальної громади, а отже, на переконання Тодорова О.В., наявні перешкоди для проведення додаткових виборів Любашівської селищної ради Любашівського району Одеської області, призначених зазначеною вище постановою Комісії. За таких обставин, як вказує суб’єкт звернення зі скаргою, Центральна виборча комісія зобов’язана розглянути на своєму засіданні скаргу та вжити заходів відповідно до законодавства України.
На підтвердження вказаного суб’єктом звернення до скарги додано, зокрема, копію зазначеного судового рішення.
Вивчивши скаргу, Центральна виборча комісія зазначає.
Згідно з частиною четвертою статті 14 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" скарги подаються до Комісії та розглядаються нею в порядку та строки, встановлені відповідним законом України про вибори або референдуми.
Порядок і строки подання та розгляду скарг, що стосуються місцевих виборів, а також вимоги до їх форми і змісту визначено розділом XIII Закону України "Про місцеві вибори" (далі - Закон) та Порядком розгляду скарг виборчими комісіями з місцевих виборів, затвердженим постановою Центральної виборчої комісії від 5 вересня 2015 року № 229 (зі змінами) (далі - Порядок).
Відповідно до пункту 9.2 Порядку перед розглядом скарги по суті виборча комісія вивчає скаргу для встановлення, зокрема, чи віднесено Законом та Порядком розгляд скарги до повноважень виборчої комісії (належний суб’єкт розгляду скарги) та чи дотримано суб’єктом звернення зі скаргою строки оскарження, встановлені Законом.
Досліджуючи питання, чи належить розгляд поданої скарги до повноважень Центральної виборчої комісії (належний суб’єкт розгляду скарги) Комісія зазначає, що як вбачається зі скарги, Тодоров О.В. не згоден з прийнятою Центральною виборчою комісією постановою від 11 жовтня 2019 року № 1921 "Про додаткові вибори депутатів сільських, селищних рад 22 грудня 2019 року" в частині призначення додаткових виборів Любашівської селищної ради Любашівського району Одеської області.
Центральна виборча комісія наголошує, що згідно з частиною другою статті 3 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" Комісія та її члени зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.

................
Перейти до повного тексту