- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 17 липня 2019 року № 1725 |
Про скаргу Большакова Є.В., довіреної особи кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 40 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року Трухіна О.М., зареєстровану в Центральній виборчій комісії 16 липня 2019 року за № 21-37-34148
До Центральної виборчої комісії 16 липня 2019 року надійшла скарга Большакова Євгена Володимировича, довіреної особи кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 40 Трухіна Олександра Миколайовича на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року.
У скарзі суб’єкт звернення просить визнати дії кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 40 Кужмана Олега Миколайовича з проведення передвиборної агітації шляхом організації свята Івана Купала (6 - 7 липня 2019 року) не за рахунок коштів свого виборчого фонду, а за рахунок коштів комунального закладу "Аулівський селищний будинок культури" Аулівської селищної ради Криничанського району Дніпропетровської області такими, що не відповідають вимогам Закону України
"Про вибори народних депутатів України" (далі - Закон), порушують виборчі права громадян, права та законні інтереси суб’єкта виборчого процесу; зобов’язати кандидата в одномандатному виборчому окрузі № 40 Кужмана О.М. утриматись від вчинення порушень виборчого законодавства; прийняти рішення про попередження кандидату в народні депутати України Кужману О.М.; звернутись до правоохоронних органів з вимогою перевірити викладені у скарзі обставини та вжити відповідних заходів щодо припинення порушення законодавства.
Суб’єкт звернення зі скаргою обґрунтовує свої вимоги тим, що 12 липня 2019 року під час проведення кандидатом у народні депутати України Трухіним О.М. зустрічі з мешканцями смт Аули Криничанського району Дніпропетровської області від директора комунального закладу "Аулівський селищний будинок культури" Аулівської селищної ради Криничанського району Дніпропетровської області йому стало відомо про грубе порушення чинного законодавства про вибори кандидатом у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 40 Кужманом О.М, а саме - використання ним для проведення передвиборної агітації адміністративного ресурсу.
Як доказ до скарги суб’єктом звернення додано копію відеозапису пояснень директора комунального закладу "Аулівський селищний будинок культури" Аулівської селищної ради Криничанського району Дніпропетровської області.
Як зазначає суб’єкт звернення зі скаргою, суб’єкт оскарження порушив вимоги частини восьмої статті
68 Закону, відповідно до якої кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі фінансує із коштів свого виборчого фонду заходи і матеріали передвиборної агітації та розміщення політичної реклами на власну підтримку. Підтримка кандидатом у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі від свого імені проведення концертів, вистав, спортивних змагань, демонстрацій фільмів, телепередач чи інших публічних заходів, а також проведення зазначених публічних заходів на власну підтримку можуть здійснюватися лише в разі фінансування таких заходів із коштів виборчого фонду цього кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі.
Крім того, в діях кандидата в народні депутати України Кужмана О.М. суб’єкт звернення зі скаргою вбачає порушення частини четвертої статті
74 Закону, згідно з якою забороняється проведення агітаційних заходів, розповсюдження передвиборних агітаційних матеріалів, демонстрація агітаційних фільмів чи кліпів, розповсюдження виборчих листівок, плакатів, інших друкованих агітаційних матеріалів чи друкованих видань, у яких розміщено матеріали передвиборної агітації, публічні заклики голосувати за чи не голосувати за партії - суб’єктів виборчого процесу, кандидатів у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі або публічна оцінка діяльності цих партій чи кандидатів у народні депутати України під час проведення заходів, організованих органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, державними чи комунальними підприємствами, закладами, установами, організаціями.
Вивчивши скаргу, Центральна виборча комісія зазначає.
Згідно з частиною четвертою статті
14 Закону України
"Про Центральну виборчу комісію" скарги подаються до Комісії та розглядаються нею в порядку та строки, встановлені відповідним законом України про вибори або референдуми.
Відповідно до пункту 7.2
Порядку під час вивчення скарги виборча комісія встановлює, чи подано скаргу належним суб’єктом звернення зі скаргою, визначеним
Законом, чи віднесено
Законом розгляд цієї скарги до повноважень виборчої комісії (належний суб’єкт розгляду скарги), чи дотримано суб’єктом звернення зі скаргою строки оскарження, встановлені
Законом.
................Перейти до повного тексту