- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 22 червня 2018 року № 97 |
Про звернення до Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області
До Центральної виборчої комісії протягом червня 2018 року надходили численні звернення, зокрема голови Миколаївської селищної виборчої комісії Петриківського району Дніпропетровської області (далі - Миколаївська селищна виборча комісія) Пилипів Л.А., голови громадської організації "Євромайдан-Дніпро" Таратушки В., заступника голови Проводу ГО "Правий сектор Дніпропетровська та області" Перемоги В. та керівника Дніпропетровської обласної ГО "Народний Фронт" Селіванова С.П., в яких повідомлялося про втручання окремих осіб у роботу Миколаївської селищної виборчої комісії та перешкоджання роботі вказаної виборчої комісії під час реалізації нею повноважень з підготовки і проведення місцевих виборів та організації своєї роботи.
Також до Центральної виборчої комісії 14 червня 2018 року надійшла постанова № 7 Миколаївської селищної виборчої комісії "Про скасування постанов № 1, 2, 3 Миколаївської селищної виборчої комісії" за підписом її голови. Проте 20 червня 2018 року до Комісії надійшов лист голови Миколаївської селищної виборчої комісії Пилипів Л.А., в якому міститься інформація, що вказана постанова нею не підписувалась, печатка не проставлялась.
У зв’язку з викладеним Центральна виборча комісія зазначає.
Відповідно до частин першої, третьої статті 20, частини першої статті
25 Закону України
"Про місцеві вибори" (далі - Закон) територіальна виборча комісія є постійно діючим колегіальним органом, що в межах своїх повноважень та у порядку, передбачених законами України, забезпечує організацію та проведення місцевих виборів.
За змістом статті
25 Закону повноваження територіальних виборчих комісій визначено Законом та іншими законами України.
Згідно з частиною другою статті
27 Закону, пунктом 2.1 указаного
Порядку основною формою роботи виборчої комісії є засідання.
Втручання в діяльність територіальної виборчої комісії, крім випадків, передбачених
Законом, заборонено частиною сімнадцятою статті
27 Закону.
Особи, винні в порушенні законодавства про місцеві вибори, притягуються до дисциплінарної, адміністративної чи кримінальної відповідальності у порядку, встановленому законом (стаття
100 Закону).
Перешкоджання роботі виборчої комісії, а також підробка, використання незаконно виготовлених чи підроблених виборчих документів тягнуть за собою відповідальність, передбачену статтями
157 та
158 Кримінального кодексу України.
Частиною першою статті
2 Закону України
"Про Національну поліцію" визначено, що завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах забезпечення публічної безпеки і порядку; охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; протидії злочинності. Згідно з частиною першою статті
23 указаного
Закону поліція відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, здійснює превентивну та профілактичну діяльність, спрямовану на запобігання вчиненню правопорушень; виявляє причини та умови, що сприяють вчиненню кримінальних та адміністративних правопорушень, вживає у межах своєї компетенції заходів для їх усунення; вживає заходів з метою виявлення кримінальних, адміністративних правопорушень; припиняє виявлені кримінальні та адміністративні правопорушення; здійснює своєчасне реагування на заяви та повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події; здійснює досудове розслідування кримінальних правопорушень у межах визначеної підслідності; вживає заходів для забезпечення публічної безпеки і порядку в публічних місцях.
................Перейти до повного тексту