1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 3 серпня 2016 року № 366
Про скаргу Кравця М.С., зареєстровану в Центральній виборчій комісії 3 серпня 2016 року за № 21-30-9171
До Центральної виборчої комісії 3 серпня 2016 року надійшла повторно скарга Кравця Мирона Степановича, суб'єктом оскарження в якій визначено Козлівську селищну виборчу комісію Козівського району Тернопільської області (далі - Козлівська селищна виборча комісія).
У своїй скарзі суб'єкт звернення просить визнати протиправною бездіяльність Козлівської селищної виборчої комісії в частині неповідомлення його про прийняте вказаною комісією рішення на виконання постанови Козівського районного суду Тернопільської області від 22 червня 2016 року в справі № 600/489/16-а, якою визнано протиправними дії Козлівської селищної виборчої комісії щодо прийняття рішення про визнання Довганя Мирона Мироновича обраним на посаду старости села Таурів Козівського району Тернопільської області та скасовано постанову цієї комісії від 13 червня 2016 року № 31 "Про оприлюднення результатів виборів старости с. Таурів"; зобов'язати Козлівську селищну виборчу комісію у термін, установлений Законом України "Про місцеві вибори" , розглянути питання щодо визнання виборів старости села Таурів Козівського району Тернопільської області 5 червня 2016 року такими, що не відбулися, та прийняти рішення про призначення повторних виборів; звернути увагу Козлівської селищної виборчої комісії на необхідність неухильного дотримання вимог виборчого законодавства та забезпечення реалізації виборчих прав громадян України під час підготовки та проведення місцевих виборів та організації своєї роботи.
Обґрунтовуючи свої вимоги, Кравець М.С. повідомляє, що 5 липня 2016 року ним подано до Козлівської селищної виборчої комісії заяву, в якій він просив указану комісію повідомити його про прийняте рішення на виконання постанови Козівського районного суду Тернопільської області від 22 червня 2016 року в справі № 600/489/16-а, однак у встановлений частиною двадцятою статті 27 Закону строк відповіді на цю заяву не отримав.
Вивчивши скаргу та додані до неї матеріали, Центральна виборча комісія встановила.
Згідно з частиною четвертою статті 14 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" скарги подаються до Комісії та розглядаються нею у порядку та строки, встановлені відповідним законом України про вибори або референдуми.
Порядок і строки подання та розгляду скарг, що стосуються місцевих виборів, визначено розділом XIII Закону України "Про місцеві вибори" (далі - Закон) та Порядком розгляду скарг виборчими комісіями з місцевих виборів, затвердженим постановою Центральної виборчої комісії від 5 вересня 2015 року № 229 (далі - Порядок).
До Центральної виборчої комісії 15 липня 2016 року вперше надійшла скарга Кравця М.С. з порушеного вище питання.
Відповідно до частини другої статті 97 Закону та пункту 6.7 Порядку вказану скаргу 15 липня 2016 року з огляду на її оформлення без додержання вимог, передбачених статтею 96 Закону та розділом 6 Порядку, повернуто суб'єкту звернення зі скаргою без розгляду із зазначенням вичерпного переліку недоліків, які перешкоджали її розгляду. Так, подана скарга на порушення вимог пунктів 3, 8 частини першої статті 96 Закону та підпунктів 3, 8 пункту 6.2 Порядку не містила зазначення адреси місця проживання, місцезнаходження (поштової адреси), номера засобу зв'язку та адреси електронної пошти, якщо такі є, суб'єкта оскарження, зазначення заінтересованих осіб, яких суб'єкт звернення зі скаргою вважає за потрібне залучити до розгляду скарги, у разі їх наявності (або зазначення про відсутність таких осіб).
Крім того, всупереч вимогам частини другої статті 96 Закону та пункту 6.6 Порядку до скарги не було додано її копії для суб'єкта оскарження, а також копії постанови Козлівської селищної виборчої комісії Козівського району Тернопільської області від 13 червня 2016 року "Про оприлюднення результатів виборів старости с. Таурів", про подання якої зазначалося в переліку документів і матеріалів, а додані до скарги письмові докази подано не в оригіналах або засвідчених у встановленому порядку копіях.
Одночасно Кравця М.С. було повідомлено про можливість повторного звернення зі скаргою, оформленою відповідно до вимог статті 96 Закону, в установлені Законом строки.
Повторно скарга Кравця М.С. надійшла до Центральної виборчої комісії 3 серпня 2016 року.
Проте і повторна скарга не містить номера засобу зв'язку, адреси електронної пошти, якщо такі є, суб'єкта оскарження, а також у разі їх наявності зазначення заінтересованих осіб, яких суб'єкт звернення зі скаргою вважає за потрібне залучити до розгляду скарги (або зазначення про відсутність таких осіб).

................
Перейти до повного тексту