- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 7 квітня 2015 року № 31 |
Про запит на інформацію Київського економічного інституту, зареєстрований у Центральній виборчій комісії 1 квітня 2015 року за № 21-17-1809
Розглянувши запит на інформацію Київського економічного інституту від 19 березня 2015 року № 111 стосовно надання інформації про кількість поданих до органів ведення Державного реєстру виборців заяв щодо зміни виборчих адрес виборців та кількість прийнятих цими органами рішень про такі зміни за адресами, що входять до меж виборчих дільниць, утворених на території Донецької та Луганської областей, які використовувалися на позачергових виборах народних депутатів України 26 жовтня 2014 року, що надійшов до Центральної виборчої комісії 1 квітня 2015 року із Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Комісія зазначає.
Відповідно до частини першої статті
1 Закону України
"Про доступ до публічної інформації" публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених указаним
Законом.
Згідно з частиною першою статті
19 зазначеного
Закону запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
При цьому Центральна виборча комісія звертає увагу на роз’яснення змісту положень Закону України
"Про доступ до публічної інформації", викладені в науково-практичному коментарі (Київ - 2012), ініційованому Комітетом Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації. Так, у коментарі стосовно статті
1 указаного
Закону зазначено, що важливою ознакою публічної інформації у розумінні цього
Закону є її попередня фіксація. Із цього випливає, що Закон України
"Про доступ до публічної інформації" регулює відносини щодо доступу до інформації, яка вже існує, і не вимагає у відповідь на запит створювати певну інформацію.
За змістом статті
20 Закону України
"Про Державний реєстр виборців" заява виборця щодо зміни його виборчої адреси подається відповідному органу ведення Державного реєстру виборців, який за результатами її розгляду може прийняти таке рішення:
видати наказ про внесення до Державного реєстру виборців (далі - Реєстр) зміни щодо виборчої адреси виборця (якщо зміна виборчої адреси виборця відбувається в межах території, на яку поширюються повноваження цього органу ведення Реєстру);
звернутися за допомогою засобів автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи Реєстру до органу ведення Реєстру за попередньою виборчою адресою виборця про необхідність внесення змін щодо виборчої адреси виборця (якщо попередня виборча адреса виборця не належить до території, на яку поширюються повноваження цього органу ведення Реєстру);
відмовити виборцю у внесенні зміни до його виборчої адреси.
Центральною виборчою комісією в процесі виконання своїх повноважень інформація про кількість поданих до органів ведення Державного реєстру виборців заяв щодо зміни виборчих адрес виборців та кількість прийнятих цими органами рішень стосовно таких змін за адресами, що входять до меж виборчих дільниць, утворених на території Донецької та Луганської областей, які використовувалися на позачергових виборах народних депутатів України 26 жовтня 2014 року, не отримувалася та не створювалася.
Крім того, законами України на Центральну виборчу комісію, яка відповідно до частини другої статті
3 Закону України
"Про Центральну виборчу комісію" зобов’язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені
Конституцією України та законами України, не покладено обов’язку володіти вказаною інформацією.
................Перейти до повного тексту