- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
08.11.2021 № 1203
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 грудня 2021 р.
за № 1609/37231
Про затвердження Змін до Порядку надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам
2. Директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти (Божинський В.) забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Департаменту забезпечення документообігу, контролю та інформаційних технологій (Єрко І.) зробити відмітку у справах архіву.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
ПОГОДЖЕНО: Міністр охорони здоров’я України Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Голова Державної регуляторної служби України Т.в.о. Голови Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України Перший заступник Міністра цифрової трансформації України Генеральний Секретар Громадської Спілки "Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна Асамблея людей з інвалідністю України" | В. Ляшко Л. Денісова О. Кучер В. Трофименко О. Вискуб В. Назаренко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
освіти і науки України
08 листопада 2021 року № 1203
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 грудня 2021 р.
за № 1609/37231
ЗМІНИ
до Порядку надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам
1. У розділі I:
1) пункт 2 після слова "дошкільної," доповнити словом "позашкільної,";
2) в абзаці третьому пункту 3 слова "модельна навчальна програма у сфері повної загальної середньої освіти" замінити словами "навчальна програма у сфері повної загальної середньої освіти, навчальна програма з позашкільної освіти,";
3) підпункт 3 пункту 4 після слів "Шкільна бібліотека" доповнити словами "та словники;";
4) пункт 5 викласти в такій редакції:
"5. Гриф надається таким навчальним програмам:
1) програмам у сфері дошкільної освіти - навчальним виданням, що визначають єдиний комплекс (один чи декілька) освітніх компонентів, спланованих і організованих для набуття вихованцями компетентностей;
2) програмам з психолого-педагогічної та корекційно-розвиткової роботи - навчальним виданням, що визначають напрями психолого-педагогічної та корекційно-розвиткової роботи, їх відповідне змістове наповнення з урахуванням особливостей психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами;
3) навчальним програмам у сфері повної загальної середньої освіти - навчальним виданням, що визначають орієнтовну послідовність досягнення очікуваних результатів навчання учнів, зміст навчального предмета та види навчальної діяльності учнів та можуть бути рекомендовані для використання в освітньому процесі як модельні відповідно до законодавства;
................Перейти до повного тексту