- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
08 жовтня 2021 р.
за № 1314/36936
Про затвердження Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Державній податковій службі України та її територіальних органах
1. Затвердити Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Державній податковій службі України та її територіальних органах, що додається.
3. Департаменту ресурсного забезпечення Міністерства фінансів України в установленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на державного секретаря Міністерства фінансів України Самоненка Д.А. та Голову Державної податкової служби України.
ПОГОДЖЕНО: В.о. Голови Державної податкової служби України В.о. Голови Державної митної служби України Т.в.о. Голови, Голова Комісії з реорганізації Державної фіскальної служби Голова Всеукраїнської професійної спілки працівників органів державної податкової служби |
Є. Олейніков Р. Черкасський А. Александров О. Кислиця |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
10 червня 2021 року № 338
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
08 жовтня 2021 р.
за № 1314/36936
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Державній податковій службі України та її територіальних органах
I. Загальні положення
1. Це Положення визначає порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Державній податковій службі України та її територіальних органах.
2. Службові жилі приміщення призначаються для заселення працівниками ДПС та її територіальних органів, які є державними службовцями (далі - працівники), посади яких належать до пункту 35 Переліку категорій працівників, яким можуть бути надані службові жилі приміщення, затвердженого постановою Ради Міністрів Української РСР від 04 лютого 1988 року
№ 37 , які перебувають у трудових відносинах із зазначеними органами, до одержання ними постійного жилого приміщення.
Службові жилі приміщення надаються працівникам та членам їх сімей. ДПС та її територіальними органами службові жилі приміщення використовуються за їх цільовим призначенням.
3. Жиле приміщення включається до числа службових за рішенням виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної в місті (у разі їх створення) ради (далі - виконавчий орган місцевого самоврядування) за місцезнаходженням приміщення на підставі клопотання:
Голови ДПС - для службових жилих приміщень, які належать ДПС;
керівника територіального органу ДПС - для службових жилих приміщень, які належать територіальному органу ДПС.
Службовим жилим приміщенням вважається жиле приміщення державної або комунальної форми власності, а саме квартири в житлових будинках квартирного типу різної поверховості та інші жилі приміщення, що відповідають встановленим санітарним і технічним вимогам.
4. Облік службових жилих приміщень у всіх будинках незалежно від їх належності здійснюється у виконавчому органі місцевого самоврядування, який прийняв рішення про включення жилого приміщення до числа службових.
Оперативний облік службових жилих приміщень, що належать ДПС та її територіальним органам, та контроль за їх використанням здійснюється ДПС та її територіальними органами - структурними підрозділами, на які покладено функції матеріально-технічного розвитку (далі - підрозділи інфраструктури).
Дані про облік службових жилих приміщень заносяться до журналу оперативного обліку службових жилих приміщень, що ведеться за формою згідно з додатком.
5. Жиле приміщення виключається з числа службового у разі, якщо в ДПС та її територіальних органів відпала потреба в його використанні, а також якщо в установленому порядку його виключено з числа жилих приміщень.
Факт проживання в службових жилих приміщеннях працівників, які припинили трудові відносини з ДПС та її територіальними органами, не є підставою для виключення цих приміщень з числа службових.
Громадяни, які пропрацювали в ДПС або її територіальному органі, що надав їм службове жиле приміщення, не менше як 10 років та проживають у цьому службовому жилому приміщенні не менше як 10 років, перебувають на обліку для отримання житла, не мають іншого житла у приватній власності (вони, а також члени їх родини), мають право звернутись із відповідною заявою до ДПС або її територіального органу про надання ними клопотання до органу місцевого самоврядування про виключення цього житла з числа службового.
6. Рішення про можливість виключення жилого приміщення з числа службових приймається:
Головою ДПС із урахуванням пропозицій Комісії з житлових питань ДПС - для службових жилих приміщень, які належать ДПС;
керівником територіального органу ДПС із урахуванням пропозицій Комісії з житлових питань територіального органу ДПС - для службових жилих приміщень, які належать територіальному органу ДПС. Рішення керівника територіального органу ДПС погоджується Головою ДПС із урахуванням пропозицій Комісії з житлових питань ДПС.
7. Виключення жилого приміщення з числа службових провадиться за рішенням виконавчого органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням приміщення на підставі клопотання:
Голови ДПС - для службових жилих приміщень, які належать ДПС;
керівника територіального органу ДПС, погодженого Головою ДПС - для службових жилих приміщень, які належать територіальному органу ДПС.
Про виключення жилого приміщення з числа службових здійснюється відповідний запис у журналі оперативного обліку службових жилих приміщень.
8. Фонд службових жилих приміщень для забезпечення працівників ДПС та її територіальних органів формується з новозбудованого житла, звільнених жилих приміщень або квартир, придбаних у фізичних чи юридичних осіб.
Фонд службових жилих приміщень у ДПС та її територіальних органах визначається з огляду на кількість працівників, які потребують службових жилих приміщень.
9. Жилі приміщення, віднесені у встановленому порядку до числа службових, не підлягають приватизації.
10. Організаційні питання щодо надання та користування службовими жилими приміщеннями розглядаються підрозділами інфраструктури та комісіями з житлових питань, утвореними ДПС та її територіальними органами.
II. Комісія з житлових питань
1. Комісія з житлових питань є колегіальним органом, який утворюється в ДПС та її територіальних органах.
2. У своїй роботі Комісія керується
Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України та іншими нормативно-правовими актами з житлових питань.
3. Основними завданнями Комісії є:
розгляд клопотань керівників структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів про надання підлеглим працівникам службових жилих приміщень, заяв працівників про надання службових жилих приміщень;
перевірка житлових умов працівників;
розгляд заяв працівників, клопотань працівників ДПС та територіальних органів стосовно виключення жилих приміщень з числа службових;
розгляд питань щодо використання службових жилих приміщень;
інші житлово-побутові питання.
4. До складу Комісії включаються представники структурних підрозділів ДПС, її територіальних органів, а також Всеукраїнської професійної спілки працівників органів державної податкової служби (за згодою).
5. Склад Комісії ДПС затверджується наказом ДПС. Склад Комісії територіального органу ДПС затверджується наказом територіального органу ДПС.
6. Комісію очолює голова Комісії, який організовує її роботу та забезпечує для цього необхідні умови.
Секретар Комісії за дорученням голови Комісії забезпечує скликання засідань Комісії, складає протоколи, акти, готує проєкти рішень та інших документів, що стосуються діяльності Комісії.
7. Основною формою роботи Комісії є засідання, необхідність проведення яких та перелік питань для розгляду визначає голова Комісії. Він завчасно визначає доповідача з числа членів Комісії для розгляду окремого питання та забезпечує можливість висловити свою думку на засіданні всім присутнім членам Комісії.
8. Засідання Комісії є правомочним, якщо на ньому присутні не менше як половина її членів. На засідання Комісії можуть бути запрошені керівники та працівники ДПС та її територіальних органів.
9. За результатами розгляду питань на засіданні, Комісією приймаються рішення простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Комісії. Рішення Комісії оформляються протоколом, який підписується головою та секретарем Комісії.
10. Під час вирішення питань щодо надання працівникам службових жилих приміщень та їх використання підрозділи інфраструктури та Комісії з житлових питань ДПС та її територіальних органів взаємодіють з органами місцевого самоврядування та іншими установами і організаціями в установленому законодавством порядку.
III. Надання службових жилих приміщень
1. Службові жилі приміщення надаються працівникам, посади яких віднесені до категорій працівників, яким можуть бути надані такі приміщення. Перелік категорій таких працівників визначається законодавством.
2. Службове жиле приміщення надається працівнику незалежно від того, чи перебуває він на обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов, без додержання черговості та врахування пільг, установлених для забезпечення громадян житлом.
У разі недостатності службових жилих приміщень для забезпечення всіх працівників відповідних категорій зазначені приміщення надаються, зважаючи на інтереси забезпечення діяльності ДПС та її територіальних органів.
Під час надання службового жилого приміщення працівник не знімається з обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов.
3. Службове жиле приміщення надається в межах населеного пункту, в якому працює працівник. Допускається надання службового жилого приміщення в іншому населеному пункті, що межує або знаходиться поблизу населеного пункту, де працює працівник, за умови наявності постійного транспортного сполучення між такими населеними пунктами.
4. Для одержання службового жилого приміщення:
................Перейти до повного тексту