- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 жовтня 2016 р.
за № 1405/29535
Про затвердження Змін до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами
Відповідно до статті
19-1 розділу І, статей
55 та
56 глави 4 розділу II
Податкового кодексу України та підпункту 5 пункту 4
Положення про Міністерство фінансів України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375, з метою удосконалення процедури оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень органів ДФС під час адміністративного оскарження
НАКАЗУЮ:
2. Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку Міністерства фінансів України (Романюк Ю.П.) у встановленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра фінансів України – керівника апарату Капінуса Є.В. та Голову Державної фіскальної служби України Насірова Р.М.
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної фіскальної служби України |
Р.М. Насіров |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
28.09.2016 № 849
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 жовтня 2016 р.
за № 1405/29535
ЗМІНИ
до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами
1. У розділі І:
1) пункт 5 викласти у такій редакції:
"5. Терміни, що використовуються у цьому Порядку, мають такі значення:
розгляд матеріалів скарги у відкритому засіданні – розгляд матеріалів скарги контролюючим органом, який відбувається на підставі клопотання платника податків – скаржника, податкового агента або його уповноважених представників (у тому числі адвокатів), а також:
уповноважених представників центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;
уповноважених представників центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну регуляторну політику;
уповноваженого представника Ради бізнес-омбудсмена;
представників засобів масової інформації;
розгляд матеріалів скарги у закритому засіданні – розгляд матеріалів скарги контролюючим органом, який відбувається виключно за участю платника податків – скаржника або його уповноважених представників (у тому числі адвокатів), уповноваженого представника Ради бізнес-омбудсмена (за умови прийняття Радою бізнес-омбудсмена до розгляду скарги, поданої платником податків) та представників центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Інші терміни в цьому Порядку вживаються у значеннях, встановлених
Податковим кодексом України та іншими нормативно-правовими актами України.";
2) доповнити розділ новим пунктом такого змісту:
"6. Розгляд матеріалів скарг платників податків відбувається у закритому засіданні.
Розгляд матеріалів скарг у відкритому засіданні відбувається виключно на підставі письмового клопотання платника податків про відкритий розгляд матеріалів скарги, що додається, яке повинно містити:
перелік осіб з числа передбачених у пункті 5 цього розділу, залучення яких необхідне для розгляду матеріалів скарги у відкритому засіданні;
надання згоди на розголошення контролюючим органом (посадовими особами) відомостей про такого платника, що становлять конфіденційну інформацію, комерційну чи банківську таємницю та стали відомі під час виконання посадовими особами службових обов'язків;
надання згоди контролюючому органу на присутність залучених осіб під час відкритого засідання.
Не допускається відкритий розгляд скарги, якщо в матеріалах справи наявні відомості, що становлять державну таємницю.".
2. У розділі VI:
1) у пункті 1:
абзац другий викласти у такій редакції:
"брати участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через його уповноважених представників (у тому числі адвокатів);";
доповнити новими абзацами такого змісту:
"ознайомлюватись із матеріалами перевірки та адміністративного оскарження в електронній та письмовій формі, робити з них копії, виписки за допомогою технічних засобів;
здійснювати технічну фіксацію засідання з розгляду матеріалів скарги за допомогою фото-, кінозйомки, відео-, звукозапису;
заявляти клопотання, що стосуються предмета розгляду скарги, в тому числі про:
участь та надання пояснень під час розгляду матеріалів скарги осіб, що проводили перевірку, приймали рішення (вчиняли дії) або брали участь у прийнятті оскаржуваного рішення;
присутність під час розгляду матеріалів скарги за участю платника податків представників засобів масової інформації (якщо здійснюється відкритий розгляд матеріалів скарги).";
................Перейти до повного тексту