1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
04.10.2016 № 101
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 жовтня 2016 р.
за № 1397/29527
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів № 135 від 02.03.2021 )
Про затвердження Порядку функціонування телефону довіри у Держаудитслужбі та її міжрегіональних територіальних органах
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної аудиторської служби № 114 від 22.05.2017 )
Відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок функціонування телефону довіри у Держаудитслужбі та її міжрегіональних територіальних органах, що додається.
2. Департаменту стратегічного планування, звітності та методологічної роботи Державної аудиторської служби України забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Сектору взаємодії зі ЗМІ та зв’язків з громадськістю Державної аудиторської служби України у десятиденний строк з дня державної реєстрації цього наказу в Міністерстві юстиції України забезпечити його оприлюднення на офіційному веб-сайті Державної аудиторської служби України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Л.В. Гаврилова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної аудиторської
служби України
04.10.2016 № 101
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 жовтня 2016 р.
за № 1397/29527
ПОРЯДОК
функціонування телефону довіри у Держаудитслужбі та її міжрегіональних територіальних органах
1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", підпункту 16 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.
2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів (далі - офіси) при отриманні, обліку та опрацюванні інформації, яка надходить від фізичних осіб за телефоном довіри (далі - повідомлення).
3. Основними завданнями функціонування телефону довіри є:
надання інформації щодо повноважень Держаудитслужби;
забезпечення оперативного реагування на порушення законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підконтрольними установами, визначеними частиною першою статті 2 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" (далі - підконтрольні установи);

................
Перейти до повного тексту