- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 березня 2021 р.
за № 349/35971
Про затвердження Порядку проведення телефонної "гарячої лінії" Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів
Відповідно до
статті 40 Конституції України,
статті 5 Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування",
Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375, та з метою підвищення ефективності роботи Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів зі зверненнями громадян, об’єктивного і своєчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення телефонної "гарячої лінії" Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів, що додається.
3. Департаменту забезпечення координаційно-моніторингової роботи в установленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра фінансів України Улютіна Д.В. та Голову Державної аудиторської служби України Пліса Г.В.
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної аудиторської служби України Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Перший заступник Міністра цифрової трансформації України |
Г. Пліс Л. Денісова О. Вискуб |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
02 березня 2021 року № 135
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 березня 2021 р.
за № 349/35971
ПОРЯДОК
проведення телефонної "гарячої лінії" Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів
1. Цей Порядок розроблено відповідно до
статті 40 Конституції України,
статті 5 Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування",
Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375, та з метою підвищення ефективності роботи Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів зі зверненнями громадян, об’єктивного і своєчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства.
2. Цей Порядок визначає механізм організації роботи телефонної "гарячої лінії", прийому, розгляду і надання відповідей на звернення, що надходять на телефонну "гарячу лінію" Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів (далі - Офіси) і їхніх управлінь в областях (далі - Управління).
Положення цього Порядку не застосовуються до заяв і скарг громадян, порядок розгляду яких встановлений
Кодексом адміністративного судочинства України, кримінальним процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим законодавством, а також до повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень
Закону України "Про запобігання корупції".
3. Посадові особи Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів, які забезпечують роботу телефонної "гарячої лінії", у своїй діяльності керуються
Конституцією України, Законами України
"Про звернення громадян",
"Про державну службу", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування",
Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.
................Перейти до повного тексту