- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 листопада 2018 р.
за № 1344/32796
Про затвердження Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об’єкта приватизації в органі приватизації
1. Затвердити Порядок оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об’єкта приватизації в органі приватизації, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність,
наказ Фонду державного майна України від 07 квітня 2005 року № 878 "Про затвердження Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об’єкта приватизації у державному органі приватизації", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26 квітня 2005 року за № 436/10716 (із змінами).
3. Управлінню контролю постприватизаційних процесів Департаменту внутрішнього аудиту та контролю забезпечити подання цього наказу в установленому законодавством порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
В.о. Голови Фонду |
В. Трубаров |
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної регуляторної служби України В.о. Виконавчого директора Асоціації міст України Заступник голови - Керівник Виконавчої дирекції Всеукраїнської асоціації сільських та селищних рад Заступник голови Секретаріату Української асоціації районних та обласних рад |
К. Ляпіна В.В. Сидоренко М.С. Поєдинок І.Б. Кордуба |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
18 жовтня 2018 року № 1329
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 листопада 2018 р.
за № 1344/32796
ПОРЯДОК
оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об’єкта приватизації в органі приватизації
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає процедуру оскарження власником об’єкта приватизації, придбаного за договором купівлі-продажу (далі - власник об’єкта приватизації), результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу, здійсненої органом приватизації.
2. Цей Порядок розроблено з метою створення для власника об’єкта приватизації можливості врегулювання спірних питань, пов’язаних незгодою власника об’єкта приватизації з результатами перевірки виконання умов договору купівлі-продажу, в органі приватизації попередньо перед ужиттям інших передбачених законодавством заходів щодо захисту своїх прав.
Цей Порядок не забороняє заявнику вживати інших заходів щодо захисту своїх прав згідно із законодавством без звернення до органу приватизації.
3. Предметом оскарження згідно з цим Порядком можуть бути як зміст окремих розділів, так і загальні висновки, викладені в акті перевірки.
II. Порядок подання заяви
1. Заява подається заявником до органу приватизації, що здійснив перевірку, не пізніше 10 днів з дати отримання ним акта перевірки, оформленого у встановленому законодавством порядку.
2. Заява викладається у письмовій формі, надсилається до органу приватизації поштою або подається через уповноваженого представника.
У заяві зазначаються:
найменування юридичної особи - заявника (прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи - заявника) та адреса, на яку необхідно надіслати рішення (відповідь);
дата акта перевірки, що оскаржується, прізвище, ім’я, по батькові та посада особи, яка його склала;
................Перейти до повного тексту