1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
Н А К А З
02.11.2011 N 491
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 листопада 2011 р.
за N 1316/20054
Про затвердження Змін до Правил реєстрації та експлуатації власних вантажних вагонів
( Наказ фактично втратив чинність у зв'язку з втратою чинності Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 856 від 28.09.2004, до якого вносились зміни )
Відповідно до статті 5 Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.98 N 457, з метою поліпшення організації реєстрації та експлуатації власних вантажних вагонів на залізничному транспорті загального користування
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Правил реєстрації та експлуатації власних вантажних вагонів, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 28.09.2004 N 856, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 15.10.2004 за N 1316/9915 (зі змінами), що додаються.
2. Державній адміністрації залізничного транспорту України:
2.1. Подати цей наказ до Міністерства юстиції України на державну реєстрацію в установленому порядку.
2.2. Довести цей наказ до відома залізниць України, підприємств, установ та організацій, які користуються послугами залізничного транспорту.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. Міністра інфраструктури
України
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Голови -
Голова ліквідаційної комісії
Державного комітету України
з питань регуляторної політики
та підприємництва

К.О.Єфименко





С.Свищева
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
02.11.2011 N 491
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 листопада 2001 р.
за N 1316/20054
ЗМІНИ
до Правил реєстрації та експлуатації власних вантажних вагонів ( z1316-04 )
1. У пункті 1.2 глави 1:
1.1. Абзаци другий, третій та п'ятий викласти в такій редакції:
"АБД ПВ - автоматизований банк даних парку вантажних вагонів.
Власні вантажні вагони - вантажні вагони, які мають восьмизначну нумерацію з ознакою в АБД ПВ "власний вагон" відповідно до діючої нумерації та нанесення номерів на вагони згідно із "Знаками и надписями на вагонах грузового парка колеи 1520 мм", затвердженими Радою залізничного транспорту країн - учасниць СНД 25.04.2001 (далі - Знаки і написи)";
"ГІОЦ Укрзалізниці - державне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний центр Укрзалізниці", однією з функцій якого є ведення інформаційних баз та класифікаторів вантажних вагонів".
1.2. Абзац десятий виключити.
У зв'язку з цим абзаци одинадцятий - двадцять сьомий вважати відповідно абзацами десятим - двадцять шостим.
1.3. Абзаци десятий, одинадцятий викласти в такій редакції:
"Вагони інвентарного парку - вантажні вагони з ознакою в АБД ПВ "вагон інвентарного парку".
Інформаційно-обчислювальний центр залізниці (ІОЦ) - структурний підрозділ залізниці, однією з функцій якого є ведення інформаційних баз та системи нормативно-довідкової інформації на рівні залізниці".
1.4. Абзац шістнадцятий викласти в такій редакції:
"перевізник - юридична або фізична особа - підприємець, яка взяла на себе зобов'язання і відповідальність за договором перевезення вантажу за доставку до місця призначення довіреного їй вантажу, перевезення вантажів та їх видачу (передачу) вантажоодержувачу".
2. Абзац перший пункту 1.3 глави 1 викласти в такій редакції:
"1.3. Власні вантажні вагони - вантажні вагони, які мають восьмизначну нумерацію з ознакою в АБД ПВ "власний вагон" відповідно до діючої нумерації та нанесення номерів на вагони згідно із Знаками і написами. При цьому номер власного вагона залишається власністю залізничної адміністрації без права власника вагона розпоряджатися цим номером".
3. У пункті 2.1 глави 2:
3.1. Абзац другий доповнити словами "або в АБД ПВ стоїть ознака "вагон виключений" у порядку, передбаченому цими Правилами".
3.2. Абзац п'ятий виключити.
У зв'язку з цим абзаци шостий - дев'ятий вважати відповідно абзацами п'ятим - восьмим.
4. У пункті 2.2 глави 2:
4.1. Абзац третій викласти в такій редакції:
"1). Технічний паспорт вагона".
4.2. Абзаци восьмий, дев'ятий викласти в такій редакції:
"6). Заява про приписку власних вагонів власника вантажних вагонів (орендаря) до станції (додаток 1), погоджена залізницею.
7). Акт огляду технічного стану вантажних вагонів (додаток 4), який складається працівником вагонного господарства на станції, заводі, у депо, де дислоковані вагони. При складанні акта на території України він заповнюється українською мовою, на залізничних адміністраціях інших країн - російською мовою. Число, місяць, рік та місце огляду вагона повинні відповідати фактичній даті та місцю дислокації вагона. Акт не повинен мати будь-яких виправлень і є дійсним протягом двох місяців з дня його складання".
5. У пункті 2.3 глави 2:
5.1. Абзац одинадцятий викласти в такій редакції:
"При наданні власником вагонів оператору в користування на підставі договору управління майном або договору про спільну діяльність оператор зобов'язаний надати в реєструвальний підрозділ документи, що підтверджують право користування та згоду власника на цю діяльність, а також передбачені пунктом 2.2 глави 2 цих Правил необхідні документи в електронному вигляді. На підставі заявки реєструвального підрозділу та даних документів в електронному вигляді, які надаються реєструвальними підрозділами, ГІОЦ Укрзалізниці реєструє вагони оператора в інформаційних базах".
5.2. Після абзацу одинадцятого доповнити пункт абзацами дванадцятим, тринадцятим такого змісту:
"При продажу вагонів (зміні орендаря), які знаходяться в користуванні оператора, власник вагонів повинен завчасно (не менше ніж за місяць) письмово повідомити про це оператора.
У випадках передачі вагонів в оренду без проставлення ГІОЦ Укрзалізниці в АБД ПВ ознаки "оренда" вагонам в АБД ПВ проставляється ознака "заборона курсування". Подача вагонів під навантаження або їх пересилка в порожньому стані від імені орендаря, оператора здійснюється за наявності в АБД ПВ відповідної ознаки "оренда", "оператор", за винятком випадків, коли вони є вантажоодержувачами".
У зв'язку з цим абзац дванадцятий вважати абзацом чотирнадцятим.
6. Пункт 2.4 глави 2 викласти в такій редакції:
"2.4. Під час купівлі вагонів безпосередньо на вагонобудівному заводі власник вагонів або завод може звернутися до ГІОЦ Укрзалізниці із заявкою про виділення восьмизначних номерів для нанесення їх на вагони заводом".
7. Доповнити пункт 2.6 глави 2 новим абзацом такого змісту:
"Підприємства - власники вагонів, підпорядковані Укрзалізниці, можуть подавати документи для реєстрації вагонів безпосередньо до ГІОЦ Укрзалізниці з подальшим наданням усього необхідного пакета документів до реєструвального підрозділу".
8. Доповнити пункт 2.7 глави 2 новим абзацом такого змісту:
"Якщо у двомісячний строк зміна власника вагонів в АБД ПВ не відображена, ГІОЦ Укрзалізниці таким вагонам в АБД ПВ проставляє ознаку "курсування заборонено". Ознака "курсування заборонено" може проставлятися ГІОЦ Укрзалізниці в АБД ПВ також за письмовою вимогою власника вагонів".
9. У пункті 3.2 глави 3 слова та цифру "що починаються з цифри "5" виключити.
10. Абзац третій пункту 4.2 глави 4 виключити.
У зв'язку з цим абзаци четвертий - шостий вважати відповідно абзацами третім - п'ятим.
11. Пункт 4.5 глави 4 викласти в такій редакції:
"4.5. Власним вантажним вагонам, які не пред'явлені власником на перереєстрацію через три роки після останньої перереєстрації, в АБД ПВ проставляється ознака "вагон виключений". У разі пред'явлення власником вагонів до виходу на колії загального користування вони підлягають реєстрації у встановленому цими Правилами порядку з присвоєнням нових номерів або з відновленням старих номерів, якщо номери не видалено з АБД ПВ".
12. Доповнити пункт 5.10 глави 5 новим абзацом такого змісту:
"Временные правила о порядке эксплуатации и пономерного учета собственных грузовых вагонов, имеющих нумерацию инвентарного парка", затверджені Радою залізничного транспорту країн - учасниць СНД 22.05.2009".
13. Пункт 5.11 глави 5 викласти в такій редакції:
"5.11. Власні вантажні вагони, зареєстровані в АБД ПВ, направляються у планові ремонти за перевізними документами (як вагони неробочого парку), оформленими в електронному (із накладенням електронного цифрового підпису) або паперовому вигляді згідно з правилами оформлення перевізних документів, із внесенням до натурного листа поїзда у графу "маршрут, неробочий парк" коду "9", а в графу "примітка" в разі потреби - "ПЕРЕСЛ", з обов'язковою передачею необхідних інформаційних повідомлень".

................
Перейти до повного тексту