1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
25.08.2022 № 646
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 жовтня 2022 р.
за № 1228/38564
Про затвердження Змін до Правил пропуску суден через судноплавні шлюзи України та Правил технічної експлуатації судноплавних гідротехнічних споруд та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства транспорту України від 09 червня 1999 року № 299
Відповідно допункту 3 частини третьої статті 5 та частини п’ятої статті 14 Закону України "Про внутрішній водний транспорт", Положення про Міністерство інфраструктури України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 2015 року № 460 (із змінами), НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Правил пропуску суден через судноплавні шлюзи України, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 20 жовтня 2003 року № 809, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2003 року за № 1010/8331, та Правил технічної експлуатації судноплавних гідротехнічних споруд, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 13 червня 2007 року № 492, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 09 липня 2007 року за № 780/14047, що додаються.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства транспорту України від 09 червня 1999 року № 299 "Про затвердження Порядку справляння плати за проходження суден шлюзами Дніпровського каскаду", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 24 червня 1999 року за № 408/3701 (із змінами).
3. Управлінню морського та річкового транспорту (Я. Ілясевичу) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Сектору зовнішніх комунікацій забезпечити розміщення цього наказу на офіційному вебсайті Міністерства інфраструктури України.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Ю. Васькова.

Міністр

О. Кубраков

ПОГОДЖЕНО:

Перший віце-прем’єр-міністр України -
Міністр економіки України

Міністр фінансів України

Голова Державної служби
морського і внутрішнього водного транспорту
та судноплавства України

Голова Державної регуляторної служби України

Перший заступник
Міністра цифрової трансформації України

Міністр розвитку громад та територій України

Міністр охорони здоров’я України

Голова Державної служби України
з надзвичайних ситуацій




Ю. Свириденко

С. Марченко



В. Кіндратів

О. Кучер


О. Вискуб

О. Чернишов

В. Ляшко


С. Крук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
25 серпня 2022 року № 646
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 жовтня 2022 р.
за № 1228/38564
ЗМІНИ
до Правил пропуску суден через судноплавні шлюзи України та Правил технічної експлуатації судноплавних гідротехнічних споруд
( Див. текст )
( Див. текст )
1. У Правилах пропуску суден через судноплавні шлюзи України, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 20 жовтня 2003 року № 809, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2003 року за № 1010/8331 (зі змінами):
1) у пункті 1.3 глави 1:
абзац четвертий виключити.
У зв’язку з цим абзаци п’ятий - двадцять другий вважати відповідно абзацами четвертим - двадцять першим;
після абзацу дванадцятого доповнити абзацом тринадцятим такого змісту:
"короткий звуковий сигнал - звук сигналу тривалістю не більше однієї секунди;".
У зв’язку з цим абзаци тринадцятий - двадцять перший вважати відповідно абзацами чотирнадцятим - двадцять другим;
2) у главі 2:
у пункті 2.1 слова "річкового транспорту України" виключити;
в абзаці третьому пункту 2.5 слова "(наливні судна)" замінити словами "та нафтовмісної суміші";
пункт 2.5 доповнити новим абзацом такого змісту:
"що не відповідають габаритним нормам шлюзу.";
3) у главі 4:
пункт 4.1 доповнити новими абзацами такого змісту:
"Малі і спортивні судна не можуть вимагати окремого шлюзування, а здійснюють шлюзування або під час шлюзування суден внутрішнього плавання, або самостійними групами.
Максимальний час очікування шлюзування для малих і спортивних суден не повинен перевищувати 6 годин.";
у пункті 4.5 слово "радіозв’язок" замінити словами "мобільний або радіозв’язок";
у пункті 4.7 після слів та цифри "не менше як за 1 км" доповнити словами "від меж шлюзу";
у пункті 4.9:
в абзаці другому слова "рейс за розкладом" замінити словами "перевезення пасажирів";
в абзаці третьому слова "вибухонебезпечні, отруйні речовини" замінити словами "небезпечні вантажі та небезпечні відходи (не допускається скупчення суден, що перевозять небезпечні вантажі та небезпечні відходи, з урахуванням оцінки впливу небезпечних вантажів на навколишнє природне середовище)";
у пункті 4.11:
в абзаці третьому після слів "технічного флоту" доповнити словами ", малі та спортивні судна;";
доповнити новим абзацом такого змісту:
"один буксир та дві несамохідні баржі, за умови дотримання габаритних вимог шлюзу з урахуванням вимог, установлених пунктом 2.3 глави 2 цих Правил. До виконання такого шлюзування допускається буксир, який за своїми технічними характеристиками може безпечно здійснювати вказані роботи, що підтверджується документами, виданими класифікаційним товариством, що здійснює його технічний нагляд.";
у пункті 4.12 слова "вибухонебезпечні та отруйні речовини" замінити словами "небезпечні вантажі та небезпечні відходи";
у пункті 4.13 слово "вітрильних" замінити словом "спортивних";
пункт 4.14 викласти в такій редакції:
"4.14. Шлюзування суден, плавучого обладнання, плавучих споруд, не обладнаних механічним пристроєм, який надає руху цим суднам, дозволяється під бортом, на штовханні самохідного судна.
У разі відсутності можливості шлюзування у спосіб, визначений абзацом першим цього пункту, шлюзування повинно здійснюватися буксирувальним складом з додатковим буксиром таким способом, щоб один буксир (достатньої потужності) знаходився спереду складу суден, що буксируються, а другий - позаду цього складу суден.";
у пункті 4.15 слово "вітрильних" замінити словом "спортивних";
доповнити новим пунктом такого змісту:
"4.16. Склад суден, який здійснює шлюзування, повинен мати достатню потужність та маневровість під час шлюзування.
Склад суден повинен формуватися із кількості одиниць суден, загальна сума габаритів яких не повинна перевищувати максимальні габарити складу суден, визначених пунктом 2.3 глави 2 цих Правил.
Потужність буксиру (штовхача), що забезпечує рух складу суден, повинна бути не менше ніж 1 кінська сила на 10 тонн вантажопідйомності складу, що штовхається. У разі, коли буксири (штовхачі) не відповідають вказаним вимогам, склад суден повинен бути змінений відповідно до вимог цього пункту.";
4) у главі 5:
пункт 5.1 після слів "включаючи мале" доповнити словами "або спортивне";
пункт 5.2 викласти у такій редакції:
"5.2. Суднам з небезпечними вантажами або небезпечними відходами, складам суден (дві несамохідні баржі та буксир на штовханні) забезпечується захід у камеру шлюзу без зупинки біля причальних пірсів. Під час такого руху підхідним каналом причальні пірси повинні бути вільні від ошвартованих до них суден, плавучих споруд, плавучих об’єктів, так само, як і сам підхідний канал повинен бути вільний від суден, складів суден, що йдуть на/зі шлюзування.";
у пункті 5.3 слова "вибухонебезпечними та отруйними речовинами" замінити словами "небезпечними вантажами та небезпечними відходами";
у пункті 5.13:
в абзаці першому після слова "малі" доповнити словами "та спортивні";
в абзаці другому після слів "малих" доповнити словами "та спортивних";

................
Перейти до повного тексту