- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 грудня 2019 р.
за № 1228/34199
Про затвердження Порядку здійснення контролю за діяльністю арбітражних керуючих
1. Затвердити Порядок здійснення контролю за діяльністю арбітражних керуючих, що додається.
3. Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки (Олійник О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року
№ 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Коломієць В.Р.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
06 грудня 2019 року № 3928/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 грудня 2019 р.
за № 1228/34199
ПОРЯДОК
здійснення контролю за діяльністю арбітражних керуючих
( У тексті Порядку слова "найбільш досвідчені та висококваліфіковані арбітражні керуючі", слова "найбільш досвідчені і висококваліфіковані арбітражні керуючі" в усіх відмінках замінено словами "представники саморегулівної організації арбітражних керуючих" у відповідних відмінках; слово "доручення" в усіх відмінках і числах замінено словом "направлення" у відповідних відмінках і числах; згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 3736/5 від 24.10.2023 )
I. Загальні положення
1. Цей Порядок поширюється на арбітражних керуючих, осіб, які проводять перевірку діяльності арбітражного керуючого, та осіб, які можуть бути залучені до проведення перевірки діяльності арбітражного керуючого у випадках, передбачених цим Порядком.
2. Контроль за діяльністю арбітражних керуючих відповідно до цього Порядку здійснюють Мін’юст як державний орган з питань банкрутства та міжрегіональні управління Мін’юсту (далі - територіальні органи Мін’юсту) за дорученням Мін’юсту.
Мін’юст та його територіальні органи є органами контролю.
3. Цей Порядок встановлює:
процедуру організації та проведення перевірок діяльності арбітражних керуючих (далі - перевірка);
повноваження осіб, які здійснюють перевірки;
права й обов’язки арбітражних керуючих під час проведення перевірок;
порядок оформлення результатів перевірки;
порядок підготовки за результатами перевірки подання на Дисциплінарну комісію арбітражних керуючих (далі - Дисциплінарна комісія) про притягнення арбітражного керуючого до дисциплінарної відповідальності.
II. Організація проведення перевірок
1. Контроль за діяльністю арбітражних керуючих здійснюється шляхом проведення планових і позапланових перевірок.
3. Здійснення контролю за діяльністю арбітражних керуючих складається з таких етапів:
проведення перевірки;
складання довідки про результати перевірки діяльності арбітражного керуючого (далі - Довідка);
надання арбітражним керуючим комісії з перевірки пояснень, зауважень, заперечень до Довідки та/або усунення зазначених у Довідці порушень;
складання акта перевірки діяльності арбітражного керуючого (далі - Акт перевірки) з урахуванням Довідки, пояснень, зауважень, заперечень та усунутих арбітражним керуючим порушень.
4. Строк проведення перевірки не може перевищувати для:
планової перевірки - десяти робочих днів;
( Абзац другий пункту 4 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 2932/5 від 28.08.2020 )
позапланової перевірки - п’яти робочих днів.
( Абзац третій пункту 4 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 1517/5 від 24.04.2020 )
5. Планова перевірка проводиться відповідно до плану проведення перевірок діяльності арбітражних керуючих, затвердженого наказом Мін’юсту, не більше одного разу на два роки за період з дати призначення господарським судом арбітражного керуючого розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реструктуризацією, керуючим реалізацією у справі про банкрутство (неплатоспроможність), а у разі проведення попередньої планової перевірки - з дати початку її проведення.
Планова перевірка не проводиться у разі тимчасового зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого на строк понад 30 днів.
6. Підставами для проведення позапланової перевірки є:
подання арбітражним керуючим письмової заяви до органу контролю про проведення перевірки за його бажанням;
звернення фізичних та юридичних осіб, права, свободи, інтереси яких порушено діями (бездіяльністю) арбітражного керуючого, з викладенням обставин невиконання або неналежного виконання ним покладених на нього повноважень, з яких вбачається необхідність здійснення контролю;
неподання або подання не в повному обсязі арбітражним керуючим у встановлений строк документів обов’язкової звітності або виявлення недостовірних даних у документах обов’язкової звітності, поданих арбітражним керуючим;
неподання документів, які підтверджують виконання розпорядження про усунення порушень, виявлених за результатами проведення перевірки, в установлений органом контролю термін, або подання документів, які не підтверджують виконання такого розпорядження в повному обсязі;
встановлення Дисциплінарною комісією невідповідності висновків Акта перевірки або акта про відмову арбітражного керуючого в проведенні перевірки вимогам законодавства та ініціювання здійснення додаткового контролю;
( Абзац шостий пункту 6 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 3736/5 від 24.10.2023 )
ініціювання Дисциплінарною комісією здійснення органами контролю додаткового контролю на підставі звернень фізичних та юридичних осіб, які надійшли на розгляд Дисциплінарної комісії;
виявлення Мін’юстом або територіальним органом Мін’юсту в процесі реалізації повноважень у сфері банкрутства ознак невиконання або неналежного виконання арбітражним керуючим покладених на нього обов’язків;
невиконання арбітражним керуючим вимог рішень (ухвал, постанов) господарського суду у справах про банкрутство (неплатоспроможність).
7. Предметом планової перевірки є відповідність арбітражного керуючого вимогам, визначеним у
Кодексі України з процедур банкрутства, а також додержання арбітражним керуючим вимог
Конституції України,
Господарського процесуального кодексу України, іншого законодавства з питань банкрутства та законодавства про оплату праці під час здійснення ним повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією у справах про банкрутство (неплатоспроможність) за період, що підлягає плановій перевірці.
8. Повторна перевірка з питань, що вже були предметом перевірки, не допускається, крім випадку, передбаченого абзацомшостим пункту 6 цього розділу.
9. Позапланову перевірку територіальний орган Мін’юсту проводить за наявності доручення Мін’юсту на її проведення, крім випадків проведення позапланової перевірки з підстав, передбачених абзацамичетвертим, п’ятим пункту 6 цього розділу.
10. У разі надходження на адресу територіального органу Мін’юсту заяви арбітражного керуючого або звернень, визначених абзацами другим, третім пункту 6 цього розділу, або виявлення обставин, передбачених абзацами восьмим, дев’ятим пункту 6 цього розділу, територіальний орган Мін’юсту надсилає відповідні заяву, звернення або інформацію до Мін’юсту для вирішення питання щодо надання доручення на проведення позапланової перевірки.
11. Мін’юст аналізує заяву, звернення, інформацію, які надійшли на його адресу, та, якщо з них вбачається необхідність здійснення додаткового контролю за діяльністю арбітражного керуючого з боку органу контролю, проводить позапланову перевірку або доручає провести позапланову перевірку територіальному органу Мін’юсту.
З метою об’єктивного вирішення питання щодо необхідності здійснення контролю Мін’юст або територіальний орган Мін’юсту за дорученням Мін’юсту може надіслати арбітражному керуючому письмовий запит у межах предмета звернення. У зазначений у запиті строк арбітражний керуючий зобов’язаний надіслати Мін’юсту або територіальному органу Мін’юсту вмотивовану відповідь та копії відповідних документів.
12. Мін’юст доручає територіальному органу Мін’юсту провести позапланову перевірку листом структурного підрозділу Мін’юсту, що забезпечує реалізацію повноважень державного органу з питань банкрутства (далі - структурний підрозділ Мін’юсту), за підписом керівника або особи, яка виконує його обов’язки.
13. Мін’юст із метою контролю за проведенням перевірок територіальними органами Мін’юсту може в дорученні на проведення перевірки або окремим дорученням зобов’язати територіальний орган Мін’юсту надіслати Довідку до Мін’юсту для проведення її аналізу.
14. Орган контролю проводить перевірку за умови письмового повідомлення арбітражного керуючого про проведення перевірки (планової/позапланової) не пізніше ніж за десять календарних днів до дня початку перевірки з урахуванням особливостей, визначених у цьому Порядку. Під час обчислення зазначених строків має враховуватись час на пересилання поштової кореспонденції, установлений законодавством, у разі надсилання повідомлення про проведення перевірки рекомендованим поштовим відправленням.
15. Для проведення перевірки орган контролю формує комісію з перевірки (далі - комісія) у складі від однієї до трьох осіб. До складу комісії входять виключно представники органу контролю. До проведення перевірки можуть залучатися представники саморегулівної організації арбітражних керуючих не більше двох осіб у порядку, встановленому пунктом 6 розділу IV цього Порядку.
16. Для проведення перевірки орган контролю надає комісії направлення на проведення перевірки (додаток 1).
Направлення на проведення перевірки підписує керівник структурного підрозділу Мін’юсту (в разі проведення перевірки Мін’юстом) чи керівник територіального органу Мін’юсту / заступник керівника територіального органу Мін’юсту (в разі проведення перевірки територіальним органом Мін’юсту) або особа, яка виконує його обов’язки.
( Абзац другий пункту 16 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 1517/5 від 24.04.2020 )
Направлення на проведення перевірки реєструються в журналі обліку доручень на проведення перевірок діяльності арбітражних керуючих (додаток 2), сторінки якого нумеруються, прошнуровуються та скріплюються печаткою.
17. Місцем проведення перевірки є:
місцезнаходження органу контролю (невиїзна перевірка);
контора (офіс) арбітражного керуючого або місцезнаходження боржника - юридичної особи чи його майна, щодо якого арбітражний керуючий здійснює свої повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора (виїзна перевірка);
контора (офіс) арбітражного керуючого або місцезнаходження майна боржника - фізичної особи (за згодою боржника), щодо якого арбітражний керуючий здійснює повноваження керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією (виїзна перевірка).
Планова виїзна перевірка, а за потреби проведення перевірки з питань дотримання арбітражним керуючим організаційних та кваліфікаційних вимог - позапланова виїзна перевірка, проводиться за місцезнаходженням контори (офісу) арбітражного керуючого Мін’юстом або структурним підрозділом територіального органу Мін’юсту, що забезпечує реалізацію повноважень у сфері банкрутства, юрисдикція якого поширюється на територіально-адміністративну одиницю за місцезнаходженням контори (офісу) арбітражного керуючого.
Позапланову перевірку (виїзну/невиїзну) проводить Мін'юст або територіальний орган Мін'юсту (структурний підрозділ територіального органу Мін'юсту), визначений Мін'юстом, крім випадків проведення позапланової перевірки з підстав, передбачених абзацами четвертим та п'ятим пункту 6 цього розділу.
18. Місце проведення перевірки визначає орган контролю у направленні на проведення перевірки.
19. Місце проведення перевірки визначає орган контролю з урахуванням питань, що підлягають перевірці, і обсягу документів, які передбачається дослідити під час перевірки.
Місцем проведення позапланової перевірки діяльності арбітражного керуючого, право на здійснення діяльності якого тимчасово зупинено на строк понад 30 днів, є місцезнаходження органу контролю.
20. Обов’язковим є проведення виїзної позапланової перевірки за місцезнаходженням боржника - юридичної особи чи його майна, щодо якого арбітражний керуючий здійснює повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, та місцезнаходженням майна боржника - фізичної особи, щодо якого арбітражний керуючий здійснює повноваження керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, у разі якщо зі звернення фізичної чи юридичної особи, яке стало підставою для проведення цієї перевірки, вбачається необхідність здійснення перевірки наявності, стану збереження об’єктів рухомого чи нерухомого майна, здійснення аналізу оригіналів документів такого суб’єкта тощо.
21. Арбітражний керуючий до початку перевірки може запропонувати змінити місце проведення перевірки, визначене органом контролю в направленні на проведення перевірки, на інше місце, передбачене абзацами другим - четвертим пункту 17 цього розділу, за умови, що проведення перевірки в такому місці забезпечить більш повне та об’єктивне з’ясування питань предмета перевірки.
У разі зміни місця проведення перевірки орган контролю вносить зміни до направлення на проведення перевірки, про що арбітражного керуючого повідомляє листом за підписом керівника структурного підрозділу Мін’юсту чи територіального органу Мін’юсту або особи, яка виконує його обов’язки.
Про зміну місця перевірки та внесення змін до направлення на проведення перевірки до графи 8 журналу обліку доручень на проведення перевірок діяльності арбітражних керуючих заноситься відповідний запис.
22. У разі проведення виїзної перевірки арбітражний керуючий зобов’язаний забезпечити належні умови для проведення такої перевірки і роботи членів комісії.
23. На підставі направлення на проведення перевірки оформлюються посвідчення на проведення перевірки (додаток 3) та письмовий запит у формі повідомлення про проведення перевірки (додаток 4), які підписує керівник структурного підрозділу Мін’юсту чи керівник територіального органу Мін’юсту / заступник керівника територіального органу Мін’юсту або особа, яка виконує його обов’язки.
24. Посвідчення на проведення перевірки реєструється в журналі обліку посвідчень на проведення перевірок діяльності арбітражних керуючих (додаток 5), сторінки якого нумеруються, прошнуровуються та скріплюються печаткою.
25. Повідомлення про проведення перевірки надсилається арбітражному керуючому електронною поштою на адресу, зазначену в Єдиному реєстрі арбітражних керуючих України, та цього ж дня надсилається рекомендованим поштовим відправленням за рахунок коштів органу контролю на адресу контори (офісу) арбітражного керуючого або вручається особисто арбітражному керуючому чи його представнику за довіреністю, що посвідчується особистим підписом арбітражного керуючого чи його представника.
У разі відсутності інформації про місцезнаходження контори (офісу) арбітражного керуючого або адреси його електронної пошти, а також за відсутності можливості сповістити арбітражного керуючого про проведення перевірки за допомогою інших засобів зв’язку (поштова адреса, контактний телефон), які забезпечують фіксацію повідомлення, арбітражний керуючий повідомляється про проведення перевірки шляхом опублікування відповідного оголошення на офіційному вебсайті органу контролю із зазначенням дати опублікування.
До повідомлення про проведення позапланової перевірки додається копія звернення, яке стало підставою для її проведення (за наявності).
( Абзац третій пункту 25 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 3736/5 від 24.10.2023 )
26. У повідомленні про проведення перевірки визначаються питання, які будуть перевірені в межах предмета перевірки, місце та час проведення перевірки, перелік документів, які арбітражний керуючий зобов’язаний надати комісії для перевірки, строк, до якого арбітражний керуючий зобов’язаний надати комісії пояснення та копії визначених у повідомленні документів, місце та спосіб їх надання.
27. Арбітражний керуючий вважається повідомленим про проведення перевірки з моменту отримання повідомлення про проведення перевірки особисто арбітражним керуючим або його представником за довіреністю, або через чотири робочих дні з дати відправлення такого повідомлення рекомендованим поштовим відправленням, або у випадку, передбаченому абзацом другим пункту 25 цього розділу, з моменту опублікування відповідного оголошення на офіційному вебсайті органу контролю. Докази надсилання повідомлення арбітражного керуючого про проведення перевірки є невід’ємною частиною матеріалів перевірки.
28. Дату проведення перевірки може бути перенесено у разі неможливості її проведення з підстав, незалежних від органу контролю чи арбітражного керуючого, за вмотивованим рішенням органу контролю.
Арбітражний керуючий письмово повідомляє орган контролю про необхідність перенесення проведення перевірки з об'єктивних підстав з наданням підтверджуючих документів не пізніше робочого дня, який передує першому дню перевірки.
Проведення перевірки може бути перенесено за рішенням органу контролю до початку проведення перевірки виключно у виняткових випадках, якщо з об’єктивних підстав проведення перевірки у встановлений строк є неможливим.
У разі перенесення дати проведення перевірки скасовуються направлення на проведення перевірки та посвідчення на проведення перевірки, про що до графи 8 журналу обліку доручень на проведення перевірок діяльності арбітражних керуючих та графи 7 журналу обліку посвідчень на проведення перевірок діяльності арбітражних керуючих заносяться відповідні записи та не пізніше наступного робочого дня повідомляється арбітражний керуючий листом органу контролю за підписом керівника структурного підрозділу Мін’юсту або керівника територіального органу Мін’юсту / заступника керівника територіального органу Мін’юсту або особи, яка виконує його обов’язки.
29. Проведення перевірки може бути продовжено понад строки, визначені пунктом 4 цього розділу, за рішенням органу контролю виключно у виняткових випадках, якщо для проведення перевірки необхідно отримати від інших фізичних чи юридичних осіб додаткову інформацію, без отримання якої завершення проведення перевірки є неможливим, або у разі тимчасової непрацездатності арбітражного керуючого.
30. Про перенесення дати проведення перевірки, продовження проведення перевірки понад строки, визначені пунктом 4 цього розділу, зупинення проведення перевірки територіальний орган Мін’юсту не пізніше наступного робочого дня повідомляє структурний підрозділ Мін’юсту.
III. Права і обов’язки комісії та арбітражного керуючого під час проведення перевірки
1. Голова та члени комісії під час проведення перевірки мають право:
доступу до приміщення, де розміщена(ий) контора (офіс) арбітражного керуючого, для його обстеження і з’ясування питань, безпосередньо пов’язаних з предметом перевірки;
доступу на територію боржника - юридичної особи або територію знаходження майна боржників юридичних та фізичних осіб (за згодою боржника - фізичної особи) для її обстеження і з’ясування питань, безпосередньо пов’язаних з перевіркою, за потреби з’ясування під час проведення перевірки питань, які пов’язані з виконанням арбітражним керуючим повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією щодо боржника;
отримувати від арбітражного керуючого, інших фізичних та юридичних осіб необхідні для проведення перевірки документи;
одержувати від арбітражного керуючого письмові пояснення з питань, що виникають під час перевірки;
складати акти, які фіксують факти, пов’язані з організаційними питаннями щодо проведення перевірки, потреби її продовження чи неможливості її проведення;
залучати до участі у проведенні перевірки представників саморегулівної організації арбітражних керуючих у порядку, встановленому пунктом 6 розділу IV цього Порядку;
звертатись до відповідного територіального органу Мін’юсту для здійснення ним відповідних заходів за потреби з’ясування питань, які входять до предмета перевірки та з’ясування яких потребує вжиття заходів (обстеження території боржника або знаходження його майна, отримання додаткових документів тощо) на території іншої, ніж місце проведення перевірки, територіально-адміністративної одиниці.
2. Голова та члени комісії під час проведення перевірки зобов’язані:
керуватись у своїй роботі нормами законодавства України;
проводити перевірку повно, об’єктивно, неупереджено в межах повноважень, передбачених цим Порядком;
приймати від арбітражного керуючого заяви, зауваження, пояснення щодо предмета перевірки та проводити перевірку викладених у них питань, про що зазначати в Довідці та Акті перевірки;
не розголошувати інформації, що є комерційною таємницею, яка стала доступною їм під час проведення перевірки;
надавати арбітражному керуючому Довідку та Акт перевірки;
залучати до участі в проведенні перевірки представників саморегулівної організації арбітражних керуючих у порядку, встановленому пунктом 6 розділу IV цього Порядку, за ініціативою арбітражного керуючого;
виконувати інші обов’язки, передбачені цим Порядком.
3. Арбітражний керуючий під час проведення перевірки має право:
вимагати від комісії додержання вимог законодавства;
перевіряти наявність у членів комісії службового посвідчення і одержувати копію посвідчення на проведення перевірки у випадках, передбачених цим Порядком;
не допускати комісію до проведення перевірки у разі неповідомлення про проведення перевірки належним чином, а також у випадках, коли планова перевірка проводиться з порушенням вимог щодо періодичності проведення перевірок, передбаченої цим Порядком, або якщо голова чи член комісії не надали копію посвідчення на проведення перевірки у випадках, передбачених цим Порядком;
бути присутнім під час проведення перевірки або забезпечити присутність свого уповноваженого представника на будь-якій стадії перевірки;
вимагати нерозголошення головою та членами комісії інформації, що є комерційною таємницею, яка стала доступною їм під час проведення перевірки;
одержувати Довідку та Акт перевірки в день їх складання;
підписувати Довідку та Акт перевірки із зауваженнями або відмовитися від їх підписання;
надавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до Довідки;
усунути до дня складання Акта перевірки порушення, виявлені під час перевірки та зафіксовані в Довідці;
ініціювати залучення до участі в проведенні перевірки представників саморегулівної організації арбітражних керуючих у порядку, встановленому пунктом 6 розділу IV цього Порядку;
оскаржувати в установленому законодавством порядку неправомірні дії комісії та її членів.
4. Арбітражний керуючий під час проведення перевірки зобов’язаний:
допускати комісію до контори (офісу) арбітражного керуючого;
забезпечувати у випадках, передбачених цим Порядком, доступ комісії для здійснення заходів контролю на територію боржника - юридичної особи або територію знаходження майна боржників юридичних та фізичних осіб;
надавати на вимогу комісії потрібні документи та їх копії, засвідчені в установленому порядку, пояснення, довідки, відомості та інші матеріали з питань, що виникають під час перевірки;
виконувати вимоги органу контролю щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства.
IV. Порядок проведення перевірки
1. У разі проведення виїзної перевірки комісія в перший день перевірки зобов’язана прибути на місце проведення перевірки, визначене у направленні на проведення перевірки, арбітражний керуючий зобов’язаний забезпечити умови для проведення перевірки.
У разі проведення планової невиїзної перевірки арбітражний керуючий зобов’язаний в перший день перевірки прибути до органу контролю для проведення перевірки.
У разі проведення позапланової невиїзної перевірки присутність арбітражного керуючого є необов’язковою.
2. Перед початком перевірки голова комісії повинен пред’явити арбітражному керуючому або його представнику за довіреністю посвідчення на проведення перевірки та службові посвідчення, що посвідчують особи голови та членів комісії, надати копію посвідчення на проведення перевірки, а якщо арбітражний керуючий веде журнал відвідувань представниками органів контролю, голова комісії вносить запис до відповідного журналу арбітражного керуючого.
У разі проведення невиїзної перевірки копія посвідчення на перевірку надсилається арбітражному керуючому разом з повідомленням про проведення перевірки рекомендованим поштовим відправленням за рахунок коштів органу контролю на адресу контори (офісу) арбітражного керуючого та електронною поштою.
3. У перший день перевірки арбітражний керуючий зобов’язаний надати комісії документи у спосіб, встановлений у повідомленні про проведення перевірки, з описом таких документів та пояснення щодо предмета перевірки.
Арбітражний керуючий протягом усього часу проведення перевірки до моменту складання Акта перевірки має право бути присутнім під час проведення перевірки, надавати додаткові документи та пояснення.
4. За потреби з’ясування під час проведення перевірки питань, які пов’язані з виконанням арбітражним керуючим повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією щодо боржника, арбітражний керуючий зобов’язаний забезпечити доступ комісії, а у випадках, передбачених цим Порядком,- співробітникам інших територіальних органів Мін’юсту на територію боржника - юридичної особи або територію знаходження майна боржників юридичних та фізичних осіб для її обстеження і з’ясування питань, безпосередньо пов’язаних з перевіркою.
5. За потреби з’ясування під час проведення перевірки питань, які входять до предмета перевірки та з’ясування яких потребує вжиття певних заходів (обстеження території боржника або знаходження його майна, отримання додаткових документів тощо) на території іншої, ніж місце проведення перевірки, територіально-адміністративної одиниці, комісія звертається до відповідного територіального органу Мін’юсту для здійснення ним відповідних заходів. Таке звернення є обов’язковим до виконання територіальним органом Мін’юсту у строки, визначені у зверненні.
6. До проведення перевірки можуть бути залучені представники саморегулівної організації арбітражних керуючих.
Участь представників саморегулівної організації арбітражних керуючих у проведенні перевірки полягає у наданні власної правової позиції з питань, що виникають під час проведення перевірки, комісії та арбітражному керуючому, діяльність якого перевіряється.
Залучення представників саморегулівної організації арбітражних керуючих можливе за погодженням із Радою арбітражних керуючих України або радою арбітражних керуючих регіону.
Залучення представників саморегулівної організації арбітражних керуючих можливе в будь-який момент проведення перевірки до дня складання Акта перевірки після надходження до органу контролю відповідного погодження Радою арбітражних керуючих України або радою арбітражних керуючих регіону. Відсутність представників саморегулівної організації арбітражних керуючих під час проведення перевірки з причин, що не залежать від органу контролю, не перешкоджає проведенню перевірки без їх участі.
Про залучення представників саморегулівної організації арбітражних керуючих обов’язково зазначається в Довідці та Акті перевірки.
................Перейти до повного тексту