- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 вересня 2015 р.
за № 1139/27584
Про затвердження Інструкції з присвоєння класної кваліфікації льотно-випробувальному складу державної авіації України
Відповідно до статті
7 Повітряного кодексу України та з метою здійснення нормативно-правового врегулювання питань присвоєння класної кваліфікації льотно-випробувальному складу державної авіації України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію з присвоєння класної кваліфікації льотно-випробувальному складу державної авіації України, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність,
наказ Міністра оборони України від 16 вересня 2003 року № 296 "Про затвердження Інструкції про порядок присвоєння класної кваліфікації льотно-випробувальному складу Збройних Сил України", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 вересня 2003 року за № 835/8156.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр оборони України генерал-полковник |
С.Т. Полторак |
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної служби України з надзвичайних ситуацій Т.в.о. Голови Державної прикордонної служби України Міністр внутрішніх справ України |
М.О. Чечоткін В.М. Серватюк А.Б. Аваков |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
оборони України
08.09.2015 № 469
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 вересня 2015 р.
за № 1139/27584
ІНСТРУКЦІЯ
з присвоєння класної кваліфікації льотно-випробувальному складу державної авіації України
I. Загальні положення
1. Ця Інструкція визначає порядок присвоєння класної кваліфікації, вимоги до льотно-випробувального складу державної авіації України (далі - ЛВС), склад та обов'язки кваліфікаційної комісії.
2. Вимоги цієї Інструкції є обов'язковими для виконання авіаційним персоналом державної авіації України.
3. Залежно від рівня підготовки ЛВС, досвіду та тривалості перебування на посаді випробувача встановлюється наступна класна кваліфікація ЛВС:
льотчик-випробувач - 3-го класу, 2-го класу, 1-го класу;
штурман-випробувач - 3-го класу, 2-го класу, 1-го класу;
бортовий інженер (технік, механік)-випробувач - 3-го класу, 2-го класу, 1-го класу;
бортовий радист-випробувач - 3-го класу, 2-го класу, 1-го класу;
бортовий оператор-випробувач - 3-го класу, 2-го класу, 1-го класу;
парашутист-випробувач - 3-го класу, 2-го класу, 1-го класу.
4. Присвоєння класної кваліфікації - 3 клас, 2 клас, 1 клас - проводиться послідовно. Зміна послідовності присвоєння або скорочення термінів подання не дозволяється.
5. Класна кваліфікація випробувача 1-го класу присвоюється наказом Міністерства оборони України. Класна кваліфікація випробувача 3-го та 2-го класів присвоюється наказом командувача Повітряних Сил Збройних Сил України.
6. Розмір надбавки за класну кваліфікацію особам ЛВС визначається в порядку та розмірах, визначених законодавством.
ІІ. Вимоги до льотно-випробувального складу, який подано до присвоєння класної кваліфікації
1. Вимоги до льотчиків-випробувачів:
до присвоєння класної кваліфікації льотчик-випробувач 3-го класу подаються льотчики, які пройшли теоретичне та льотне навчання в Державному науково-випробувальному центрі Збройних Сил України, успішно склали заліки та іспити з розділів курсу теоретичної підготовки, у тому числі методики льотних випробувань, та успішно виконали залікову вправу, передбачену курсом льотної підготовки випробувачів;
до присвоєння класної кваліфікації льотчик-випробувач 2-го класу подаються льотчики-випробувачі 3-го класу не раніше ніж через два роки після надання їм цього класу, які засвоїли проведення контрольних або спеціальних випробувань літальних апаратів (далі - ЛА), двигунів, систем, агрегатів, обладнання та озброєння;
до присвоєння класної кваліфікації льотчик-випробувач 1-го класу подаються льотчики-випробувачі 2-го класу не раніше ніж через три роки після надання їм цього класу за умов, що вони мають наліт на випробування більше 200 годин та провели як провідні льотчики не менше трьох державних випробувань дослідних, модифікованих ЛА.
2. Вимоги до штурманів-випробувачів:
до присвоєння класної кваліфікації штурман-випробувач 3-го класу подаються штурмани, які пройшли теоретичне та льотне навчання в Державному науково-випробувальному центрі Збройних Сил України, успішно склали заліки та іспити з розділів курсу теоретичної підготовки, у тому числі методики льотних випробувань, та успішно виконали залікову вправу, передбачену курсом льотної підготовки випробувачів;
до присвоєння класної кваліфікації штурман-випробувач 2-го класу подаються штурмани-випробувачі 3-го класу не раніше ніж через два роки після надання їм цього класу, які засвоїли проведення контрольних або спеціальних випробувань навігаційних комплексів прицільно-навігаційних систем, ракетного, бомбардувального озброєння; розвідувального, повітрянодесантного або іншого спеціального штурманського обладнання;
до присвоєння класної кваліфікації штурман-випробувач 1-го класу подаються штурмани-випробувачі 2-го класу не раніше ніж через три роки після надання їм цього класу за умов, що вони мають наліт на випробування більше 200 годин та провели як провідні штурмани не менше трьох державних випробувань дослідних або модифікованих ЛА, зразків озброєння, прицільно-навігаційних (навігаційних) комплексів.
3. Вимоги до бортових інженерів (техніків, механіків)-випробувачів:
до присвоєння класної кваліфікації бортовий інженер (технік, механік)-випробувач 3-го класу подаються бортові інженери (техніки, механіки), які пройшли теоретичне та льотне навчання в Державному науково-випробувальному центрі Збройних Сил України, успішно склали заліки та іспити з розділів курсу теоретичної підготовки, у тому числі методики льотних випробувань, освоїли не менше двох типів ЛА та успішно виконали залікову вправу, передбачену курсом льотної підготовки випробувачів;
до присвоєння класної кваліфікації бортовий інженер (технік, механік)-випробувач 2-го класу подаються бортові інженери (техніки, механіки)-випробувачі 3-го класу не раніше ніж через два роки після надання їм цього класу, які освоїли не менше трьох типів ЛА і провели контрольні або спеціальні випробування серійних, модернізованих або модифікованих ЛА;
до присвоєння класної кваліфікації бортовий інженер (технік, механік)-випробувач 1-го класу подаються бортові інженери (техніки, механіки)-випробувачі 2-го класу не раніше ніж через три роки після надання їм цього класу за умов, що вони мають наліт на випробування більше 200 годин та провели не менше трьох державних випробувань дослідних, модифікованих ЛА.
4. Вимоги до бортових радистів-випробувачів:
до присвоєння класної кваліфікації бортовий радист-випробувач 3-го класу подаються бортові радисти (повітряні стрільці-радисти), які пройшли теоретичне та льотне навчання в Державному науково-випробувальному центрі Збройних Сил України, успішно склали заліки та іспити з розділів курсу теоретичної підготовки, у тому числі методики льотних випробувань, освоїли не менше двох типів ЛА та успішно виконали залікову вправу, передбачену курсом льотної підготовки випробувачів;
до присвоєння класної кваліфікації бортовий радист-випробувач 2-го класу подаються бортові радисти-випробувачі 3-го класу не раніше ніж через два роки після надання їм цього класу, які освоїли не менше трьох типів ЛА та провели контрольні або спеціальні випробування серійних, модернізованих або модифікованих ЛА;
до присвоєння класної кваліфікації бортовий радист-випробувач 1-го класу подаються бортові радисти-випробувачі 2-го класу не раніше ніж через три роки після надання їм цього класу, які засвоїли всі види випробувань та провели державні випробування одного авіаційного комплексу зв'язку, систем обладнання та озброєння або випробування одного дослідного або головного серійного ЛА та мають наліт на випробування більше 200 годин.
5. Вимоги до бортових операторів-випробувачів:
до присвоєння класної кваліфікації бортовий оператор-випробувач 3-го класу подаються бортові оператори, які пройшли теоретичне та льотне навчання в Державному науково-випробувальному центрі Збройних Сил України, успішно склали заліки та іспити з розділів курсу теоретичної підготовки, у числі яких методики льотних випробувань, освоїли не менше двох типів ЛА та успішно виконали залікову вправу, передбачену курсом льотної підготовки випробувачів;
до присвоєння класної кваліфікації бортовий оператор-випробувач 2-го класу подаються бортові оператори-випробувачі 3-го класу не раніше ніж через два роки після надання їм цього класу, які освоїли не менше трьох типів ЛА, провели контрольні або спеціальні випробування серійних, модернізованих або модифікованих ЛА, систем, обладнання або авіаційного озброєння;
до присвоєння класної кваліфікації бортовий оператор-випробувач 1-го класу подаються бортові оператори-випробувачі 2-го класу не раніше ніж через три роки після надання їм цього класу, які засвоїли всі види випробувань, провели державні випробування спеціального обладнання, або випробування одного дослідного, або головного серійного ЛА та мають наліт на випробування більше 200 годин.
6. Вимоги до парашутистів-випробувачів:
до присвоєння класної кваліфікації парашутист-випробувач 3-го класу подаються парашутисти, які пройшли теоретичне та льотне навчання в Державному науково-випробувальному центрі Збройних Сил України, успішно склали заліки та іспити з розділів курсу теоретичної підготовки, у тому числі методики льотних випробувань, виконали не менше 100 випробувальних стрибків з парашутом та успішно виконали залікову вправу, передбачену курсом льотної підготовки парашутистів-випробувачів;
до присвоєння класної кваліфікації парашутист-випробувач 2-го класу подаються парашутисти-випробувачі 3-го класу не раніше ніж через два роки після надання їм цього класу за умов, що вони виконали не менше 200 випробувальних стрибків з парашутом та провели контрольні або спеціальні випробування повітрянодесантної і авіаційної техніки;
до присвоєння класної кваліфікації парашутист-випробувач 1-го класу подаються парашутисти-випробувачі 2-го класу не раніше ніж через три роки після надання їм цього класу за умов, що вони мають наліт на випробування більше 100 годин, виконали не менше 300 випробувальних стрибків з парашутом та провели як провідні парашутисти-випробувачі (керівники випробувальних бригад) не менше двох державних випробувань дослідних, модифікованих випробувань повітрянодесантної і авіаційної техніки.
7. За державні випробування дослідних або модифікованих ЛА та авіаційних двигунів зараховуються:
льотно-конструкторські (попередні, спільні попередні, заводські) випробування дослідних або модифікованих ЛА та авіаційних двигунів;
сертифікаційні випробування дослідних або модифікованих ЛА та авіаційних двигунів.
8. Для фахівців ЛВС всіх спеціальностей за одну роботу з випробування дослідних або модифікованих зразків ЛА, авіаційних двигунів, озброєння та обладнання зараховуються дві роботи з випробування модернізованих зразків ЛА, авіаційних двигунів, озброєння та обладнання.
................Перейти до повного тексту