- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 червня 2023 р.
за № 1099/40155
Про затвердження Змін до Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації
Відповідно до Закону України від 16 листопада 2022 року
№ 2757-IX "Про внесення зміни до пункту 2-1 розділу VII "Прикінцеві положення" Закону України "Про благодійну діяльність та благодійні організації" щодо вдосконалення порядку включення благодійників - фізичних осіб до Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації", Закону України від 15 березня 2022 року
№ 2120-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану",
Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", підпункту 5 пункту 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375, НАКАЗУЮ:
2. Департаменту податкової політики Міністерства фінансів України в установленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра фінансів України Воробей С.І. та Голову Державної податкової служби України.
ПОГОДЖЕНО: В.о. Голови Державної податкової служби України Перший заступник Міністра цифрової трансформації України Голова Національного банку України |
Т. Кірієнко О. Вискуб А. Пишний |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
22 травня 2023 року № 264
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 червня 2023 р.
за № 1099/40155
ЗМІНИ
до Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30 жовтня 2014 року № 1089, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 листопада 2014 року за № 1471/26248
1. У розділі І:
1) в абзаці другому пункту 1.2 слова "у підпункті "а"" замінити словами "у підпунктах "а" та "в"";
2) абзац третій пункту 1.4 викласти в такій редакції:
"Облік волонтерів АТО та/або здійснення заходів із забезпечення НБО в територіальних органах ДПС та обробка їх персональних даних здійснюється з метою забезпечення контролю за оподаткуванням благодійної допомоги відповідно до підпункту 165.1.54 пункту 165.1
статті 165 розділу IV Кодексу, пункту 29 підрозділу 1 розділу XX "Перехідні положення"
Кодексу.";
3) абзац другий пункту 1.6 викласти в такій редакції:
"Журнал ведеться в електронній формі виключно засобами програмного забезпечення, встановленого ДПС.";
абзаци третій та четвертий виключити.
2. У розділі II:
1) абзаци перший-четвертий пункту 2.1 замінити двома абзацами такого змісту:
"2.1. Для включення до Реєстру фізична особа - благодійник подає до територіального органу ДПС у паперовій або електронній формі Заяву про включення / внесення змін до Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації за формою № 1-РВ (додаток 3) (далі - заява) з позначкою "Включення до реєстру" із зазначенням реквізитів рахунків, відкритих у банках на ім’я такого волонтера, що призначені для здійснення благодійної діяльності, та реєстраційного номера облікової картки платника податків / серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності).
Заява в електронній формі також може бути подана засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія).
У зв’язку з цим абзаци п’ятий-сьомий вважати відповідно абзацами третім-п’ятим;
в абзаці третьому слова "паспортного документа та доданим до заяви документам" замінити словом "документа, що посвідчує особу";
в абзаці четвертому слова "у підпункті "а"" замінити словами "у підпунктах "а" та "в"";
2) пункт 2.2 викласти в такій редакції:
"2.2. Заяву у паперовій формі фізична особа - благодійник подає особисто, пред’являє документ, що посвідчує особу, або паспорт громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган). Іноземці та особи без громадянства пред’являють документ, що підтверджує перебування на території України на законних підставах.
Уповноважена особа (далі - представник) може подати заяву в паперовій формі за умови наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його фотокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, посвідченої нотаріально, на проведення відповідних дій (після пред’явлення повертається).
Фізична особа - благодійник особисто подає заяву у паперовій формі до будь-якого територіального органу ДПС, поштою або через представника - до територіального органу ДПС за основним місцем обліку фізичної особи - благодійника.
У разі подання заяви поштою справжність підпису фізичної особи - благодійника на заяві має бути засвідчено нотаріально.
На заяву накладається електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису фізичної особи - благодійника.
Порядок та строки розгляду контролюючим органом реєстраційних заяв, поданих в електронній формі, є такими самими, як і для реєстраційних заяв, поданих у паперовій формі.
Про результати обробки заяви, поданої в електронній формі, фізичній особі - благодійнику направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій у вигляді квитанції, що є електронним повідомленням, яке формується у форматі, затвердженому у встановленому законодавством порядку, засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС за результатами ідентифікації, обробки електронного документа (далі - квитанція).";
3) пункт 2.3 викласти в такій редакції:
"2.3. Територіальний орган ДПС відмовляє у включенні фізичної особи - благодійника до Реєстру у разі, якщо:
заява подана або заповнена з порушенням вимог, встановлених пунктами 2.1, 2.2 цього розділу;
автоматизованою перевіркою заяви, поданої в електронній формі, виявлено недотримання загальних вимог щодо електронного документообігу (обов’язковість підписання електронного документа, невідповідність електронного документа затвердженому формату (стандарту), незаповнення обов’язкових реквізитів, нечинність сертифіката відкритого ключа підписанта заяви);
фізична особа - благодійник вже включена до Реєстру;
фізична особа - благодійник була виключена із Реєстру за рішенням контролюючого органу та при повторному поданні зави про включення до Реєстру не додані документи, які підтверджують припинення обставин, що були підставою для виключення з Реєстру, або додані документи не підтверджують припинення таких обставин.
................Перейти до повного тексту