1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Порядок


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту України
20.08.2004 № 757
(у редакції наказу
Міністерства інфраструктури
України
11.09.2015 № 362
)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
31 серпня 2004 р.
за № 1076/9675
ПОРЯДОК
проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської Конференції Міністрів Транспорту
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку № 867 від 12.12.2005 Наказами Міністерства інфраструктури № 155 від 15.06.2011 № 520 від 17.08.2012 № 239 від 19.04.2013 № 1031 від 20.12.2013 № 362 від 11.09.2015 № 257 від 26.07.2017 № 199 від 04.05.2018 № 657 від 30.08.2022 № 837 від 09.11.2022 Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури № 964 від 05.09.2024 ) ( У тексті Порядку абревіатуру "СМАП" замінено абревіатурою "ДП "СМАП" згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку № 867 від 12.12.2005 ) ( У тексті Порядку та додатках до нього слова "ДП "СМАП" замінено словами "Укртрансінспекція України" у відповідних відмінках; слова "Державний департамент автомобільного транспорту", "Державний департамент автомобільного транспорту Міністерства транспорту України", "Державний департамент автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв'язку України", "Міністерство транспорту України", "Міністерство транспорту та зв'язку України" в усіх відмінках замінено словами "Міністерство інфраструктури України" у відповідних відмінках; слова "Секретаріат ЄКМТ" в усіх відмінках замінено словами "Секретаріат МТФ" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 520 від 17.08.2012 ) ( У тексті Порядку слова "Комісія з розподілу" у всіх відмінках замінено словами "Конкурсна комісія" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 257 від 26.07.2017 ) ( У тексті Порядку посилання на додатки 3 - 7 вважаються відповідно посиланнями на додатки 2 - 6 згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 657 від 30.08.2022 ) ( У тексті Порядку слово та цифру "Євро-4" замінено словом та цифрою "Євро-5", слово "веб-сайті" замінено словом "вебсайті" згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022 ) ( У тексті Порядку посилання на додаток 5 вважається посиланням на додаток 4 згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022 ) ( У тексті Порядку слова "Міністерство інфраструктури України" у всіх відмінках замінено словом "Мінінфраструктури" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури № 964 від 05.09.2024 )
І. Загальні положення
1. Цей Порядок розроблено відповідно до Закону України "Про автомобільний транспорт", резолюцій Європейської Конференції Міністрів Транспорту (далі - ЄКМТ) (з 2008 року - Міжнародний транспортний форум (далі - МТФ)) та вимог Хартії Якості міжнародних автомобільних вантажних перевезень в системі багатосторонньої квоти ЄКМТ, підписаної міністрами транспорту країн - членів МТФ 28 травня 2015 року в м. Лейпциг (далі - Хартія Якості) та керівництва користувача багатосторонньої квоти ЄКМТ.
( Абзац перший пункту 1 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури № 964 від 05.09.2024 )
Цей Порядок встановлює процедуру розподілу та перерозподілу дозволів ЄКМТ із зазначенням у них переліку країн (за потреби), що встановили обмеження щодо в’їзду на свою територію за дозволами ЄКМТ (далі - право роботи до країни), їх оформлення, переоформлення, видачі міжнародним автомобільним перевізникам, анулювання, вилучення, обліку та порядок їх використання.
( Пункт 1 розділу I в редакції Наказу Міністерства інфраструктури № 257 від 26.07.2017 )
2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
бездоганна ділова репутація - сукупність підтвердженої інформації про автомобільного перевізника та його менеджерів (управителів) з перевезень щодо відповідності його діяльності вимогам законодавства;
( Пункт 2 розділу I доповнено новим абзацом другим згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 257 від 26.07.2017 )
бортовий журнал - документ за визначеною формою (додаток 1), який використовується разом з виданим автомобільному перевізнику дозволом ЄКМТ, містить інформацію про виконані міжнародні перевезення вантажів за таким дозволом у хронологічному порядку, у тому числі поїздки з вантажем і без вантажу, використовується для аналізу ефективності використання такого дозволу ЄКМТ і не є документом дозвільного характеру відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності";
дозвіл ЄКМТ - документ, який надає право на використання автомобільного транспортного засобу автомобільного перевізника - резидента для міжнародного автомобільного перевезення вантажу або проїзду без вантажу територією іноземних держав - членів ЄКМТ впродовж визначеного в ньому строку;
електронна анкета - відомості про автомобільного перевізника для участі у конкурсі з розподілу дозволів ЄКМТ, які подаються ним через ІС уповноваженого органу;
( Пункт 2 розділу I доповнено новим абзацом п'ятим згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 657 від 30.08.2022 )
ЄКМТ-сертифікат виробника транспортного засобу - сертифікат відповідності транспортного засобу технічним вимогам та вимогам безпечності, передбаченим резолюціями ЄКМТ/МТФ щодо багатосторонньої квоти ЄКМТ у частині вимог до транспортного засобу, які можуть бути допущені до перевезень з використанням дозволів ЄКМТ;
( Пункт 2 розділу I доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 257 від 26.07.2017 )
ЄКМТ-сертифікат придатності до експлуатації - сертифікат, передбачений резолюціями ЄКМТ/МТФ, щодо багатосторонньої квоти ЄКМТ, що підтверджує відповідність технічного стану і конструкції транспортного засобу вимогам резолюції ЄКМТ/МТФ щодо використання багатосторонньої квоти ЄКМТ та ЄКМТ-сертифіката виробника транспортного засобу;
( Пункт 2 розділу I доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 257 від 26.07.2017 )
ІС уповноваженого органу - єдиний комплекс інформаційних систем у сфері безпеки на наземному транспорті, який передбачає собою інформаційно-комунікаційну систему Укртрансбезпеки, що становить сукупність автоматизованих систем, програмно-інформаційних комплексів, програмних, програмно-технічних та технічних засобів електронної комунікації, що забезпечують обробку та захист інформації, електронну взаємодію з метою надання послуг та забезпечення реалізації державної політики з питань безпеки на наземному транспорті;
( Пункт 2 розділу I доповнено новим абзацом восьмим згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 657 від 30.08.2022; в редакції Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури № 964 від 05.09.2024 )
менеджер (управитель) з перевезень - фізична особа, що відповідає за організацію і безпеку перевезень на підприємстві;
( Пункт 2 розділу I доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 257 від 26.07.2017 )
належний фінансовий стан - стійка ліквідність, платоспроможність та фінансова стійкість автомобільного перевізника, що забезпечена основними засобами та оборотними активами;
( Пункт 2 розділу I доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 257 від 26.07.2017 )
свідоцтво професійної компетентності (СПК) - документ установленого зразка, що засвідчує кваліфікацію менеджерів (управителів) з перевезень, діяльність яких пов’язана з наданням послуг автомобільного транспорту, форма якого наведена в додатку 11 до Порядку підвищення кваліфікації керівників і спеціалістів, діяльність яких пов’язана з наданням послуг автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 26 липня 2013 року № 551, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 серпня 2013 року за № 1454/23986 (із змінами);
( Пункт 2 розділу I доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 257 від 26.07.2017 )
уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті.
Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про автомобільний транспорт".
3. Дозволи ЄКМТ використовуються під час перевезення вантажів автомобільним транспортом територією іноземних держав - членів ЄКМТ.
4. Мінінфраструктури, отримавши від МТФ квоту дозволів ЄКМТ, передає їх у повному обсязі до уповноваженого органу для подальшого їх оформлення та видачі автомобільним перевізникам згідно з розподілом, перерозподілом чи переоформленням дозволів ЄКМТ відповідно до цього Порядку.
( Пункт 4 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022 )
II. Організація проведення конкурсу з розподілу дозволів ЄКМТ
1. Розподіл дозволів ЄКМТ та прав роботи за дозволами ЄКМТ серед автомобільних перевізників-резидентів здійснюється на конкурсних засадах.
Рішення про оголошення конкурсу оформлюється наказом Мінінфраструктури та оприлюднюється на його офіційному вебсайті із зазначенням строків проведення конкурсу.
2. Для організації приймання документів від автомобільних перевізників для участі у конкурсі з розподілу дозволів ЄКМТ та проведення розподілу дозволів ЄКМТ, перерозподілу залишків дозволів ЄКМТ та їх переоформлення при Мінінфраструктури утворюється Конкурсна комісія для проведення конкурсу з розподілу дозволів ЄКМТ (далі - Конкурсна комісія).
3. До складу Конкурсної комісії входять представники Мінінфраструктури, уповноваженого органу, громадських і професійних об’єднань (за згодою), а також представники підприємств, установ, організацій автомобільної галузі, що належать до сфери управляння Мінінфраструктури, які не беруть участі у конкурсі з розподілу дозволів ЄКМТ.
Склад Конкурсної комісії, не рахуючи голови Конкурсної комісії, формується з представників у рівній кількості від:
державних органів (Мінінфраструктури) і уповноваженого органу;
підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Мінінфраструктури;
представників громадських і професійних об’єднань (за згодою).
Голова Конкурсної комісії є представником Мінінфраструктури.
4. Кількість членів Конкурсної комісії повинна бути не менше ніж 10 осіб і не більше ніж 13 осіб.
( Пункт 5 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури № 657 від 30.08.2022 )
5. Функції Конкурсної комісії:
прийняття до розгляду електронних анкет автомобільного перевізника для участі у конкурсі з розподілу дозволів ЄКМТ (додаток 2) у період, встановлений пунктом 6 цього розділу;
здійснення заходів з перевірки достовірності інформації, поданої автомобільними перевізниками для участі у конкурсі з розподілу дозволів ЄКМТ;
визначення граничної кількості транспортних засобів, які можуть брати участь у конкурсі, але не менше цілого числа встановленого коефіцієнту;
( Пункт 5 розділу II доповнено абзацом четвертим згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022 )
опрацювання інформації, наданої компетентними органами України та іноземних країн щодо фактів використання автомобільними перевізниками підроблених дозволів ЄКМТ;
формування проєктів розподілу, перерозподілу, переоформлення або анулювання дозволів ЄКМТ, які затверджуються наказом Мінінфраструктури.
( Пункт 5 розділу II в редакції Наказу Міністерства інфраструктури № 657 від 30.08.2022 )
6. Конкурсна комісія приймає до розгляду електронні анкети у період з 01 по 31 жовтня поточного року включно. Інформація про прийняті електронні анкети у розрізі автомобільних перевізників та поданих на участь у конкурсі транспортних засобів оприлюднюється на офіційному вебсайті уповноваженого органу та Мінінфраструктури.
( Пункт 6 розділу II в редакції Наказу Міністерства інфраструктури № 657 від 30.08.2022; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022 )
7. Конкурсна комісія скликається за рішенням голови Конкурсної комісії або його заступника, але не рідше ніж один раз на квартал. Засідання Конкурсної комісії веде голова, а у разі його відсутності - заступник голови.
За рішенням голови Конкурсної комісії, а у разі його відсутності - заступника голови Конкурсної комісії, засідання Конкурсної комісії може проводитись у режимі відеоконференції, що дозволяє одночасно бачити та чути всіх учасників засідання Конкурсної комісії, з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема через Інтернет.
( Пункт 7 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022 )
В засіданні Конкурсної комісії, яке проводиться у режимі відеоконференції, беруть участь члени Конкурсної комісії, а також інші особи, визначені головою Конкурсної комісії, а у разі його відсутності - заступником голови Конкурсної комісії.
( Пункт 7 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022 )
Під час проведення засідання Конкурсної комісії у режимі відеоконференції здійснюється аудіо (відео) запис. Аудіо (відео) матеріали засідань зберігаються в Мінінфраструктури протягом року з дати проведення Конкурсної комісії.
( Пункт 7 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022 )
8. Конкурсна комісія на своїх засіданнях:
розглядає інформацію, яка міститься у зведеній таблиці стосовно автомобільних перевізників, що подали електронні анкети для участі у конкурсі, про кількість поданих на конкурс автомобільними перевізниками транспортних засобів і кількість прийнятих для участі у конкурсі транспортних засобів;
приймає рішення щодо перевірки та встановлення вихідних даних, які будуть використовуватись у формулах відповідно до пунктів 4 та 6 розділу IV цього Порядку;
( Абзац третій пункту 8 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022 )
приймає рішення щодо недопущення до участі в конкурсі транспортного засобу, інформація щодо якого є недостовірною;
приймає рішення щодо недопущення до участі у конкурсі автомобільних перевізників, які не відповідають вимогам цього Порядку;
приймає рішення щодо недопущення до участі у конкурсі на наступний рік автомобільного перевізника у разі використання підроблених дозволів ЄКМТ;
приймає рішення щодо анулювання дозволів ЄКМТ автомобільним перевізникам, які не відповідають вимогам цього Порядку;
аналізує інформацію, надану МТФ, щодо виділених Україні дозволів ЄКМТ з кількістю прав роботи за дозволами ЄКМТ;
приймає рішення щодо доцільності подання запиту до МТФ стосовно отримання короткострокових дозволів ЄКМТ на наступний рік;
приймає рішення щодо визначення умов комплектування дозволів ЄКМТ правами роботи до країн, що встановили обмеження щодо в’їзду на свою територію за дозволами ЄКМТ;
приймає рішення щодо залучення експертів з автоматизації процесу розподілу дозволів ЄКМТ;
аналізує ефективність використання разових дозволів на міжнародні автомобільні перевезення та дозволів ЄКМТ автомобільними перевізниками;
аналізує інформацію про кількість перевезень з використанням дозволів ЄКМТ, дані щодо яких внесено до бортових журналів з порушенням вимог та резолюцій ЄКМТ/МТФ;
аналізує звернення автомобільних перевізників - резидентів стосовно проблемних питань, пов’язаних з використанням дозволів ЄКМТ під час здійснення перевезення;
аналізує загальну кількість невиданих, анульованих, бракованих, зіпсованих, втрачених, а також виданих бланків дозволів ЄКМТ за минулий рік та доцільність їх знищення;
враховує видані та повернені окремі види дозволів для перевезень вантажів під час розподілу або перерозподілу;
подає Мінінфраструктури пропозиції щодо розгляду звернень компетентних органів іноземних держав стосовно допущених автомобільними перевізниками - резидентами порушень під час здійснення перевезень територією цих країн з використанням дозволів ЄКМТ.
9. Засідання Конкурсної комісії є правоможним, якщо в ньому бере участь більше половини її складу.
Рішення Конкурсної комісії приймаються на засіданнях відкритим голосуванням простою більшістю голосів присутніх. У разі рівного розподілу голосів голос головуючого на засіданні є вирішальним.
10. Результатом роботи Конкурсної комісії є рішення, що оформлюється протоколом, який підписується головою та всіма членами Конкурсної комісії, присутніми на засіданні, та затверджується наказом Мінінфраструктури.
11. Протокол та результати розподілу дозволів ЄКМТ оприлюднюються на офіційному вебсайті Мінінфраструктури та уповноваженого органу до 10 грудня кожного року, а результати перерозподілу, переоформлення та анулювання - протягом трьох робочих днів з дня їх затвердження.
( Розділ II в редакції Наказу Міністерства інфраструктури № 257 від 26.07.2017 )
III. Приймання документів для участі в конкурсі з розподілу дозволів ЄКМТ
1. У конкурсі з розподілу дозволів ЄКМТ можуть брати участь автомобільні перевізники, які:
мають чинну ліцензію на право провадження господарської діяльності з міжнародних перевезень небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями та/або ліцензію на право провадження господарської діяльності з міжнародних перевезень вантажів вантажними автомобілями (крім перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів) (за винятком ліцензій, виданих на період дії воєнного стану в Україні, якщо не забезпечено виконання абзацу третього пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 18 червня 2024 року № 712 "Про внесення змін до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом") та провадять таку господарську діяльність не менше двох років станом на 31 жовтня поточного року (крім того, у конкурсі з розподілу дозволів ЄКМТ можуть приймати участь автомобільні перевізники-юридичні особи, що станом на 31 жовтня поточного року провадять господарську діяльність з міжнародних перевезень небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями та/або з міжнародних перевезень вантажів вантажними автомобілями (крім перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів) менше двох років, якщо засновником (або одним із засновників) є фізична особа-підприємець, яка на момент утворення мала ліцензію на право провадження господарської діяльності з міжнародних перевезень небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями та/або ліцензію на право провадження господарської діяльності з міжнародних перевезень вантажів вантажними автомобілями (крім перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів) та провадила таку господарську діяльність не менше двох років;
( Абзац другий пункту 1 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 657 від 30.08.2022; в редакції Наказів Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022, Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури № 964 від 05.09.2024 )
мають належний фінансовий стан, забезпечений основними засобами, оборотними активами на загальну суму не менше ніж 9000 євро на перший автомобіль та 5000 євро (у гривневому еквіваленті за курсом Національного банку України на дату подання анкети) на кожний наступний транспортний засіб, заявлений до участі в конкурсі;
( Абзац третій пункту 1 розділу ІІІ із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 199 від 04.05.2018 )
виконують вимоги щодо забезпечення придатності транспортних засобів до експлуатації; дотримання правил перевезень, режимів праці та відпочинку водіїв, умов ліцензування; забезпечення безпеки дорожнього руху та охорони праці; оформлення документів на перевезення та забезпечення водіїв обов’язковими для виконання перевезень документами, обов’язки щодо оформлення яких і видачі покладено на менеджера (управителя) з перевезень;
мають бездоганну ділову репутацію;
мають транспортні засоби, які належать їм на законних підставах, які визначені положеннями Хартії Якості, категорії екологічності "ЄВРО-5 безпечний" та вищої категорії, які є засобами провадження його господарської діяльності, повна маса яких перевищує 7,5 тонн та які перетинали державний кордон України у період з 01 січня по 31 жовтня поточного року (вимога щодо перетину не розповсюджується на транспортні засоби, які відповідно до відомостей Державної митної служби України були ввезені на митну територію України у період з 01 серпня по 20 жовтня поточного року) за даними ІС уповноваженого органу;
( Абзац шостий пункту 1 розділу III в редакції Наказу Міністерства інфраструктури № 657 від 30.08.2022; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022 )
мають на кожний автомобільний транспортний засіб ЄКМТ-сертифікат виробника транспортного засобу та чинний станом на 31 жовтня поточного року ЄКМТ-сертифікат придатності до експлуатації ("ЄВРО-5 безпечний" та вищої категорії) у кількості, зазначеній у відповідних резолюціях ЄКМТ/МТФ у частині використання дозволів ЄКМТ автомобільним транспортним засобом;
( Абзац сьомий пункту 1 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 657 від 30.08.2022 )
мають менеджера (управителя) з перевезень, який має відповідну кваліфікацію та/або чинне свідоцтво професійної компетентності, керівника автомобільного перевізника, які не мають не знятої або не погашеної в установленому законом порядку судимості за злочини у сфері службової діяльності та професійної відповідальності, пов’язаної з наданням публічних послуг; обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів; проти безпеки руху та експлуатації транспорту; недоторканності державних кордонів; проти власності; у сфері господарської діяльності; проти безпеки виробництва; торгівлі людьми; жорсткого поводження з тваринами.
надали електронне підтвердження виконання умов Хартії Якості, наявності менеджера(ів) (управителя(ів)) з перевезень відповідної кваліфікації, відповідності умовам бездоганної репутації та наявності відповідного фінансового стану.
( Пункт 1 розділу III доповнено новим абзацом дев'ятим згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 657 від 30.08.2022 )
У разі накладання адміністративних та адміністративно-господарських штрафів на автомобільного перевізника, його менеджера (управителя) з перевезень або водія за порушення, скоєння яких призводить до втрати бездоганної ділової репутації (додаток 3), умови бездоганної ділової репутації вважаються виконаними в разі усунення порушення та повної сплати штрафів.
( Пункт 2 розділу III виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури № 657 від 30.08.2022 )
2. Для участі у конкурсі автомобільний перевізник подає через ІС уповноваженого органу електронну анкету автомобільного перевізника для участі у конкурсі з розподілу дозволів ЄКМТ (додаток 2) згідно із вимогами, визначеними у пункті 1 цього розділу, та у період, передбачений пунктом 6 розділу II цього Порядку.
( Пункт 2 розділу III в редакції Наказу Міністерства інфраструктури № 657 від 30.08.2022 ) ( Пункт 4 розділу III виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури № 657 від 30.08.2022 )
3. Електронна анкета автомобільного перевізника для участі у конкурсі з розподілу дозволів ЄКМТ зберігається в ІС уповноваженого органу.
Підставою для залишення електронної анкети без розгляду є:
подання електронної анкети з порушенням періоду, передбаченого пунктом 6 розділу II цього Порядку;
оформлення з порушенням вимог цього Порядку.
Автомобільний перевізник може редагувати електронну анкету, що містить оновлений список транспортних засобів, до моменту її прийняття до розгляду Конкурсною комісією та у період, встановлений пунктом 6 розділу II цього Порядку.
( Пункт 3 розділу III в редакції Наказу Міністерства інфраструктури № 657 від 30.08.2022 ) ( Пункт 6 розділу III виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури № 657 від 30.08.2022 ) ( Розділ III в редакції Наказу Міністерства інфраструктури № 257 від 26.07.2017 )
ІV. Розподіл та перерозподіл дозволів ЄКМТ
1. Уповноважений орган до 10 листопада поточного року узагальнює, оприлюднює на своєму офіційному сайті та подає на розгляд Конкурсної комісії наявну інформацію про внесену до бортових журналів кількість виконаних автомобільними перевізниками рейсів з вантажем за дозволами ЄКМТ до країн, що встановили обмеження щодо в’їзду на свою територію за дозволами ЄКМТ (згідно з відомостями про перетин кордону), про кількість виданих та повернених автомобільним перевізником дозволів для перевезень вантажів по територіях країн, що встановили обмеження щодо в’їзду на свою територію за дозволами ЄКМТ, за перші три квартали поточного року на автомобільні транспортні засоби категорії "ЄВРО-5 безпечний" або вищих екологічних категорій, а також про допущені автомобільними перевізниками порушення, зазначені у пункті 5 цього розділу (за наявності вказаної в цьому пункті інформації).
На період дії Угоди між Україною та Європейським Союзом про вантажні перевезення автомобільним транспортом уповноважений орган узагальнює, оприлюднює на своєму офіційному вебсайті та подає на розгляд Конкурсної комісії наявну інформацію відповідно до пункту 7 розділу IV цього Порядку.
( Пункт 1 розділу IV доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури № 964 від 05.09.2024, з урахуванням змін, внесених Наказом Міністерства розвитку громад та територій № 1001 від 27.09.2024 )
( Пункт 1 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022, Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури № 964 від 05.09.2024 )
2. Конкурсна комісія до 20 листопада поточного року здійснює заходи з перевірки достовірності інформації щодо поданих на конкурс транспортних засобів автомобільних перевізників, узагальнює та оприлюднює на офіційному вебсайті Мінінфраструктури інформацію про кількість допущених та недопущених до участі в конкурсі з розподілу дозволів ЄКМТ транспортних засобів в розрізі автомобільних перевізників, у якій зазначаються:
для допущених транспортних засобів до участі в конкурсі - код ЄДРПОУ та найменування або прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) автомобільного перевізника, кількість автомобілів перевізника відповідної категорії ("ЄВРО-5 безпечний" або вищої категорії екологічної безпеки), що прийнято до участі в конкурсі;
для недопущених транспортних засобів - код ЄДРПОУ та найменування або прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) автомобільного перевізника, VIN-код та номерний знак транспортного засобу, категорія екологічної безпеки транспортного засобу ("ЄВРО-5 безпечний" або вищої категорії екологічної безпеки), причина недопущення транспортного засобу до участі в конкурсі.
( Розділ IV доповнено пунктом 2 згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022 )
3. Конкурсною комісією під час розподілу дозволів ЄКМТ враховуються:
кількість виданих та повернених перевізником дозволів для перевезень вантажів по територіях країн, що встановили обмеження щодо в’їзду на свою територію за дозволами ЄКМТ (згідно з відомостями про перетин кордону), на автомобільні транспортні засоби категорії "ЄВРО-5 безпечний" або вищих екологічних категорій за І-ІІІ квартали поточного року;
( Абзац другий пункту 3 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022 )
кількість здійснених автомобільними перевізниками рейсів з вантажем за дозволами ЄКМТ до країн, що встановили обмеження щодо в’їзду на свою територію за дозволами ЄКМТ (згідно з відомостями про перетин кордону) згідно з відомостями, внесеними до бортових журналів, за І-ІІІ квартали поточного року;
( Абзац третій пункту 3 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022, Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури № 964 від 05.09.2024 )
кількість автомобілів перевізника відповідної категорії, які допущено до участі в конкурсі;
( Пункт розділу IV доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 257 від 26.07.2017; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022 )
штрафні бали автомобільного перевізника.
( Пункт розділу IV доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 257 від 26.07.2017 )
4. Остаточна кількість дозволів ЄКМТ у розрізі автомобільних перевізників визначається Конкурсною комісією з урахуванням даних, зазначених у пункті 3 цього розділу, за такою формулою:
( Абзац перший пункту 4 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 837 від 09.11.2022 )
див. зображення
де КДі - кількість дозволів ЄКМТ відповідної категорії ("ЄВРО-5 безпечний" та вищої категорії екологічної безпеки), що розподіляється автомобільному перевізнику;
ОКРУГЛ - визначає округлення отриманого результату;
0 - при застосуванні округлення визначає отримання цілого числа;
Аі - кількість автомобілів перевізника відповідної категорії ("ЄВРО-5 безпечний" або вищої категорії екологічної безпеки), що прийнято для участі в конкурсі;
P - загальна кількість дозволів ЄКМТ відповідної категорії ("ЄВРО-5 безпечний" або вищої категорії екологічної безпеки), що розподіляються серед автомобільних перевізників;
КШі - штрафні бали автомобільного перевізника, кількість яких визначається як сума всіх штрафних балів автомобільного перевізника;
n - кількість автомобільних перевізників, прийнятих до участі у конкурсі.
5. За допущені автомобільним перевізником порушення протягом трьох кварталів поточного року нараховуються такі штрафні бали:
( Абзац перший пункту 5 розділу IV в редакції Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури № 964 від 05.09.2024 )
порушення правил використання дозволів ЄКМТ, зазначених у пунктах 5, 7, 8 розділу VI цього Порядку,- 0,1 штрафного бала за кожне порушення щодо кожного дозволу ЄКМТ;
( Абзац другий пункту розділу IV із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 257 від 26.07.2017; в редакції Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури № 964 від 05.09.2024, з урахуванням змін, внесених Наказом Міністерства розвитку громад та територій № 1001 від 27.09.2024 )
неподання відривних листків бортових журналів протягом I-III кварталів поточного року (в тому числі внаслідок невиконання перевезень з використанням дозволів ЄКМТ) - 0,75 штрафного бала за порушення щодо кожного дозволу ЄКМТ;
( Абзац третій пункту 5 розділу IV в редакції Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури № 964 від 05.09.2024; з урахуванням змін, внесених Наказом Міністерства розвитку громад та територій № 1001 від 27.09.2024 )

................
Перейти до повного тексту