- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
9 вересня 2006 р.
за N 1044/12918
Про затвердження Змін до Правил розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції
Відповідно до пункту 11 частини третьої статті
7 Закону України
"Про Антимонопольний комітет України", Закону України
"Про захист економічної конкуренції" та з метою забезпечення більш повного дотримання під час розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції принципів недискримінації і прозорості Антимонопольний комітет України
ПОСТАНОВИВ:
1. Затвердити Зміни до Правил розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року
N 5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за N 90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року
N 169-р (із змінами), що додаються.
2. Юридичному департаменту (Шимко А.І.) подати це розпорядження на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року
N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (із змінами).
Голова Комітету | О.Костусєв |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження
Антимонопольного комітету
України
17.08.2006 N 332-р
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
9 вересня 2006 р.
за N 1044/12918
ЗМІНИ
до Правил розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції ( z0090-94 )
1. Назву
Правил викласти в такій редакції:
"Правила розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (Правила розгляду справ)".
2. Пункт 1 після слів "встановлюють порядок перевірки" доповнити словами "та перегляду".
3. Пункт 5:
в абзаці другому слова "недобросовісної конкуренції" виключити;
доповнити після абзацу другого новим абзацом такого змісту:
"недобросовісної конкуренції, якщо заявник і відповідач знаходяться в одному регіоні".
У зв'язку з цим абзаци третій - десятий вважати відповідно абзацами четвертим - одинадцятим.
4. Пункт 6:
в абзаці другому слова "недобросовісної конкуренції" виключити;
доповнити після абзацу другого новим абзацом такого змісту:
"недобросовісної конкуренції, якщо заявник і відповідач знаходяться у різних регіонах".
У зв'язку з цим абзаци третій - п'ятий вважати відповідно абзацами четвертим - шостим.
5. У пункті 14 слова і цифри "статтею 36" замінити словами і цифрами "статтями 36 і 37".
6. Пункт 17 доповнити абзацами такого змісту:
"Заява, подана з порушенням правил підвідомчості, повертається заявникові або передається до належного територіального відділення Комітету чи до Комітету протягом десяти днів з дня її одержання. Передання заяви від одного територіального відділення до іншого здійснюється за погодженням із заступником Голови Комітету, відповідальним за координацію діяльності територіальних відділень. Перебіг строку розгляду заяви починається з дня її одержання Комітетом чи належним територіальним відділенням Комітету.
Особами, які мають право подавати заяву відповідно до абзацу другого частини першої статті
36 Закону України
"Про захист економічної конкуренції" або частини першої статті
28 Закону України
"Про захист від недобросовісної конкуренції", є суб'єкти господарювання - конкуренти, постачальники чи покупці відповідача та інші фізичні та юридичні особи, які можуть підтвердити, що дії чи бездіяльність відповідача, визначені зазначеними законами як порушення законодавства про захист економічної конкуренції, можуть безпосередньо і негативно вплинути на їхні права. Такі заяви мають відповідати вимогам, викладеним у пункті 18 цих Правил.
Заяви осіб, які не мають права їх подавати згідно з абзацом третім цього пункту, органами Комітету не розглядаються, що не є перешкодою для проведення у разі необхідності за власною ініціативою органів Комітету розслідування щодо фактів, викладених у такій заяві".
7. Пункт 18 викласти в такій редакції:
"18. Заява подається в письмовій формі й повинна містити:
найменування органу, до якого подається заява (Комітет чи відповідне територіальне відділення Комітету);
найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, власне ім'я та по батькові для фізичних осіб) сторін (заявника і відповідача), їхнє місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб), інші реквізити сторін, зокрема поштову адресу, а також, якщо такі є, номер засобу зв'язку (телефон, факс тощо), адресу електронної пошти;
ім'я контактної особи (для юридичних осіб), номер засобу зв'язку (телефон, факс тощо), а також, якщо така є, адресу електронної пошти;
зміст вимог, зокрема очікувані заявником від органів Комітету рішення;
виклад обставин, якими заявник обґрунтовує свої вимоги, обґрунтування того, яким чином права заявника порушуються внаслідок дій чи бездіяльності відповідача, визначених законом як порушення законодавства про захист економічної конкуренції;
інформацію стосовно звернення до будь-якого іншого органу державної влади, зокрема до суду, з питань, порушених у заяві;
перелік документів та інших матеріалів, що додаються до заяви.
Заява підписується повноважною посадовою особою заявника - юридичної особи або його представником, заявником - фізичною особою або його представником.
До заяви додаються наявні у заявника документи та інші матеріали, що підтверджують викладені у заяві обставини.
Якщо заява подається представником, у ній зазначаються найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, власне ім'я та по батькові для фізичних осіб) представника, його поштова адреса, а також, якщо такі є, номер засобу зв'язку (телефон, факс тощо), адреса електронної пошти. Одночасно із заявою подається довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника. Довіреності або інші документи, які підтверджують повноваження представника і були посвідчені в інших державах, повинні бути легалізовані в установленому законодавством порядку, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
У разі подання заяви про порушення, доведення якого потребує дослідження ринку, заявник - суб'єкт господарювання у заяві висловлює міркування стосовно товарних і територіальних (географічних) меж відповідного ринку, становища суб'єктів господарювання на цьому ринку. Заявник також подає відому йому інформацію про осіб, пов'язаних із відповідачем (відповідачами) відносинами контролю відповідно статті
1 Закону України
"Про захист економічної конкуренції".
У заяві можуть бути вказані й інші відомості, якщо вони можуть мати значення для розгляду заяви, зокрема ім'я (найменування) й інші відомі заявнику реквізити осіб, які можуть підтвердити обставини, з приводу яких подається заява чи які можуть надати додаткову інформацію, що має значення для розгляду заяви.
................Перейти до повного тексту