- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЮВАННЯ ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 вересня 2005 р.
за N 1040/11320
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Національної
комісії з питань регулювання зв'язку
N 769 від 01.06.2007 )
Про затвердження Положення про порядок здійснення державного регулювання номерного ресурсу
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної
комісії з питань регулювання зв'язку
N 144 від 01.12.2005
N 437 від 02.11.2006 )
Відповідно до пункту 9 статті
70 Закону України
"Про телекомунікації" та Положення про Національну комісію з питань регулювання зв'язку України, затвердженого Указом Президента України від 21.08.2004
N 943, Національна комісія з питань регулювання зв'язку України
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про порядок здійснення державного регулювання номерного ресурсу (далі - Положення), що додається.
2. Зазначений документ подати на реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Розмістити текст Положення на офіційному сайті НКРЗ та офіційному бюлетені НКРЗ.
Голова ПОГОДЖЕНО: Антимонопольний комітет України Голова Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва Голова | О.В.Гайдук О.О.Костусєв А.Дашкевич |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної
комісії з питань
регулювання зв'язку України
05.08.2005 N 42
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 вересня 2005 р.
за N 1040/11320
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок здійснення державного регулювання номерного ресурсу
1. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено відповідно до Закону України
"Про телекомунікації" із змінами (далі - Закон), Положення про Національну комісію з питань регулювання зв'язку України, затвердженого Указом Президента України від 21 серпня 2004 року
N 943, із змінами, а також інших нормативно-правових актів в галузі телекомунікацій і визначає комплекс заходів, спрямованих на вдосконалення порядку здійснення державного регулювання номерним ресурсом телекомунікаційної мережі загального користування України (далі - ТМЗК).
1.2. Повноваження та функції Національної комісії з питань регулювання зв'язку України (далі - НКРЗ) в частині загальних засад державного регулювання номерного ресурсу України визначені статтями
16-
23,
69 та
70 Закону.
1.3. Коди мереж сигналізації у складі нумерації мережі СКС-7 та коди пунктів сигналізації мережі СКС-7 виділяються згідно з керівним нормативним документом "Спільноканальна сигналізація N 7. Національна версія України. Правила користування у телефонній мережі загального користування. Версія 2.0", затвердженим та введеним в дію наказом Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 31 липня 2000 року
N 111.
1.4. Визначення термінів, які вживаються у цьому Положенні, наведено у статті
1 Закону.
Інші терміни, що наведені в цьому Положенні, вживаються в такому значенні:
вторинний розподіл - виділення оператором телекомунікацій номерів абонентів, кодів послуг тощо споживачам телекомунікаційних послуг та провайдерам телекомунікацій для надання телекомунікаційних послуг, у тому числі для потреб відомчих (корпоративних) мереж зв'язку;
державне регулювання номерного ресурсу - проведення єдиної державної політики регулювання у сфері присвоєння, розподілу, визначення умов використання, обліку, нагляду за використанням номерного ресурсу, а також здійснення процедур розгляду заяв щодо виділення номерного ресурсу, видачі, оформлення, переоформлення та скасування дозволів НКРЗ на право використання операторами телекомунікацій його певної частки;
дозвіл на використання номерного ресурсу - документ встановленого зразка (форма дозволу наведена у додатку 1) формату А4 з використанням елементів захисту їх від підробки, виданий НКРЗ і який засвідчує право оператора телекомунікацій на використання конкретного номерного ресурсу, що виділений йому за рішенням НКРЗ, за відповідним призначенням у визначеній телекомунікаційній мережі та/або адміністративно-територіальній одиниці;
задіяний номерний ресурс - номерний ресурс, який використовується оператором телекомунікацій для надання послуг зв'язку і забезпечений монтованою номерною ємністю телекомунікаційного обладнання та з'єднувальних ліній;
заявник - оператор телекомунікацій, який звертається до НКРЗ з заявою встановленої цим Положенням форми про виділення відповідної частки номерного ресурсу;
кінцевий пункт сигналізації мережі спільноканальної сигналізації N 7 (далі - СКС-7) - пункт сигналізації мережі СКС-7, який забезпечує формування, передачу власних сигнальних повідомлень та приймання, обробку сигнальних повідомлень, які адресовані йому;
код пункту сигналізації мережі СКС-7 - код пункту сигналізації мережі СКС-7, який виділяється конкретному пункту сигналізації та використовується для розпізнавання пункту сигналізації на мережі СКС-7;
первинний розподіл - виділення НКРЗ оператору телекомунікацій певної частки номерного ресурсу (кодів мереж, кодів зон нумерації, номерів у межах зон нумерації, серійних номерів, скорочених телефонних номерів, кодів послуг, кодів мереж сигналізації у складі нумерації мережі СКС-7, кодів пунктів сигналізації мережі СКС-7, ідентифікаційних кодів, кодів, виділених Україні Міжнародним Союзом Електрозв'язку, європейських номерів абонентів тощо) для створення власної телекомунікаційної мережі та надання послуг;
присвоєння номерного ресурсу - закріплення певних номерів чи кодів за службами, географічними зонами, мережами, послугами тощо;
пункт сигналізації мережі СКС-7 - вузол мережі СКС-7, який забезпечує формування, передачу, приймання та обробку сигнальних повідомлень чи їх трансляцію до іншого пункту сигналізації чи обидві ці операції разом;
серійний номер - номер абонента, під яким згруповано включення двох і більше каналів зв'язку таким чином, що виклик за цим номером може надійти на вільний канал цієї групи;
скорочений номер - номер абонента, з'єднання за яким здійснюється набором дво-, три-, чотиризначного номера і починається з цифри "0" або "1" при діючій та перспективній системах нумерації відповідно;
транзитний пункт сигналізації мережі СКС-7 - пункт сигналізації мережі СКС-7, який забезпечує транзит сигнальних повідомлень, тобто їхню трансляцію до іншого пункту сигналізації.
1.5. Дія цього Положення поширюється на органи управління та регулювання у сфері телекомунікацій, операторів телекомунікацій, незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, а також інші підприємства, установи і організації, які за рішенням органу регулювання залучаються до виконання робіт (надання послуг) у сфері державного регулювання номерним ресурсом ТМЗК.
2. Порядок розгляду заяв операторів телекомунікацій та виділення номерного ресурсу
2.1. Оператор телекомунікацій повинен звернутися до НКРЗ із заявою про виділення номерного ресурсу у разі, якщо він має чинну ліцензію на провадження господарської діяльності у сфері телекомунікацій та має потребу у використанні номерного ресурсу для провадження господарської діяльності та надання послуг у сфері телекомунікацій чи переоформленні прав на використання номерного ресурсу відповідно до вимог
Закону та цього Положення.
2.2. Для отримання дозволу на використання відповідної частки номерного ресурсу ТМЗК оператор телекомунікацій надсилає до НКРЗ лист з поясненням мети звернення, до якого додає заяву про виділення номерного ресурсу за встановленою формою (додаток 2) та комплект інформаційних матеріалів, що зазначені у пункті 2.3 цього Положення.
( Пункт 2.2 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку
N 144 від 01.12.2005 )
2.3. Комплект відповідних інформаційних матеріалів включає:
2.3.1. Завірену копію ліцензії на право провадження певного виду господарської діяльності у сфері телекомунікацій;
2.3.2. Пояснювальну записку з обґрунтуванням потреби виділення заявленого обсягу номерного ресурсу, його переоформлення чи змін у присвоєному або розподіленому номерному ресурсі;
2.3.3. Звіт про використання виділеного номерного ресурсу за станом на перше число місяця, в якому здійснюється звернення за встановленою формою (додаток 3);
2.3.4. Інші документи, передбачені цим Положенням.
Заявник також має право подати інші інформаційні матеріали, що, на його думку, можуть надати додаткові пояснення щодо мети звернення.
2.4. Заява і документи, які заявник подає НКРЗ для отримання дозволу, повинні містити повну та достовірну інформацію. З метою прийняття обґрунтованого рішення щодо можливості надання відповідного дозволу НКРЗ, у разі необхідності, може вимагати від заявника надання відповідних пояснень та/або додаткових відомостей чи документів щодо цих пояснень.
2.5. Документи, що подаються НКРЗ, мають бути складені державною мовою. До документів, складених іноземною мовою, обов'язково додається їх засвідчений в установленому порядку переклад українською мовою.
2.6. Рішення за результатами розгляду заяви оператора телекомунікацій щодо виділення відповідного номерного ресурсу приймається НКРЗ протягом 30 днів з моменту її реєстрації.
2.7. У разі потреби у додатковому опрацюванні заяви (проведення міжвідомчих узгоджень тощо) НКРЗ письмово повідомляє про це заявника із зазначенням підстав такого рішення і встановлює новий термін розгляду заяви. У цьому випадку загальний термін розгляду заяви не повинен перевищувати 45 днів з моменту її реєстрації.
2.8. Номерний ресурс розподіляється оператору телекомунікацій в межах існуючого плану нумерації на принципах первинного розподілу. Право користування номерним ресурсом надається на термін дії відповідної ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері телекомунікацій без права передачі іншим особам, крім випадків вторинного розподілу відповідно до законодавства, на підставі дозволу, що надається НКРЗ. Виділений номерний ресурс повинен бути задіяний у термін до двох років з дня отримання дозволу.
2.9. Рішення НКРЗ щодо виділення або відмови у виділенні номерного ресурсу приймається з урахуванням наявності вільного номерного ресурсу в існуючому плані нумерації, ефективності використання заявником раніше виділеного номерного ресурсу, обсягу виконаних робіт, перспектив розвитку його телекомунікаційної мережі. У рішенні НКРЗ про відмову у виділенні номерного ресурсу зазначаються відповідні підстави.
2.10. Підставами для прийняття рішення про відмову у виділенні номерного ресурсу можуть бути:
2.10.1. Недостовірність або відсутність необхідних даних у заяві оператора телекомунікацій про виділення номерного ресурсу;
2.10.2. Невідповідність заявленого номерного ресурсу положенням ліцензії на провадження певного виду діяльності, яку отримав заявник;
2.10.3. Неефективність використання раніше виділеного номерного ресурсу;
2.10.4. Порушення ліцензійних умов та умов, що зазначені у дозволі на використання раніше виділеного номерного ресурсу;
2.10.5. Ненадходження додаткових документів, передбачених пунктом 2.3 цього Положення, протягом місяця з дати отримання заявником відповідного запиту НКРЗ;
2.10.6. Відсутність вільного номерного ресурсу в існуючому плані нумерації на даній території України.
2.11. У разі відмови НКРЗ у виділенні номерного ресурсу з обставин, що зазначені у підпунктах 2.10.1-2.10.5, оператор має право подати до НКРЗ нову заяву після усунення цих обставин.
2.12. У разі відмови НКРЗ у виділенні номерного ресурсу з обставин, що зазначені у підпункті 2.10.6, оператор має право подати до НКРЗ нову заяву після оприлюднення НКРЗ інформації про наявність відповідної частки номерного ресурсу, що підлягає розподілу.
2.13. Повідомлення про прийняте рішення НКРЗ щодо результатів розгляду заяви надсилається (видається) заявнику протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.
2.14. Заява оператора телекомунікацій про надання дозволу на використання номерного ресурсу залишається без розгляду у разі, якщо:
2.14.1. Вона подана (підписана) особою, яка не має на це повноважень;
2.14.2. Документи подано не в повному обсязі або оформлено з порушенням вимог цього Положення.
2.15. Про залишення заяви про надання дозволу без розгляду НКРЗ письмово повідомляє заявника протягом трьох днів після прийняття відповідного рішення з обґрунтуванням причин.
2.16. У разі необхідності НКРЗ, для виконання робіт (надання послуг) у сфері державного регулювання номерним ресурсом телекомунікаційної мережі загального користування України (перевірки інформації про обсяги використання номерного ресурсу, розробки бази даних присвоєного та розподіленого номерного ресурсу, підготовки пропозицій щодо виділення номерного ресурсу тощо), має право на договірній основі залучати спеціалізовані підприємства, установи і організації.
2.17. Для отримання кодів мереж сигналізації у складі нумерації мережі СКС-7 чи кодів пунктів сигналізації мережі СКС-7 до заяви додатково додається завірена копія схеми приєднання мережі, що розроблена спеціалізованою установою.
( Пункт 2.17 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку
N 144 від 01.12.2005 )
2.18. Розподіл серійних номерів самостійно здійснюють оператори з виділеного їм номерного ресурсу. Використання серійного номера оформлюється договором про надання послуг електрозв'язку між оператором та замовником серійного номера. Договором обумовлюються використання серійного номера згідно з його призначенням, заборона передачі права на користування серійним номером іншим особам, відповідальність за нецільове використання серійного номера, недопущення використання серійного номера з метою, що суперечить інтересам безпеки держави, порушує громадський порядок та посягає на честь і гідність громадян.
3. Особливості виділення та використання скорочених номерів
3.1. Розподіл, виділення та використання операторами телекомунікацій скорочених номерів (01, 02, ... 09, 101, 102, ... 112, 118) та номерів функціональної групи "глобальні послуги" (700, 800, 808, 878, 879, 880, 881, 900) здійснюється виключно з їх функціональним призначенням та у форматі, визначеному Порядком створення системи та плану нумерації телефонної мережі загального користування України, затвердженим наказом Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 25 червня 1999 року
N 124, зареєстрованим у Мін'юсті України 23 вересня 1999 року за N 644/3937.
3.2. Скорочені номери (01, 02, ... 09, 101, 102, ... 112, 118) надаються терміновим послугам, що забезпечують доступ до служб екстреного виклику (пожежна служба, міліція, швидка медична допомога, аварійні служби газової мережі тощо), для замовних служб окремих телекомунікаційних послуг, технологічних потреб операторів, а також для організації довідково-інформаційних та замовних послуг, що надаються суб'єктами господарювання, установами та організаціями і користуються попитом у споживачів.
3.3. Номери функціональної групи "глобальні послуги" (700, 800, 808, 878, 879, 880, 881, 900) призначаються для надання послуг в мережах персональних мобільних систем, а також виходу до загальнонаціональних послуг "Виклик за рахунок абонента, якого викликають", "З розподілом витрат", "З розподілом прибутків" тощо.
3.4. Для отримання дозволу на використання скорочених номерів оператор телекомунікацій, якому належить обладнання вузлів спецслужб, надсилає до НКРЗ лист з поясненням мети звернення, до якого додає заяву про виділення скороченого номеру за встановленою формою (додаток 4) та комплект відповідних інформаційних матеріалів, що зазначені у пункті 2.3 цього Положення.
( Пункт 3.4 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку
N 144 від 01.12.2005 )
3.5. У разі подання заяви на отримання скороченого номеру для надання послуг іншому замовнику разом із заявою оператора телекомунікацій надається звернення замовника послуг відповідної служби з обґрунтуванням необхідності створення такої служби або надання послуги та належним чином завірені копії документів останнього на право здійснення діяльності щодо надання цих послуг. До заяви оператор також може додати інформацію про наявність вільних скорочених номерів у заявленому населеному пункті.
3.6. Заява оператора щодо виділення скороченого номера для використання його зазначеним у заяві замовником послуги розглядається НКРЗ протягом 30 днів з дати реєстрації заяви. При потребі додаткового опрацювання заяви про виділення скороченого номера НКРЗ повідомляє про це оператора із зазначенням підстав і подовжує термін розгляду заяви, але не більше ніж на 15 днів.
3.7. Повідомлення про прийняте рішення щодо виділення або відмови у виділенні скороченого номера надсилається (видається) оператору в триденний термін з дати його прийняття.
3.8. Підставами для прийняття рішення про відмову у виділенні скороченого номера можуть бути:
3.8.1. Недостовірність або відсутність необхідних даних у заяві про виділення скороченого номера;
3.8.2. Відсутність технічної можливості чи вільних скорочених номерів;
3.8.3. Організація служби, діяльність якої може призвести до технічного перевантаження обладнання або мережі;
3.8.4. Обмежена кількість номерів, коли заявник вже має скорочений номер у заявленому населеному пункті для організації аналогічної служби.
3.9. При оформленні дозволу на використання скороченого номера, окрім інформації, наведеної у пункті 4.6, зазначаються:
3.9.1. Повна назва юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності, що є замовником послуги, його місцезнаходження або місце проживання, у тому числі ідентифікаційний код за ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер замовника послуги;
3.9.2. Мінімальна кількість з'єднувальних ліній.
3.10. При прийнятті рішення НКРЗ має право установлювати термін задіяння скорочених номерів, який не може перевищувати двох років, та визначати мінімальну кількість з'єднувальних ліній.
3.11. За наявності дозволу НКРЗ на використання скороченого номера оператор телекомунікацій у місячний термін з дати звернення замовника служби або послуги видає йому технічні умови на підключення скороченого номера до телекомунікаційної мережі загального користування.
3.12. У разі незгоди з виданими оператором телекомунікацій технічними умовами замовник служби або послуги має право оскаржити їх у НКРЗ.
3.13. Використання скороченого номера оформляється договором між оператором та замовником служби або послуги.
Договором обумовлюються використання скороченого номера згідно з його призначенням, заборона передачі права на користування скороченим номером іншим особам, відповідальність за нецільове використання скороченого номера, недопущення використання скороченого номера з метою, що суперечить інтересам безпеки держави, порушує громадський порядок та посягає на честь і гідність громадян.
3.14. Оператор телекомунікацій інформує НКРЗ про стан задіяння виділеного скороченого номера не пізніше 30 днів після закінчення встановленого терміну задіяння та/або розірвання договору з замовником.
4. Порядок оформлення дозволу на використання номерного ресурсу
4.1. За виділення номерного ресурсу стягується плата у розмірі і порядку, що встановлені Кабінетом Міністрів України.
4.2. Повідомлення про розмір плати за виділення номерного ресурсу та реквізити відповідної банкової установи надсилається (видається) заявнику одночасно з рішенням НКРЗ про виділення номерного ресурсу.
4.3. Дозвіл на використання номерного ресурсу оформлюється і видається заявнику протягом трьох робочих днів після надання ним документів, що підтверджують здійснення платежу за виділення номерного ресурсу, який він повинен здійснити до 30 днів з дня отримання відповідного повідомлення від НКРЗ.
4.4. Якщо заявник протягом 30 днів після отримання повідомлення НКРЗ про прийняття рішення про виділення йому номерного ресурсу не надав НКРЗ документа, що підтверджує внесення плати за виділення номерного ресурсу, НКРЗ протягом місяця скасовує своє рішення про видачу дозволу на використання номерного ресурсу.
4.5. Дозвіл на використання номерного ресурсу оформлюється НКРЗ на термін дії відповідної ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері телекомунікацій.
4.6. У дозволі НКРЗ (додаток 1) зазначаються:
4.6.1. Повне найменування суб'єкта господарювання або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності, якому виділяється номерний ресурс, а також місцезнаходження або місце проживання фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності та ідентифікаційний код юридичної особи за ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності;
4.6.2. Вид номерного ресурсу та призначення, його ємність та територія використання;
4.6.3. Відомості про ліцензію, на підставі якої виділено номерний ресурс, у тому числі: номер, дата видачі та термін дії, вид діяльності та територія її здійснення;
4.6.4. Терміни дії дозволу та задіяння номерного ресурсу;
4.6.5. Особливі умови використання дозволу (попередження про цільове використання виділеного номерного ресурсу, відомості про замовника послуг за скороченим номером, кількість з'єднувальних ліній тощо);
4.6.6. Номер та дата прийняття рішення НКРЗ про виділення номерного ресурсу;
4.6.7. Дата видачі дозволу;
4.6.8. Відомості про посаду, прізвище, ім'я та по батькові уповноваженої посадової особи, що підписала дозвіл.
4.7. Дозвіл на використання номерного ресурсу оформлюється на бланку встановленого зразка, який підписується головою НКРЗ або уповноваженим ним членом НКРЗ та засвідчується гербовою печаткою.
5. Порядок переоформлення дозволу на використання номерного ресурсу
5.1. Підставами для переоформлення дозволу на використання номерного ресурсу можуть бути:
5.1.1. Зміна найменування чи місцезнаходження юридичної особи або прізвища, імені та по батькові чи місця проживання фізичної особи;
5.1.2. Реорганізація юридичної особи - суб'єкта господарювання шляхом зміни організаційно-правової форми, перетворення, злиття, приєднання, поділу;
5.1.3. Переоформлення чи подовження терміну дії ліцензії, на підставі якої було видано дозвіл;
5.1.4. Виникнення в оператора інших потреб у зміні обсягу чи призначення номерного ресурсу, в тому числі, у разі потреби зміни нумерації при переході з аналогового фрагмента нумерації в цифровий, при обміні частками (індексами) номерного ресурсу між операторами у рівних обсягах при умові наявності у цих операторів дозволів на використання номерного ресурсу, що обмінюється;
( Підпункт 5.1.4 пункту 5.1 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку
N 144 від 01.12.2005 )
5.1.5. Подовження терміну задіяння номерного ресурсу;
5.1.6. Переоформлення дозволу на використання номерного ресурсу, отриманого операторами телекомунікацій до набрання чинності
Закону та цього Положення;
5.1.7. У разі зміни Центральним органом виконавчої влади у галузі зв'язку структури номерного ресурсу чи простору нумерації існуючого плану нумерації.
5.2. У випадку, зазначеному у підпункті 5.1.7 цього Положення, НКРЗ в місячний термін письмово інформує про це операторів телекомунікацій в частині, що їх стосується, та здійснює перерозподіл відповідної частки номерного ресурсу, переоформлення та видачу відповідних дозволів.
5.3. Після завершення встановленого НКРЗ терміну переходу на нову нумерацію, коди тощо (як правило, шість місяців) оператор телекомунікацій зобов'язаний письмово поінформувати НКРЗ про виконання відповідних дій з переходу на нову нумерацію, коди тощо та звільнення раніше наданого номерного ресурсу.
5.4. У випадку, зазначеному у підпункті 5.1.6 цього Положення, оператор телекомунікацій, відповідно до вимог розділу 6 цього Положення, повинен протягом трьох років з дня набрання чинності цього Положення, звернутися до НКРЗ з відповідною заявою та отримати переоформлений дозвіл.
( Пункт 5.4 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку
N 437 від 02.11.2006 )
5.5. У цьому разі для переоформлення дозволу на використання номерного ресурсу заявник надсилає до НКРЗ лист з поясненням мети звернення, до якого додає оригінали документів, якими було надано право на використання номерного ресурсу, а також заяву про переоформлення дозволу на використання номерного ресурсу за встановленою формою (додаток 5) та комплект інформаційних матеріалів, що зазначені у пункті 2.3 цього Положення.
( Пункт 5.5 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку
N 144 від 01.12.2005 )
5.6. У випадку, зазначеному у підпункті 5.1.5 цього Положення, оператор телекомунікацій повинен за місяць до завершення терміну задіяння номерного ресурсу звернутися до НКРЗ з заявою про подовження терміну задіяння номерного ресурсу шляхом переоформлення дозволу на використання номерного ресурсу.
5.7. У цьому разі для переоформлення дозволу на використання номерного ресурсу заявник надсилає до НКРЗ лист з поясненням мети звернення, до якого додає оригінал дозволу (розпорядження чи іншого документа), що підлягає переоформленню, а також заяву про переоформлення дозволу на використання номерного ресурсу за встановленою формою (додаток 5) та комплект інформаційних матеріалів, що зазначені у пункті 2.3 цього Положення.
( Пункт 5.7 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку
N 144 від 01.12.2005 )
5.8. Термін подовження задіяння номерного ресурсу визначається індивідуально для кожного заявника, в залежності від виконаних ним обсягів робіт та планів щодо остаточного завершення робіт, але не може становити період більше одного року від дати прийняття відповідного рішення НКРЗ. Підставою для прийняття рішення про відмову у подовженні терміну задіяння номерного ресурсу може бути бездіяльність оператора щодо вирішення питань з будівництва власної мережі та її підключення до ТМЗК протягом більше ніж половини часу, відведеного на задіяння виділеного номерного ресурсу.
( Пункт 5.8 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку
N 144 від 01.12.2005 )
5.9. В інших випадках, зазначених у пункті 5.1 цього Положення, оператор телекомунікацій протягом 30 робочих днів з дня виникнення підстав для переоформлення дозволу зобов'язаний подати до НКРЗ лист з поясненням мети звернення, до якого додає оригінали документів, що підлягають переоформленню; заяву про переоформлення дозволу на використання номерного ресурсу за встановленою формою (додаток 5) та завірені копії відповідних документів.
( Пункт 5.9 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку
N 144 від 01.12.2005 )
5.10. Протягом 30 днів з дати реєстрації заяви НКРЗ розглядає матеріали заяви, приймає відповідне рішення і протягом трьох робочих днів з дати його прийняття видає (надсилає) заявнику новий дозвіл на використання номерного ресурсу та повідомлення про прийняття рішення про скасування попереднього дозволу чи іншого документа на використання номерного ресурсу або мотивовану відмову у переоформленні дозволу.
................Перейти до повного тексту