- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ГРОМАД, ТЕРИТОРІЙ ТА ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
05 липня 2024 р.
за № 1019/42364
Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 8 розділу XI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України
"Про управління відходами", пункту 8 Положення про Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 2015 року № 460 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2022 року № 1400), та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність із законодавством України НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до деяких нормативно-правових актів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, що додаються.
2. Департаменту комунальних послуг забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
3. Сектору зовнішніх комунікацій забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному вебсайті Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Виконувач обов’язків Міністра |
В. Шкураков |
ПОГОДЖЕНО: Голова Антимонопольного комітету України Міністр соціальної політики України Міністр захисту довкілля та природних ресурсів України Голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Голова Державної регуляторної служби України Голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Перший заступник Міністра цифрової трансформації України Виконавчий директор Всеукраїнської Асоціації органів місцевого самоврядування "Асоціація міст України" Перший заступник Голови Спільного представницького органу об’єднань профспілок Президент Конфедерації роботодавців України Керівник Секретаріату Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні |
П. Кириленко О. Жолнович Р. Стрілець С. Ткачук О. Кучер В. Тарасюк О. Вискуб О. Слобожан О. Шубін О. Мірошниченко Р. Іллічов |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
розвитку громад, територій
та інфраструктури України
05 червня 2024 року № 512
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
05 липня 2024 р.
за № 1019/42364
ЗМІНИ
до деяких нормативно-правових актів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
1) пункт 3 розділу I викласти в такій редакції:
2) у пункті 4 розділу II:
в абзаці першому слова "поводження з" замінити словом "управління";
абзац другий викласти в такій редакції:
"загальний розмір планованого тарифу на послугу з управління побутовими відходами для кінцевого споживача, поданого до органу, уповноваженого встановлювати тарифи, встановлені тарифи окремо за кожною операцією з управління побутовими відходами (збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів), та видами побутових відходів (змішані, великогабаритні, ремонтні, небезпечні, відходи зелених насаджень) та їх структура; витрати адміністратора послуги з управління побутовими відходами (у разі його визначення);";
абзац третій виключити.
У зв’язку з цим, абзаци четвертий-сьомий вважати відповідно абзацами третім-шостим;
в абзаці третьому слова "складових тарифу" замінити словами "складових тарифів на операції та/або витрат адміністратора послуги з управління побутовими відходами (у разі його визначення), що входять до тарифу на послугу з управління побутовими відходами".
1) у розділі I:
у пункті 1 після слів "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення", "Про житлово-комунальні послуги" доповнити словами ",
"Про управління відходами"";
пункт 2 викласти в такій редакції:
"2. Цей Порядок застосовується органами місцевого самоврядування під час:
розгляду розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги (послуги з постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, управління побутовими відходами, а також операції збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів) і поширюється на суб’єктів господарювання, зазначених у пункті 1 цього Порядку;
встановлення тарифів на операції із збирання та перевезення побутових відходів, запропонованих переможцем конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів у конкурсних пропозиціях.";
у пункті 3:
в абзаці другому слова "поводження з" замінити словом "управління";
абзац сьомий викласти в такій редакції:
2) у розділі II:
у підпункті 2 пункту 1 слова "провадження відповідних видів ліцензованої діяльності" замінити словами "централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії, діяльність з управління небезпечними відходами, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених
Законом України "Про управління відходами", та дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів";
в абзаці першому пункту 2 слова "поводження з" замінити словом "управління";
пункти 10, 11 викласти в такій редакції:
"10. У разі встановлення тарифів у сфері управління побутовими відходами (тарифу на послугу з управління побутовими відходами (далі - послуга), а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів (далі - операції з управління побутовими відходами) заявником додатково надаються:
1) розрахунок повної собівартості операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 33);
розрахунок загальновиробничих витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 34);
розрахунок адміністративних витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 35);
розрахунок витрат на збут, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 36);
розрахунок інших операційних витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 37);
розрахунок фінансових витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 38);
розрахунок витрат на адміністрування послуги з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 39);
розрахунок середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 40).
2) річний план надання послуги з управління побутовими відходами (примірну форму наведено у додатку 41);
3) копія наказу суб’єкта господарювання про встановлення норм витрат матеріальних, енергетичних ресурсів, паливно-мастильних матеріалів та шин;
4) план інформаційно-комунікаційних заходів, які заплановані у витратах на збут (примірну форму наведено у додатку 42);
5) копії статистичної звітності за базовий період і період, що передує базовому, а також із початку поточного року:
форма № 1 "Баланс (Звіт про фінансовий стан)" (додаток 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 року № 73, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 року за № 336/22868);
форма № 2 "Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)" (додаток 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 року № 73, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 року за № 336/22868);
форма № 2ТП-водгосп (річна) "Звіт про використання води", затверджена наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 16 березня 2015 року № 78, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 квітня 2015 року за № 382/26827 (у редакції наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 24 січня 2022 року № 49);
звіт про витрати виробництва та фінансові показники діяльності суб’єктів господарювання від надання послуг з поводження з побутовими відходами за примірною формою № 4 про витрати виробництва та фінансові показники діяльності суб’єктів господарювання від надання послуги з поводження з побутовими відходами / послуги з управління побутовими відходами, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 28 березня 2024 року
№ 262 "Про забезпечення моніторингу стану розрахунків за житлово-комунальні послуги та інших показників у сфері житлово-комунального господарства".
Податкова декларація з податку на прибуток підприємства, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2015 року № 897, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2015 року за № 1415/27860 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 20 лютого 2023 року № 101);
Податкова декларація екологічного податку, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 17 серпня 2015 року № 715, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 вересня 2015 року за № 1052/27497.
Суб’єкт господарювання (заявник) може надавати до органу місцевого самоврядування додаткові розрахункові та обґрунтувальні матеріали, які потрібні для підтвердження витрат, що вносяться до складу тарифів.
Якщо послуги з управління побутовими відходами надаються окремими суб’єктами господарювання, що забезпечують збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів, розрахунки, документи та матеріали, передбачені у пункті 10 цього Порядку, визначаються під час формування комплекту документів, що додається до заяви про встановлення тарифів на послугу/операції з управління побутовими відходами, для кожного суб’єкта господарювання окремо з урахуванням особливостей його діяльності (збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів).
11. Комплект документів, що подається для встановлення тарифів на послугу з управління побутовими відходами, формується згідно з переліком, наведеним у додатку 43 до цього Порядку.";
3) у пункті 2 розділу IV слова та цифри "26 липня 2006 року № 1010 "Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами"" замінити словами та цифрами "26 вересня 2023 року
№ 1031 "Про затвердження Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів"";
4) у пункті 1 розділу VI слова "послуг із поводження з" замінити словами "послуги з управління";
5) додатки 33-43 до цього Порядку викласти в новій редакції, що додаються.
Директор Департаменту комунальних послуг |
Н. Хоцянівська |
Додаток 33
до Порядку розгляду органами місцевого
самоврядування розрахунків тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування та постачання, а також
розрахунків тарифів на комунальні
послуги, поданих для їх встановлення
(підпункт 1 пункту 10 розділу II)
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку повної собівартості операцій з управління побутовими відходами
(без податку на додану вартість)
№ з/п |
Показник |
Код рядка |
Фактично за базовий період _____ рік |
Передбачено діючим тарифом |
Планований період _____ рік |
усього, тис.грн |
грн/м-3 |
грн/т |
усього, тис.грн |
грн/м-3 |
грн/т |
усього, тис.грн |
грн/м-3 |
грн/т |
А |
Б |
В |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
1 |
Виробнича собівартість, усього, зокрема: |
001 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1 |
прямі матеріальні витрати, зокрема: |
002 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1.1 |
паливно-мастильні матеріали |
003 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1.2 |
матеріали для ремонту засобів механізації |
004 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1.3 |
електроенергія |
005 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1.4 |
послуги сторонніх підприємств |
006 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1.6 |
інші прямі матеріальні витрати |
007 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2 |
прямі витрати на оплату праці |
008 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3 |
інші прямі витрати, зокрема: |
009 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3.1 |
єдиний внесок на загальнообов ’язкове державне соціальне страхування працівників |
010 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3.2 |
амортизація основних виробничих засобів та нематеріальних активів, безпосередньо пов ’язаних із наданням послуги |
011 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3.3 |
інші прямі витрати |
012 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.4 |
загальновиробничі витрати |
013 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Адміністративні витрати |
014 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Витрати на збут |
015 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Інші операційні витрати |
016 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Фінансові витрати |
017 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Усього витрат повної собівартості* |
018 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Витрати на відшкодування втрат |
019 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Планований прибуток* |
020 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.1 |
податок на прибуток |
021 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.2 |
чистий прибуток, зокрема: |
022 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.2.1 |
Дивіденди |
023 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.2.2 |
резервний фонд (капітал) |
024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.2.3 |
на розвиток виробництва (виробничі інвестиції) |
025 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.2.4 |
інше використання прибутку |
026 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Вартість операцій з управління побутовими відходами для споживачів |
027 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Обсяг операцій з управління побутовими відходами (тис.м-3, тис.т): |
028 |
|
x |
x |
|
x |
x |
|
x |
x |
11 |
Тариф на операції з управління побутовими відходами |
029 |
x |
|
|
x |
|
|
x |
|
|
______________________________ (керівник) |
_____________ (підпис) |
____________________________________ (прізвище, ім ’я та по батькові (за наявності) |
"____" ____________ 20___ року |
|
|
__________ Примітка. |
x - суб’єктом господарювання не заповнюється. Розрахунок повної собівартості операцій з управління побутовими відходами здійснюється окремо за операціями на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів. |
__________
* Без урахування списання безнадійної дебіторської заборгованості та нарахування резерву сумнівних боргів.
Додаток 34
до Порядку розгляду органами місцевого
самоврядування розрахунків тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування та постачання, а також
розрахунків тарифів на комунальні
послуги, поданих для їх встановлення
(підпункт 1 пункту 10 розділу II)
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку загальновиробничих витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами
(без податку на додану вартість)
№ з/п |
Складові загальновиробничих витрат |
Код рядка |
Фактично за базовий період _____ рік |
Передбачено діючим тарифом |
Планований період _____ рік |
усього, тис.грн |
грн/м-3 |
грн/т |
усього, тис.грн |
грн/м-3 |
грн/т |
усього, тис.грн |
грн/м-3 |
грн/т |
А |
Б |
В |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
Загальновиробничі витрати на здійснення операцій з управління побутовими відходами усього, зокрема: |
001 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Витрати на оплату праці загальновиробничого персоналу: |
002 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1 |
витрати на оплату праці |
003 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2 |
єдиний внесок на загальнообов ’язкове державне соціальне страхування працівників |
004 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3 |
витрати на оплату службових відряджень |
005 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.4. |
витрати з підготовки та перепідготовки кадрів |
006 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Амортизація основних засобів загальновиробничого (цехового, дільничного, лінійного) призначення |
007 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Витрати на утримання та експлуатацію основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення, усього, зокрема: |
008 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1 |
витрати на утримання виробничих приміщень: |
009 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1.1 |
опалення |
010 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1.2 |
освітлення |
011 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1.3 |
дезінфекція |
012 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1.4 |
дератизація |
013 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1.5 |
водопостачання |
014 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1.6 |
водовідведення |
015 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1.7 |
інші витрати на утримання виробничих приміщень |
016 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2 |
витрати на ремонт основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення |
017 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.3 |
витрати на страхування основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення |
018 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.4 |
витрати на операційну оренду основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення |
019 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Витрати на вдосконалення технології та організації виробництва |
020 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Витрати на охорону праці та дотримання вимог техніки безпеки |
021 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.1 |
|
022 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.2 |
|
023 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.3 |
|
024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Витрати на охорону навколишнього природного середовища |
025 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Витрати на охорону об ’єктів виробничого та загальновиробничого призначення: |
026 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.1 |
пожежна охорона |
027 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.2 |
сторожова охорона |
028 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.3 |
утримання санітарних зон |
029 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Витрати на обслуговування виробничого процесу: |
030 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.1 |
Витрати на здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю послуг з управління побутовими відходами: |
031 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.2 |
|
032 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.3 |
|
033 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Витрати на оплату послуг спеціалізованих підприємств: |
034 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.1 |
проведення планових перевірок стану обладнання |
035 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.2 |
виконання регламентних робіт |
036 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.3 |
освоєння нових потужностей |
037 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.4 |
|
038 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Витрати на паливо-мастильні матеріали, усього, зокрема (розшифрувати): |
039 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.1 |
бензин |
040 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.2 |
дизельне паливо, л |
041 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.3 |
мазут, л |
042 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.4 |
|
043 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Витрати на сплату податків, зборів: |
044 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.1 |
|
045 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.2 |
|
046 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.3 |
|
047 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Інші витрати загальновиробничого призначення операцій з управління побутовими відходами: |
048 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12.1 |
|
049 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
______________________________ (керівник) |
_____________ (підпис) |
____________________________________ (прізвище, ім ’я та по батькові (за наявності) |
__________ Примітка. |
Розрахунок загальновиробничих витрат здійснюється окремо за операціями на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів. |
Додаток 35
до Порядку розгляду органами місцевого
самоврядування розрахунків тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування та постачання, а також
розрахунків тарифів на комунальні
послуги, поданих для їх встановлення
(підпункт 1 пункту 10 розділу II)
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку адміністративних витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами
(без податку на додану вартість)
№ з/п |
Складові загальновиробничих витрат |
Код рядка |
Фактично за базовий період _____ рік |
Передбачено діючим тарифом |
Планований період _____ рік |
усього, тис.грн |
грн/м-3 |
грн/т |
усього, тис.грн |
грн/м-3 |
грн/т |
усього, тис.грн |
грн/м-3 |
грн/т |
А |
Б |
В |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
Адміністративні витрати на здійснення операцій з управління побутовими відходами, усього: |
001 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Витрати на оплату праці апарату управління підприємством та іншого адміністративного персоналу |
002 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Єдиний внесок на загальнообов ’язкове державне соціальне страхування працівників |
003 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Витрати на службові відрядження |
004 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Витрати на підготовку і перепідготовку кадрів |
005 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Витрати на малоцінні та швидкозношувані предмети |
006 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Витрати на придбання канцелярських товарів |
007 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Витрати на придбання періодичних професійних видань |
008 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальногосподарського використання, визначена відповідно до вимог Податкового кодексу України |
009 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Витрати на утримання основних засобів, необоротних матеріальних і нематеріальних активів адміністративного використання: |
010 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.1 |
витрати на ремонт |
011 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.2 |
витрати на оренду |
012 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.3 |
витрати на страхування майна |
013 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.4 |
витрати на утримання основних засобів адміністративного призначення: |
014 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.4.1 |
опалення |
015 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.4.2 |
освітлення |
016 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.4.3 |
сторожова охорона |
017 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.4.4 |
пожежна охорона |
018 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.4.5 |
дератизація |
019 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.4.6 |
водопостачання |
020 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.4.7 |
водовідведення |
021 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.4.8 |
|
022 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Витрати на оплату професійних послуг: |
023 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.1 |
юридичні |
024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.2 |
аудиторські |
025 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.3 |
з оцінки майна |
026 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.4 |
|
027 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Витрати на оплату послуг зв ’язку, усього, зокрема (розшифрувати): |
028 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.2 |
поштовий |
029 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.3 |
телефонний |
030 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.4 |
інтернет |
031 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.5 |
радіозв ’язок |
032 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Витрати на оплату послуг банків: |
033 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12.1 |
розрахунково-касове обслуговування |
034 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12.2 |
|
035 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Витрати, пов ’язані зі сплатою податків, зборів, крім тих, що вносяться до виробничої собівартості: |
036 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13.1 |
|
037 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Витрати на розв ’язання спорів у судах |
038 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів для потреб апарату управління підприємством: |
039 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15.1 |
Бензин |
040 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15.2 |
дизельне паливо, л |
041 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15.3 |
мазут, л |
042 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15.4 |
|
043 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15.6 |
|
044 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Інші адміністративні витрати, усього, зокрема (розшифрувати): |
045 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16.1 |
|
046 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16.2 |
|
047 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
................Перейти до повного тексту