1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
19.08.2011 N 2010/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 серпня 2011 р.
за N 997/19735
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції N 359/5 від 09.02.2016 )
Про затвердження Порядку подання та обігу електронних документів державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції N 296/5 від 22.02.2012 N 43/5 від 04.01.2013 N 1209/5 від 25.07.2014 N 2097/5 від 10.12.2014 N 1926/5 від 12.10.2015 N 2433/5 від 26.11.2015 )
Відповідно до частини другої статті 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок подання та обігу електронних документів державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1060/5 від 03.06.2013 ) ( Пункт 2 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції N 296/5 від 22.02.2012 )
3. Технічному адміністратору Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців забезпечити розробку та розміщення на офіційному веб-сайті Державної реєстраційної служби України всієї необхідної інформації щодо електронного формату вихідних документів (на основі відкритого стандарту XML), а також програми формування та подання документів, необхідних суб'єкту підприємницької діяльності для проведення державної реєстрації, передбаченої Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".
4. Департаменту взаємодії з органами влади (Зеркаль О.В.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03.10.92 N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
5. Державній реєстраційній службі України (Єфіменко Л.В.) довести цей наказ до відома державних реєстраторів виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій та забезпечити його належне виконання.
6. Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.) довести цей наказ до відома начальників Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.
7. Начальникам Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі довести цей наказ до відома нотаріусів та забезпечити його належне виконання.
8. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
9. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту взаємодії з органами влади Зеркаль О.В.
Міністр
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного агентства
з питань науки, інновацій
та інформатизації України
Олександр Лавринович



В.П.Семиноженко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції
України
19.08.2011 N 2010/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 серпня 2011 р.
за N 997/19735
ПОРЯДОК
подання та обігу електронних документів державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
( Заголовок Порядку із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1060/5 від 03.06.2013 )
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок установлює загальні принципи подання електронних документів для проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з використанням телекомунікаційних мереж загального користування та обігу цих документів.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
електронна відмітка державного реєстратора про проведення державної реєстрації юридичної особи - електронний документ, який є невід'ємною частиною засвідчених електронним цифровим підписом державного реєстратора установчих документів та містить інформацію про проведення державної реєстрації юридичної особи, визначену пунктом 1 описів штампів для проставляння державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відміток на установчих документах при проведенні реєстраційних дій, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 20 січня 2012 року N 113/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23 січня 2012 року за N 89/20402 (із змінами);
( Пункт 1.2 розділу І доповнено новим абзацом другим згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1209/5 від 25.07.2014 )
заявник - особа, яка подає державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - державний реєстратор) електронні документи для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців";
( Абзац пункту 1.2 розділу І із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1060/5 від 03.06.2013 )
індивідуальний обліковий запис заявника - запис, який створюється заявником шляхом реєстрації на Реєстраційному порталі та використовується для ідентифікації заявника на Реєстраційному порталі, перегляду заявником інформації про стан розгляду направлених ним електронних документів для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця, а також для отримання заявником електронних документів, які направлені йому державним реєстратором.
( Абзац пункту 1.2 розділу I в редакції Наказу Міністерства юстиції N 43/5 від 04.01.2013 )
Реєстраційний портал - програмне забезпечення, представлене у формі Інтернет-сторінки, що забезпечує формування та подання документів, необхідних для проведення державної реєстрації юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, передбаченої Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
( Пункт 1.2 розділу I доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства юстиції N 43/5 від 04.01.2013 )
Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значеннях, наведених у Законах України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронний цифровий підпис", "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".
1.3. Електронні документи (заяви) для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця подаються державному реєстратору заявником особисто або передаються нотаріусом відповідно до пункту 17 статті 34 Закону України "Про нотаріат".
1.4. Державний реєстратор направляє заявнику документи шляхом надання доступу до них на Реєстраційному порталі.
( Пункт 1.4 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 43/5 від 04.01.2013 )
1.5. Заявник одержує інформацію про стан розгляду поданих ним електронних документів, а також направлені йому державним реєстратором документи шляхом доступу до цієї інформації (цих документів) на Реєстраційному порталі.
( Пункт 1.5 розділу I в редакції Наказу Міністерства юстиції N 43/5 від 04.01.2013 )
II. Оформлення та подання електронних документів, які направляються державному реєстратору
( Назва розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 43/5 від 04.01.2013 )
2.1. Заповнення реєстраційної картки та подання електронних документів здійснюються за допомогою Реєстраційного порталу.
( Пункт 2.1 розділу II в редакції Наказу Міністерства юстиції N 43/5 від 04.01.2013 )

................
Перейти до повного тексту