1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕЛЕКТРОННИХ КОМУНІКАЦІЙ, РАДІОЧАСТОТНОГО СПЕКТРА ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ
ПОСТАНОВА
17.05.2023 № 189
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 червня 2023 р.
за № 995/40051
Про затвердження Порядку регулювання та встановлення цін (тарифів) на послуги поштового зв’язку з пересилання внутрішніх простих та реєстрованих листів без оголошеної цінності (рекомендованих) масою до 50 грамів і поштових карток
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку № 399 від 25.10.2023 )
Відповідно до абзацу шостого статті 7, абзацу четвертого частини п’ятої статті 8 та частини третьої статті 10 Закону України від 03 листопада 2022 року № 2722-IХ "Про поштовий зв’язок", пункту 1 та підпункту "б" пункту 23 частини четвертої статті 4 Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку", Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок регулювання та встановлення цін (тарифів) на послуги поштового зв’язку з пересилання внутрішніх простих та реєстрованих листів без оголошеної цінності (рекомендованих) масою до 50 грамів і поштових карток, що додається.
2. Визнати таким, що втратило чинність, рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, від 23 травня 2017 року № 260 "Про затвердження Порядку регулювання тарифів на універсальні послуги поштового зв’язку", зареєстроване в Міністерстві юстиції України 16 червня 2017 року за № 759/30627.
3. Департаменту економічного регулювання в установленому законодавством порядку подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.

Голова

О. Животовський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова Національної
комісії, що здійснює державне
регулювання у сферах
електронних комунікацій,
радіочастотного спектра
та надання послуг поштового
зв’язку
17 травня 2023 року № 189
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 червня 2023 р.
за № 995/40051
ПОРЯДОК
регулювання та встановлення цін (тарифів) на послуги поштового зв’язку з пересилання внутрішніх простих та реєстрованих листів без оголошеної цінності (рекомендованих) масою до 50 грамів і поштових карток
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм формування та встановлення граничних цін (тарифів) на послуги поштового зв’язку з пересилання внутрішніх простих та реєстрованих листів без оголошеної цінності (рекомендованих) масою до 50 грамів і поштових карток (далі - ціни (тарифи).
2. Регулювання та встановлення граничних цін (тарифів) на послуги поштового зв’язку з пересилання внутрішніх простих та реєстрованих листів без оголошеної цінності (рекомендованих) масою до 50 грамів і поштових карток (далі - регульовані НКЕК поштові послуги) проводить Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та послуг поштового зв’язку.
3. При прийнятті рішення щодо встановлення цін (тарифів) НКЕК враховує інформацію про діяльність призначених операторів поштового зв’язку, надану відповідно до пункту 2 розділу V цього Порядку, а також іншу інформацію, зокрема основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, схвалені відповідною постановою Кабінету Міністрів України.
4. НКЕК приймає постанову щодо встановлення граничних цін (тарифів) після отримання офіційної позиції Спільного представницького органу репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні та Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні.
( Розділ I доповнено пунктом 4 згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку № 399 від 25.10.2023 )
5. У цьому Порядку терміни вживаються в таких значеннях:
базовий період - календарний рік, що передує планованому періоду, дані за який формуються як сума фактичних витрат за останній звітний період (квартал, півріччя, 9 місяців) і планових витрат до кінця поточного року;
економічно обґрунтовані планові витрати - витрати, планування яких здійснюється з дотриманням вимог стандартів, нормативів, норм технологічних регламентів, з урахуванням планового прибутку та з обов’язковим включенням інвестиційної складової;
згрупований вид відправлень - згруповані за характером виробничого процесу поштові відправлення;
одиниця калькулювання ціни (тарифу) регульованої НКЕК поштової послуги - одне поштове відправлення (письмова кореспонденція) усередненої маси за згрупованими видами відправлень;
операційна діяльність - основна діяльність призначеного оператора поштового зв’язку, крім інвестиційної та фінансової діяльності;
планований період - календарний рік, дані за який формуються на основі планових витрат;
попередній період - календарний рік, що передує базовому періоду, дані за який формуються на основі фактичних витрат, що підтверджуються звітними документами.
II. Формування цін (тарифів)
1. Формування цін (тарифів) на планований період здійснюється на основі розрахунків цін (тарифів), що проводяться призначеними операторами поштового зв’язку, виходячи з планових обсягів надання послуг та економічно обґрунтованих планових витрат на їх надання, з урахуванням планового прибутку та з обов’язковим включенням інвестиційної складової.
2. Планування витрат здійснюється із застосуванням нормативного методу на підставі державних і галузевих нормативів використання матеріальних та паливно-енергетичних ресурсів, норм і розцінок з оплати праці. Розмір витрат розраховується з додержанням нормативів і нормативних строків пересилання поштових відправлень, нормативів розвитку та розміщення у містах, селищах і селах мережі об’єктів поштового зв’язку призначеного оператора поштового зв’язку, які затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері надання послуг поштового зв’язку.
3. Витрати, визначення яких із застосуванням нормативів неможливе, плануються з урахуванням витрат за базовий період та прогнозного індексу цін виробників промислової продукції.
Допускається зростання планових витрат вище рівня індексу цін виробників промислової продукції, за умови надання відповідних обґрунтувань та пояснень щодо причин їх зростання в більшій мірі.
4. Планові витрати розподіляються за видами послуг з пересилання кожного згрупованого виду відправлень:
I - внутрішні прості листи без оголошеної цінності масою до 50 грамів і поштові картки;
II - внутрішні реєстровані листи без оголошеної цінності (рекомендовані) масою до 50 грамів і поштові картки.
III. Визначення витрат на надання регульованих НКЕК поштових послуг
1. При визначенні планових витрат здійснюється розподіл витрат призначеного оператора поштового зв’язку за узагальненими статтями витрат на окремі витрати за кожним згрупованим видом регульованих НКЕК поштових послуг.
2. Облік витрат на надання окремого виду згрупованих регульованих НКЕК поштових послуг з пересилання згрупованих видів поштових відправлень проводиться призначеним оператором поштового зв’язку у такому порядку:
1) визначаються прямі витрати з оплати праці на надання кожного згрупованого виду регульованих НКЕК поштових послуг на підставі трудовитрат на обробку поштових відправлень на етапах їх пересилання, затверджених призначеним оператором поштового зв’язку;
2) визначаються прямі матеріальні витрати та інші прямі витрати, що безпосередньо пов’язані з наданням конкретного згрупованого виду послуг та можуть бути віднесені до нього повністю або іншим економічно доцільним шляхом відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 "Витрати", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248;
3) загальновиробничі витрати, адміністративні витрати, витрати на збут, інші операційні витрати та фінансові витрати розподіляються за всіма видами послуг, що надаються призначеним оператором поштового зв’язку, в тому числі за регульованими НКЕК поштових послуг, пропорційно доходам за попередній період.
3. До планових витрат з операційної діяльності включаються:
планова собівартість послуг;
адміністративні витрати;
витрати на збут;
інші операційні витрати.
4. До планової собівартості послуг включаються прямі матеріальні витрати, прямі витрати на оплату праці, інші прямі витрати та загальновиробничі витрати, а саме:
1) до складу прямих матеріальних витрат включаються витрати, пов’язані з використанням матеріалів, запасних частин, придбаних комплектувальних виробів та інших матеріалів, необхідних для забезпечення виробничого процесу;
2) рівень прямих витрат на оплату праці визначається відповідно до законодавства, а також генеральної та галузевої угод, колективного договору. До складу прямих витрат з оплати праці включаються:
витрати з основної заробітної плати виробничого персоналу, діяльність якого безпосередньо пов’язана з виробничим процесом надання регульованих НКЕК поштових послуг, що визначаються з урахуванням встановлених норм праці (норм часу), чисельності персоналу, тарифних ставок (окладів), відрядних розцінок для робітників та посадових окладів для керівників, фахівців, технічних службовців;
витрати з додаткової заробітної плати виробничого персоналу, що визначаються з урахуванням розміру встановлених доплат, надбавок, гарантійних і компенсаційних виплат, передбачених чинним законодавством, премій, пов’язаних з виконанням виробничих завдань і функцій;
інші заохочувальні та компенсаційні виплати виробничому персоналу, установлені відповідно до законодавства;
3) до складу інших прямих витрат включаються:
суми єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування виробничого персоналу, витрати з оплати якого прямо включаються до виробничих витрат на послуги та до витрат допоміжних виробництв;
амортизація основних виробничих засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення;
інші виробничі витрати, які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об’єкта витрат;
4) до складу загальновиробничих витрат включаються витрати, пов’язані з:
організацією виробництва та управління підрозділами основного й допоміжного виробництва, що визначаються з урахуванням чисельності персоналу, тарифно-кваліфікаційного складу апарату управління цехів та дільниць і тарифних ставок (окладів) (основна і додаткова заробітна плата, гарантійні та компенсаційні виплати, єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, оплата службових відряджень, витрати з підготовки та перепідготовки кадрів);
утриманням, експлуатацією, ремонтом, страхуванням, орендою основних засобів та інших необоротних активів загальновиробничого призначення, охороною об’єктів виробничого призначення, оплатою послуг інших спеціалізованих підприємств, виконанням регламентних робіт, передбачених проектно-технічною документацією;
опаленням, освітленням, водопостачанням, водовідведенням та утриманням виробничих приміщень;
обслуговуванням виробничого процесу та інших допоміжних виробництв (використання малоцінних і швидкозношуваних предметів, забезпечення охорони праці, дотримання вимог техніки безпеки, обов’язкове страхування водіїв автомобільних транспортних засобів, послуги інших підприємств, службові відрядження працівників ремонтних цехів та інших допоміжних виробництв, послуги зв’язку);
амортизацією основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальновиробничого призначення.
5. До складу планової собівартості послуг можуть включатися розподілені та нерозподілені постійні загальновиробничі витрати, розмір яких не може перевищувати їх величину за базовий період з урахуванням прогнозного індексу цін виробників промислової продукції.
Допускається зростання планових витрат вище рівня індексу цін виробників промислової продукції, за умови надання відповідних обґрунтувань та пояснень щодо причин їх зростання в більшій мірі.
6. Загальновиробничі витрати розподіляються між всіма видами послуг, що надаються призначеним оператором поштового зв’язку, пропорційно доходам за попередній період.
7. До складу адміністративних витрат входять витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням підприємством, зокрема з:
утриманням апарату управління та персоналу, зайнятого обслуговуванням адміністративної інфраструктури. Такі витрати визначаються, виходячи з чисельності персоналу і встановлених на підприємстві тарифних ставок (окладів) (основна і додаткова заробітна плата, гарантійні та компенсаційні виплати, єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, оплата службових відряджень, витрати з підготовки та перепідготовки кадрів);
амортизацією основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів адміністративного призначення;
утриманням основних засобів, інших необоротних матеріальних активів адміністративного призначення;
оплатою професійних послуг (юридичних, аудиторських), послуг зв’язку, розрахунково-касового обслуговування та інших послуг банків, наданих відповідно до укладених договорів, сплатою податків і зборів, платежів, крім тих, що включаються до планових витрат.
До складу адміністративних витрат включаються також інші витрати (використання малоцінних і швидкозношуваних предметів, канцелярські витрати, передплата періодичних видань, пов’язаних з виробничою діяльністю).
Обсяг адміністративних витрат не може перевищувати їх величину за базовий період з урахуванням прогнозного індексу цін виробників промислової продукції.
Допускається зростання планових витрат вище рівня індексу цін виробників промислової продукції, за умови надання відповідних обґрунтувань та пояснень щодо причин їх зростання в більшій мірі.
Адміністративні витрати розподіляються між всіма видами послуг, що надаються призначеним оператором поштового зв’язку, пропорційно доходам за попередній період.
8. До складу витрат на збут включаються витрати з операційної діяльності, безпосередньо пов’язані з наданням поштових послуг, зокрема:
оплата праці персоналу, який забезпечує збут послуг;
єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
службові відрядження персоналу, пов’язані з вирішенням питань реалізації послуг;
інформаційні послуги;
виготовлення розрахункових документів;
амортизація та утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів, пов’язаних із збутом послуг;
збереження продукції, тари, упаковки, передпродажна підготовка;
транспортування;
підвищення кваліфікації та перепідготовка кадрів;
супровід програмного забезпечення;
проведення маркетингових заходів.
Обсяг витрат на збут не може перевищувати їх величину за базовий період з урахуванням прогнозного індексу цін виробників промислової продукції.
Допускається зростання планових витрат вище рівня індексу цін виробників промислової продукції, за умови надання відповідних обґрунтувань та пояснень щодо причин їх зростання в більшій мірі.
Витрати на збут розподіляються між всіма видами послуг, що надаються призначеним оператором поштового зв’язку, пропорційно доходам за попередній період.
9. Планування інших витрат з операційної діяльності здійснюється на основі їх економічного обґрунтування. До складу інших витрат з операційної діяльності включаються витрати на дослідження і розробку, придбання форменого одягу персоналу призначеного оператора поштового зв’язку тощо.
Обсяг інших витрат з операційної діяльності не може перевищувати їх величину за базовий період з урахуванням прогнозного індексу цін виробників промислової продукції.
Допускається зростання планових витрат вище рівня індексу цін виробників промислової продукції за умови надання відповідних обґрунтувань та пояснень щодо причин їх зростання в більшій мірі.
Обсяг інших витрат розподіляється між всіма видами послуг, що надаються призначеним оператором поштового зв’язку, пропорційно доходам за попередній період.
10. До складу витрат з операційної діяльності не можуть включатися:
суми безнадійної дебіторської заборгованості;
суми неустойки (штраф, пеня);
відраховування профспілковим організаціям для проведення культурно-масової і фізкультурної роботи;
суми нестачі та втрати від пошкодження цінностей;
витрати, пов’язані з купівлею-продажем іноземної валюти, та втрати від операційної курсової різниці;
суми спонсорської та благодійної допомоги;
витрати на реалізовані товари та виробничі запаси;
втрати від знецінення запасів;
витрати, пов’язані зі зменшенням власного капіталу.
11. Витрати операційної діяльності групуються за такими економічними елементами:
матеріальні затрати;
витрати на оплату праці;
єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
амортизація;
інші операційні витрати.
12. До фінансових витрат належать витрати з виплати відсотків за користування кредитами та витрати, пов’язані із залученням позикового капіталу для цілей інвестиційної діяльності розвитку регульованих НКЕК поштових послуг.
Розмір фінансових витрат визначається відповідно до кредитних та інших договорів, запозичення за якими та умови яких узгоджено з уповноваженим органом.
Фінансові витрати розподіляються між всіма видами послуг, що надаються призначеним оператором поштового зв’язку, пропорційно доходам за попередній період.
IV. Розрахунок цін (тарифів)
1. При розрахунку цін (тарифів) включається плановий прибуток, який спрямовується на здійснення заходів інвестиційної програми, погашення основної суми запозичень (кредитів, позик), узгоджених з уповноваженим органом, відшкодування витрат з податку на прибуток та досягнення інших цілей відповідно до законодавства.
2. Планування складової прибутку, що передбачається для здійснення заходів інвестиційної програми, провадиться відповідно до інвестиційної програми призначеного оператора поштового зв’язку, що має стимулювати впровадження призначеним оператором новітніх технологій, підвищення якості надання послуг, збільшення обсягів і розширення номенклатури послуг.
3. Джерелами фінансування інвестиційної програми, за рахунок яких здійснюється фінансування заходів інвестиційної програми, є амортизаційні відрахування, виробничі інвестиції з прибутку (кошти в обсязі, передбаченому в установлених цінах (тарифах) для виконання інвестиційних програм), та інші надходження, отримані від провадження господарської діяльності.
4. Погоджена з уповноваженим органом інвестиційна програма повинна містити планований обсяг використання коштів для здійснення необхідних інвестицій із зазначенням об’єктів інвестування, джерел фінансування та графіка здійснення інвестиційних заходів на планований період чи більш тривалий строк (з окремим визначенням показників планованого періоду).
5. Розмір інвестиційної складової, що враховуються при формуванні регульованих НКЕК поштових послуг, визначається пропорційно доходам за попередній період.
6. Розрахунок цін (тарифів) включає визначення розміру економічно обґрунтованих планових витрат призначеного оператора поштового зв’язку з урахуванням планового обсягу послуг у натуральному вираженні.
7. Економічно обґрунтовані ціни (тарифи) на регульовані НКЕК поштові послуги визначаються за формулою:
Т = (ПВ + П) / Q,
де ПВ - планові витрати з пересилання згрупованого виду відправлень;
П - плановий прибуток з пересилання згрупованого виду відправлень;
Q - плановий обсяг згрупованого виду відправлень.
8. Ціни (тарифи) на регульовані НКЕК поштові послуги встановлюються у національній валюті без врахування податку на додану вартість.
9. Вартість пересилання внутрішніх простих листів без оголошеної цінності масою до 50 грамів та поштових карток, відправниками та адресатами яких є військовослужбовці строкової служби, визначається із застосуванням коефіцієнта 0,6 до встановленої граничної ціни (тарифу) на пересилання внутрішніх простих листів без оголошеної цінності і поштових карток.
Оплата цих послуг здійснюється відповідно до Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05 березня 2009 року № 270, та інших нормативно-правових актів у сфері надання послуг поштового зв’язку.
V. Зміна цін (тарифів)
1. Ціни (тарифи) можуть бути переглянуті при зміні ставок податків, зборів, платежів, мінімального рівня заробітної плати, ставок орендної плати, індексу інфляції, цін і тарифів на паливно-енергетичні та матеріальні ресурси, які не залежать від господарської діяльності призначеного оператора поштового зв’язку, але впливають на рівень планових економічно обґрунтованих витрат призначеного оператора поштового зв’язку.
2. Для перегляду цін (тарифів) призначений оператор поштового зв’язку особисто, через уповноважений ним орган чи особу або реєстрованим (рекомендованим) листом у довільній формі подає до НКЕК відповідні обґрунтовані пропозиції та комплект документів (далі - пропозиції), які містять таку інформацію:
1) економічні показники діяльності призначеного оператора поштового зв’язку (обов’язково дані про доходи, витрати за всіма видами поштових послуг, рентабельність діяльності) за останні 3 роки;
2) форма № 1 "Баланс (Звіт про фінансовий стан)", форма № 2 "Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)", наведені в додатку 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 року № 73, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 року за № 336/22868, копії звітів про виконання фінансового плану за останні 3 роки;
3) дані про доходи, витрати діяльності призначеного оператора поштового зв’язку щодо надання регульованих НКЕК поштових послуг, обсяги згрупованих видів поштових відправлень за попередній, базовий та планований періоди та розрахунок цін (тарифів) з урахуванням планових економічно обґрунтованих витрат щодо кожного згрупованого виду відправлень (додаток 1);
4) порівняльна таблиця оплати праці штатних та в еквіваленті повної зайнятості працівників призначеного оператора поштового зв’язку за попередній, базовий та планований періоди (додаток 2);
5) пояснювальна записка з обґрунтуванням необхідності зміни цін (тарифів);
6) інвестиційна програма призначеного оператора поштового зв’язку, погоджена уповноваженим органом, та інформація про її виконання.
Достовірність зазначеної в документах інформації забезпечує призначений оператор поштового зв’язку.
3. Пропозиції залишаються без розгляду, якщо вони надані (підписані) особою, яка не має на це повноважень, про що призначений оператор поштового зв’язку повідомляється у письмовій формі.
4. Пропозиції щодо зміни цін (тарифів) розглядаються протягом 60 календарних днів з дня їх надходження, за результатами чого НКЕК приймає рішення про схвалення або відмову у перегляді цін (тарифів).
Рішення про схвалення відповідних цін (тарифів) проходить обов’язкове громадське обговорення.
( Пункт 4 розділу V доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку № 399 від 25.10.2023 )
5. Рішення НКЕК про відмову у перегляді цін (тарифів) приймається у разі:
невідповідності переліку інформації, передбаченої пунктом 2 цього розділу;
неузгодженість відомостей, наданих у пропозиціях щодо перегляду цін (тарифів);
економічної необґрунтованості витрат та цін (тарифів), що надані для перегляду;
необґрунтованості зміни обсягу регульованих НКЕК поштових послуг;
встановлення факту наявності перехресного субсидіювання між послугами, які надаються призначеним оператором поштового зв’язку.
6. НКЕК може вимагати від призначеного оператора поштового зв’язку додаткові письмові обґрунтування щодо наданих матеріалів та/або іншу додаткову інформацію, необхідну для розгляду пропозицій, а також ініціювати проведення експертизи розрахунків і документів, про що призначений оператор поштового зв’язку повідомляється у письмовій формі.
7. У випадках, передбачених пунктом 6 цього розділу, строк розгляду пропозицій продовжується на період, що триває з дня письмового запиту НКЕК до призначеного оператора поштового зв’язку щодо необхідності надання додаткових письмових обґрунтувань та/або повідомлення його про проведення експертизи розрахунків і документів, до дня отримання письмової відповіді призначеного оператора поштового зв’язку та/або результатів експертизи, але не більше ніж 60 календарних днів.
8. Ціни (тарифи) на регульовані НКЕК поштові послуги встановлюються з початку року або з іншої дати, за умови обґрунтування доцільності їх впровадження раніше ніж з початку року.
9. На період дії правового режиму воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування призначений оператор може звернутися до НКЕК з пропозицією щодо встановлення (перегляду) цін (тарифів) шляхом коригування діючих цін (тарифів) на фактичний індекс інфляції, що діяв протягом останнього року дії цих цін (тарифів) за умови підтвердження фактичної та/або планової збитковості їх надання.
Призначений оператор при такому зверненні не надає комплект документів, визначений пунктом 2 цього розділу.
( Пункт 9 розділу V в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку № 399 від 25.10.2023 )

Директор Департаменту
економічного регулювання


А. Барабін
Додаток 1
до Порядку регулювання
та встановлення цін (тарифів)
на послуги поштового зв’язку
з пересилання внутрішніх простих
та реєстрованих листів без оголошеної
цінності (рекомендованих) масою
до 50 грамів і поштових карток
(підпункт 3 пункту 2 розділу V)
ДАНІ
про доходи, витрати діяльності призначеного оператора поштового зв’язку щодо надання регульованих НКЕК поштових послуг, обсяги згрупованих видів поштових відправлень за попередній, базовий та планований періоди та розрахунок цін (тарифів) з урахуванням планових економічно обґрунтованих витрат щодо кожного згрупованого виду відправлень

................
Перейти до повного тексту