- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
1 серпня 2014 р.
за № 903/25680
Про затвердження порядків ведення реєстрів центрального засвідчувального органу
1. Затвердити Порядок ведення Реєстру суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з електронним цифровим підписом, що додається.
3. Адміністратору інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу (Богданов Л.В.) забезпечити технічне ведення Реєстру суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з електронним цифровим підписом, та електронного реєстру чинних, блокованих та скасованих посилених сертифікатів відкритих ключів засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів.
4. Цей наказ набирає чинності через один місяць з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Бондарчука І.В.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
30.07.2014 № 1249/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
1 серпня 2014 р.
за № 903/25680
ПОРЯДОК
ведення Реєстру суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з електронним цифровим підписом
( У тексті Порядку слова "Управління функціонування ЦЗО" у всіх відмінках замінено словами "Департамент державної реєстрації та нотаріату" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 2682/5 від 12.09.2016 )
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає процедуру ведення Реєстру суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з електронним цифровим підписом (далі - Реєстр), внесення відомостей до Реєстру та забезпечення цілодобового доступу до Реєстру через телекомунікаційні мережі загального користування.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях:
Адміністратор Реєстру - державне підприємство "Національні інформаційні системи" (далі - Адміністратор ІТС ЦЗО), що вносить відомості до Реєстру, забезпечує збереження та захист даних, що містяться в Реєстрі, цілодобовий доступ до Реєстру через телекомунікаційні мережі загального користування та виконує інші функції, передбачені цим Порядком;
( Абзац другий пункту 2 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 1725/5 від 14.09.2015 )
Держатель Реєстру - Міністерство юстиції України, що встановлює організаційні, методологічні принципи ведення Реєстру та забезпечує його функціонування;
Реєстр - єдина електронна база даних, у якій містяться відомості про засвідчувальні центри, центри сертифікації ключів та акредитовані центри сертифікації ключів (далі - Центр), яка створена та ведеться з метою їх обліку та забезпечення доступу до відомостей про них;
реєстраційний номер запису в Реєстрі - унікальний порядковий номер, присвоєний під час внесення нового запису до Реєстру.
Інші терміни, що вживаються у цьому Порядку, застосовуються у значеннях, визначених нормативно-правовими актами у сфері електронного цифрового підпису.
3. Ведення Реєстру здійснюється державною мовою.
ІІ. Порядок унесення відомостей до Реєстру
1. Підставою для внесення відомостей до Реєстру є рішення (наказ) Міністерства юстиції України про реєстрацію, акредитацію, скасування акредитації або повторну акредитацію Центру та інші повідомлення, зазначені у цьому Порядку.
2. У разі необхідності структурний підрозділ, визначений Міністерством юстиції України відповідальним за виконання функції центрального засвідчувального органу (далі - Департамент державної реєстрації та нотаріату), протягом двох робочих днів з дня надходження повідомлення від Центру надсилає Адміністратору ІТС ЦЗО повідомлення та відповідні документи на паперових носіях або електронні копії таких документів з використанням електронного цифрового підпису для внесення таких відомостей до Реєстру.
3. Департамент державної реєстрації та нотаріату для внесення відповідних відомостей до Реєстру надсилає Адміністратору ІТС ЦЗО документи, передбачені пунктом 6
Порядку акредитації центру сертифікації ключів , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2004 року № 903, та главою 3 розділу IV
Регламенту роботи центрального засвідчувального органу , затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29 січня 2013 року № 183/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 січня 2013 року за № 191/22723, а також за потреби:
рішення (наказ) про видачу дубліката свідоцтва про акредитацію;
повідомлення, рішення (наказ) про зміну даних, що надавались Центрами під час реєстрації та акредитації;
рішення (наказ) про скасування акредитації та анулювання свідоцтва про акредитацію;
повідомлення та акт приймання-передачі акредитованим центром сертифікації ключів документованої інформації на зберігання до ЦЗО у випадках, передбачених законодавством.
4. Внесення відомостей до Реєстру здійснюється Адміністратором ІТС ЦЗО протягом одного робочого дня з дати отримання повідомлення або рішення (наказу) та відповідних електронних копій документів від Департаменту державної реєстрації та нотаріату.
5. Внесення відомостей до Реєстру здійснюється шляхом додавання нового запису.
6. Внесення відомостей до документів на паперових носіях здійснюється Адміністратором ІТС ЦЗО відповідно до вимог експлуатаційної документації на комплексну систему захисту інформації в ІТС ЦЗО.
7. Після внесення відомостей до Реєстру вони публікуються на офіційному веб-сайті ЦЗО за адресою: www.czo.gov.ua.
8. Після внесення змін до Реєстру Адміністратор ІТС ЦЗО формує інформаційну довідку з реєстру у вигляді файла формату .pdf із накладеним електронним цифровим підписом посадової особи, відповідальної за ведення Реєстру, який зберігається на автоматизованому робочому місці у складі ІТС ЦЗО.
III. Структура Реєстру
1. У Реєстрі містяться такі відомості:
реєстраційний номер запису в Реєстрі у форматі: порядковий номер запису з початку року;
дата внесення запису до Реєстру;
реквізити (дата й реєстраційний номер рішення (наказу) або повідомлення, що є підставами для внесення відомостей до Реєстру);
................Перейти до повного тексту