10.06.2024 № 1723/5 |
Міністр |
Д. Малюська |
Показник | Дати проведення моніторингу | ||||
Сім’я | |||||
Підтримання стосунків з членами сім’ї (законними представниками), рідними |
див. зображення підтримують стабільні стосунки з неповнолітню особою та мають позитивний вплив на нього/неї див. зображення підтримують стабільні стосунки з неповнолітню особою та мають негативний вплив на нього/неї див. зображення стосунки з неповнолітню особою підтримуються деякою мірою та мають позитивний вплив на нього/неї див. зображення стосунки з неповнолітню особою підтримуються деякою мірою та мають негативний вплив на нього/неї див. зображення не підтримують стосунки з неповнолітньою особою див. зображення інше _______________________________________ |
||||
Освіта | |||||
Здобуття освіти та ставлення до навчання |
Навчається ______________________________________ див. зображення навчається та успішність відмінна (добра) див. зображення позитивно ставиться до навчання див. зображення виявляє постійний інтерес та зацікавленість до навчання див. зображення навчається, успішність задовільна див. зображення посередньо ставиться до навчання див. зображення виявляє періодичний інтерес та зацікавленість до навчання див. зображення не виявляє бажання навчатися див. зображення негативне ставлення до навчання див. зображення навчається фрагментарно, успішність незадовільна |
||||
Здобуття неформальної освіти |
див. зображення виявляє постійний інтерес та зацікавленість до проходження навчальних курсів/тренінгів, має сертифікати про їх закінчення див. зображення виявляє періодичний інтерес та зацікавленість до проходження навчальних курсів/тренінгів, має сертифікати про їх закінчення див. зображення не виявляє бажання проходити навчальні курси/тренінги |
||||
Дозвілля та відпочинок | |||||
Участь у заходах фізичного виховання |
див. зображення приймає активну участь див. зображення постійно присутній на заходах, але активності не проявляє див. зображення періодично приймає участь див. зображення участі не приймає |
||||
Участь у заходах національно-патріотичного спрямування (у т.ч. онлайн) |
див. зображення приймає активну участь див. зображення постійно присутній на заходах, але активності не проявляє див. зображення періодично приймає участь див. зображення участі не приймає |
||||
Участь у заходах інформаційно-просвітницького змісту (у т.ч. онлайн) |
див. зображення приймає активну участь див. зображення постійно присутній на заходах, але активності не проявляє див. зображення періодично приймає участь див. зображення участі не приймає |
||||
Стосунки з друзями та однолітками | |||||
Стосунки з друзями та однолітками |
Серед кола спілкування наявні особи: див. зображення просоціального спрямування, які позитивно впливають на неповнолітню особу див. зображення які мають просоціальне спрямування, дехто з кола спілкування проявляє асоціальні прояви поведінки та/або мають прокримінальне спрямування див. зображення які мають асоціальні прояви поведінки та/або мають прокримінальне спрямування та негативно впливають на неповнолітню особу |
||||
Особисті якості та поведінка | |||||
Рівень розвитку лідерських якостей |
див. зображення лідер позитивного спрямування див. зображення лідер негативного спрямування див. зображення неформальний лідер див. зображення самостійна особа див. зображення конформна особа див. зображення аутсайдер |
||||
Самооцінка |
див. зображення адекватна див. зображення завищена див. зображення занижена див. зображення нестійка |
||||
Спрямованість особистості |
див. зображення соціальна див. зображення асоціальна див. зображення рівень самостійності ____________________________ див. зображення інше _________________________________________ |
||||
Психологічні проблеми, наявність травматичного досвіду |
див. зображення втрата контролю над емоціями та поведінкою див. зображення не здатність мислити раціонально, прогнозувати наслідки див. зображення прояви насильства, агресії та ворожості див. зображення потерпає від насильства з боку однолітків див. зображення втрата (смерть батьків / близьких людей) див. зображення фобії див. зображення наявність суїцидальних проявів див. зображення інше __________________________________________ |
||||
Особливості емоційного стану |
див. зображення тривога див. зображення гнів див. зображення страх див. зображення нервозність див. зображення агресія див. зображення розгубленість див. зображення депресія див. зображення байдужість див. зображення вразливість див. зображення апатія див. зображення впевненість див. зображення життєрадісність див. зображення безтурботність див. зображення спокій див. зображення зацікавлення див. зображення інше _________________________________________ |
||||
Ставлення до правопорушень та правил тримання у СІЗО | |||||
Ставлення неповнолітньої особи до правопорушень |
див. зображення заперечує серйозність своєї поведінки / применшує наслідки своєї поведінки див. зображення не розкаюється / відсутнє почуття провини див. зображення вірить у прийнятність деяких антисоціальних типів поведінки див. зображення вважає, що стосовно деяких осіб/груп можна вчиняти правопорушення див. зображення усвідомлює наслідки своєї поведінки див. зображення висловлює щире розкаяння щодо вчиненого(-их) правопорушення(-ь) див. зображення вважає неприйнятним антисоціальні/прокримінальні прояви поведінки див. зображення вважає неприйнятним вчинення правопорушень щодо інших осіб/груп |
||||
Дотримання вимог режиму |
див. зображення накладено стягнення за _________________________ див. зображення знято попереднє стягнення ______________________ див. зображення не порушує правил поведінки та правил тримання під вартою див. зображення отримано заохочення за _________________________ |
||||
Знання прав та обов’язків неповнолітніх осіб |
див. зображення знає свої права та обов’язки див. зображення знає деякі права та обов’язки див. зображення не знає свої права та обов’язки |
||||
Знання та дотримання правил внутрішнього розпорядку СІЗО |
див. зображення знає правила внутрішнього розпорядку СІЗО див. зображення дотримується правил внутрішнього розпорядку СІЗО див. зображення знає деякі правила внутрішнього розпорядку СІЗО див. зображення періодично не дотримується правил внутрішнього розпорядку СІЗО див. зображення не знає правил внутрішнього розпорядку СІЗО див. зображення не дотримується правил внутрішнього розпорядку СІЗО |
||||
Мотивація до змін | |||||
Мотивація до змін |
див. зображення зацікавлений у змінах див. зображення робить активні дії на шляху до змін див. зображення підтримує нову модель зміни поведінки див. зображення посередня зацікавленість у змінах див. зображення усвідомлює необхідність змін див. зображення час від часу працює в напрямку досягнення позитивних змін у житті див. зображення не бажає змінюватися, пасивний та інертний див. зображення роздумує над змінами див. зображення не усвідомлює що необхідно змінити |
||||
Виконання неповнолітньою особою заходів індивідуального плану |
див. зображення заплановані заходи виконуються у визначений термін та в повному обсязі див. зображення заплановані заходи виконуються із затримкою у повному обсязі див. зображення заплановані заходи не виконані |
||||
Інші зміни, які відбулися у житті неповнолітньої особи (щодо зміни статусу, складу сім’ї тощо) | |||||
Перебування на профілактичному обліку |
див. зображення ні див. зображення так ___________________________________________ |
||||
Рекомендації щодо організації та проведення соціально-виховної роботи з неповнолітньою особою з урахуванням отриманої інформації | |||||
Рекомендації щодо організації та проведення психологічної роботи з неповнолітньою особою з урахуванням індивідуальних особливостей та прогноз подальшої поведінки |