- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕЛЕКТРОННИХ КОМУНІКАЦІЙ, РАДІОЧАСТОТНОГО СПЕКТРА ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ
ПОСТАНОВА
20.05.2025 № 325
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
03 червня 2025 року
за № 857/44263
Про затвердження Змін до Порядку подання споживачами звернень та врегулювання спорів
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії,
що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій,
радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку
№ 361 від 04.06.2025 )
Відповідно до частини п’ятої
статті 123 Закону України "Про електронні комунікації", підпункту "а" пункту 13 частини четвертої
статті 4 Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку", Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Зміни до
Порядку подання споживачами звернень та врегулювання спорів, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, від 10 квітня 2024 року № 183, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 травня 2024 року за № 788/42133, що додаються.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку
№ 361 від 04.06.2025 )
2. Департаменту правового забезпечення в установленому законодавством порядку подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
Голова НКЕК | Олександр ЖИВОТОВСЬКИЙ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова Національної комісії,
що здійснює державне
регулювання у сферах
електронних комунікацій,
радіочастотного спектра
та надання послуг
поштового зв’язку
20 травня 2025 року № 325
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
03 червня 2025 року
за № 857/44263
Зміни
до Порядку подання споживачами звернень та врегулювання спорів
1. У розділі I:
1) пункт 2 викласти в такій редакції:
"2. Дія цього Порядку поширюється на відносини, що виникають під час процедури позасудового врегулювання спорів між Споживачем та Постачальником (далі — Сторони спору), між якими укладено договір про надання електронних комунікаційних послуг у письмовій формі або Споживач ідентифікований у Постачальника відповідно до
Порядку ідентифікації кінцевих користувачів послуг, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, від 07 грудня 2022 року № 235, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 січня 2023 року за № 25/39081.";
( Абзац другий підпункту 1 пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку
№ 361 від 04.06.2025 )
2) підпункт 1 пункту 3 викласти в такій редакції:
"1) форму, зміст і порядок подання заяви для вирішення спорів, підстави та порядок залишення заяви без розгляду;";
3) доповнити після пункту 7 пунктом 8 такого змісту:
( Абзац перший підпункту 3 пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку
№ 361 від 04.06.2025 )
"8. У разі потреби отримання інформації, необхідної для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спору між Сторонами спору, НКЕК може звертатися до державного підприємства "Український державний центр радіочастот".".
У зв’язку з цим пункти 8–11 вважати пунктами 9–12.
2. Абзац перший пункту 4 розділу II доповнити новим реченням такого змісту: "Вимоги у заяві щодо позасудового врегулювання спору повинні відповідати вимогам, викладеним у зверненні (скарзі) до Постачальника, та обґрунтовуватися на тих самих підставах.".
................Перейти до повного тексту