- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 липня 2007 р.
за N 824/14091
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
промислової політики
N 37 від 05.02.2014 )
Про затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами
Міністерства промислової політики
N 11 від 10.01.2008
N 132 від 05.03.2008 )
З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян в Мінпромполітики України та на виконання вимог Указу Президента України від 14.04.2004
N 434 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян у Міністерстві промислової політики України, що додається.
2. Першим заступникам Міністра, заступникам Міністра, керівникам самостійних структурних підрозділів Міністерства промислової політики забезпечити належну організацію роботи із зверненнями та проведенням особистого прийому громадян у підпорядкованих підрозділах відповідно до затвердженого графіку.
3. Організаційно-методичне забезпечення роботи з зверненнями громадян, ведення обліку та аналізу стану роботи із письмовими зверненнями громадян, стану особистого прийому громадян у Міністерстві промислової політики покласти на відділ з оптимізації інформаційних потоків та зв'язків з громадськістю (прес-служба) Управління організаційного та інформаційно-аналітичного забезпечення роботи Міністра.
4. Керівникам самостійних структурних підрозділів щотижня доповідати першим заступникам Міністра, заступникам Міністра, у підпорядкуванні якого вони знаходяться, про стан виконання роботи із звернень громадян.
5. Начальнику Управління організаційного та інформаційно-аналітичного забезпечення роботи Міністра і директору Департаменту адміністративно-господарського забезпечення в найкоротший термін у складі відділу з оптимізації інформаційних потоків та зв'язків з громадськістю (прес-служба) забезпечити функціонування автоматизованого робочого місця з відповідним програмним забезпеченням щодо роботи зі зверненнями громадян.
6. Надати начальнику Управління організаційного та інформаційно-аналітичного забезпечення роботи Міністра право на визначення належності того чи іншого звернення громадян до компетенції відповідного самостійного підрозділу Міністерства промислової політики, якщо воно не потребує особистого втручання Міністра.
7. Директору Департаменту адміністративно-господарського забезпечення забезпечити в доступному для громадян місці спеціальне приміщення для громадської приймальні та обладнати його відповідною оргтехнікою та меблями в місячний термін.
8. Начальнику Управління організаційного та інформаційно-аналітичного забезпечення роботи Міністра подати наказ у встановленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
9. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр промислової політики України | А.І.Головко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінпромполітики
України
25.05.2007 N 265
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 липня 2007 р.
за N 824/14091
ПОРЯДОК
розгляду звернень та особистого прийому громадян у Міністерстві промислової політики України
1. Загальні положення
1.1. Порядок розроблено відповідно до статті
40 Конституції України та на підставі Закону України
"Про звернення громадян", Указу Президента України від 14 квітня 2004 року
N 434 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів", нормативно-правових актів Державного комітету архівів України.
1.2. Цей Порядок визначає процедуру розгляду звернень громадян у Міністерстві промислової політики України (далі - Міністерство) за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян (далі - звернення).
1.3. Розгляд звернень громадян і особистий прийом громадян є одним із засобів отримання інформації про недоліки в роботі, однією з форм зміцнення і розширення зв'язків із широкими верствами населення.
1.4. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
звернення - це викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Звернення повинно містити:
прізвище, ім'я та по батькові громадянина;
місце проживання громадянина;
суть порушеного питання (зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги);
підпис заявника (заявників) із зазначенням дати;
надруковано або написано від руки розбірливо і чітко.
Письмові звернення - це викладені в письмовій формі пропозиції, заяви, скарги, надіслані поштою або передані громадянином особисто або через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Усні звернення - це викладені в усній формі пропозиції, заяви, скарги, що записані посадовою особою Міністерства під час особистого прийому.
Звернення може бути індивідуальне - звернення, що подано окремою особою;
колективне - звернення, що надане групою осіб.
Анонімне звернення - письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство.
Повторне звернення - викладені в письмовій формі пропозиції, заяви, скарги, зауваження винятково з тих питань, що вже були порушені громадянином у попередньому зверненні і на які громадянин отримав відповідь (по суті) від Міністерства та при цьому відсутні нові дані чи факти, що потребують додаткової перевірки.
2. Розгляд звернень громадян
2.1. Письмові звернення громадян підлягають обов'язковій реєстрації та первинному розгляду у відділі з оптимізації інформаційних потоків та зв'язків з громадськістю Управління організаційного та інформаційно-аналітичного забезпечення роботи Міністра з метою визначення їх належності до компетенції відповідного підрозділу Міністерства та призначення за ними виконавця.
2.2. Звернення може бути подане особисто як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне) чи надіслано поштою. Громадянин може подати звернення також через уповноважену на це іншу особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
2.3. Звернення, оформлене без дотримання вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями в термін не пізніше ніж через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті
7 Закону України
"Про звернення громадян".
2.4. Звернення, яке не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом чи посадовою особою Міністерства, у термін не більше п'яти днів повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.
Рішення про визнання звернення необґрунтованим приймає посадова особа, яка прийняла резолюцію щодо виконання конкретного звернення.
Не розглядаються й повторні звернення до одного й того самого органу від одного й того самого громадянина з одного й того самого питання, якщо перше питання вирішено по суті.
................Перейти до повного тексту