1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Інструкція


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
статистики України
17.06.2004 N 382
( z0810-04 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 липня 2004 р.
за N 812/9411
( Інструкція втратила чинність на підставі Наказу Державної служби статистики N 400 від 22.12.2014 )
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми державного статистичного спостереження N 1-послуги (реклама), річна "Звіт про рекламну діяльність"
1. Загальні положення
1.1. Державне статистичне спостереження за формою N 1-послуги (реклама), річна "Звіт про рекламну діяльність" (далі звіт за формою N 1-послуги (реклама) поширюється на всі юридичні особи та їх відокремлені структурні підрозділи незалежно від організаційно-правової форми господарювання та форми власності, основним видом діяльності яких є надання рекламних послуг.
Звіт за формою N 1-послуги (реклама) проводиться раз на рік, звіт подається органу державної статистики району (міста) за місцезнаходженням до 10 березня.
Згідно зі статтею 1 Закону України "Про рекламу" від 3 лютого 2004 року N 1407-IV реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару. Відповідно до вищевказаного закону особа - фізична особа, в тому числі суб'єкт підприємницької діяльності, юридична особа будь-якої форми власності, представництво нерезидента в Україні; рекламодавець - особа, яка є замовником реклами для її виробництва та/або розповсюдження; виробник реклами - особа, яка повністю або частково здійснює виробництво реклами; розповсюджувач реклами - особа, яка здійснює розповсюдження реклами; рекламні засоби - засоби, що використовуються для доведення реклами до її споживача.
1.2. Згідно з Класифікацією видів економічної діяльності (КВЕД) вид діяльності рекламного агентства (фірми) або їх відокремленого структурного підрозділу має код 74.40.0 "Реклама".
1.3. Повне найменування організації-складача інформації та його ідентифікаційний код зазначаються відповідно до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ).
1.4. При заповненні поштової адреси організації-складача інформації слід указати поштовий індекс, область, район, місто, вулицю, номер будинку, де він розташований.
1.5. Усі вартісні показники заповнюються в тисячах гривень з одним десятковим знаком, інші показники - в цілих одиницях.
2. Порядок заповнення форми
2.1. Загальні відомості про організацію
У рядках 01-05 організація-складач інформації позначає той чи інший вид рекламних послуг, які вона виконує.
2.2. Основні економічні показники
2.2.1. У рядку 207 відображається середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу, який заповнюється відповідно до Інструкції зі статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві України, затвердженої наказом Держкомстату України від 13 січня 2004 року N 5, зареєстрованим у Мін'юсті 27 січня 2004 року за N 114/8713.
2.2.2. У рядку 208 із рядка 207 виділяється кількість працівників, що безпосередньо займаються виробництвом та розповсюдженням реклами.
2.2.3. У рядку 209 відображається середня чисельність позаштатних працівників (працюючі за угодами та зовнішні сумісники), яка заповнюється відповідно до Інструкції зі статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві України, затвердженої наказом Держакомстату України від 13 січня 2004 року N 5, зареєстрованим у Мін'юсті 27 січня 2004 року за N 114/8713.
2.2.4. У рядку 210 із рядка 209 виділяється кількість позаштатних працівників, що безпосередньо займаються виробництвом та розповсюдженням реклами.
2.2.5. У рядку 211 наводяться дані про доходи від звичайної діяльності та надзвичайні доходи організації-складача інформації без включення непрямих податків (податку на додану вартість, акцизного збору тощо), але без вирахування наданих знижок, повернення проданих товарів.
2.2.6. У рядках 212-219 із загальної суми доходу (виручки), що наведена у рядку 211 виділяється дохід (виручка) від рекламної діяльності усього та за видами рекламних послуг. Дані рядка 212 повинні дорівнювати сумі рядків 213-219. Спонсорській внесок приймається платою за рекламу і повинен бути зрахований у рядки 213-219 в залежності від направленості внесків.
2.2.7. У рядку 220 враховуються всі витрати від звичайної діяльності та надзвичайні витрати, які організація-складач інформації зазнала в процесі своєї діяльності протягом звітного року.
2.2.8. У рядку 221 із загальної суми витрат, що наведені у рядку 220, виділяються витрати на рекламну діяльність, які розподіляються за елементами (рядки 222-226). Витрати щодо контрреклами в загальну суму витрат на рекламну діяльність не зараховуються. (Контрреклама надається тоді, коли рекламна компанія довгий час сприяє зміцненню хибної довіри до рекламованої продукції і використовується для спростування помилкової уяви від наданої реклами).
У разі коли підприємство-складач звіту не може заповнити рядки 222, 225, 226, ці показники можуть бути заповнені шляхом розрахунку за питомою вагою зайнятих у рекламній діяльності від загальної суми витрат підприємства.
2.2.9. У рядку 227 враховується загальна сума прибутку (збитку) організації-складача інформації за звітний рік до оподаткування, яка дорівнює різниці між рядками 211 та 220.
2.2.10. У рядку 228 показується сума прибутку (збитку) організації-складача інформації за звітний рік до оподаткування тільки від рекламної діяльності, яка дорівнює різниці між рядками 212 та 221.
2.2.11. У рядку 229 зазначаються дані про надані, а в рядку 230 - отримані рекламні послуги в галузі міжнародної діяльності, тобто операції, які здійснюються між українською організацією (резидентом) та організацією, що зареєстрована і здійснює свою діяльність за кордоном (нерезидент).
Нерезиденти - юридичні особи та суб'єкти підприємницької діяльності, що не мають статусу юридичної особи України з місцезнаходженням за межами України, які створені та діють відповідно до законодавства іноземної держави, у тому числі юридичні особи та інші суб'єкти підприємницької діяльності з участю юридичних осіб та інших суб'єктів підприємницької діяльності України.
Постійні представництва нерезидентів в Україні - розташовані на території України представництва іноземних компаній і фірм, міжнародних організацій та їх філій, що не мають імунітету і дипломатичних привілеїв, створені у будь-якій організаційній формі без статусу юридичної особи, через які повністю або частково здійснюється підприємницька діяльність нерезидента, а також громадяни, які представляють в Україні нерезидента та перебувають з ним у трудових відносинах. Постійне представництво нерезидента підлягає державній реєстрації у порядку, передбаченому законодавством для державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності України.

................
Перейти до повного тексту