- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 липня 2011 р.
за N 807/19545
Про внесення змін до Правил плавання кораблів і суден у бухтах, на рейдах м. Севастополя і на підходах до нього
1. Унести зміни до Правил плавання кораблів і суден у бухтах, на рейдах м. Севастополя і на підходах до нього, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 05.09.2002
N 626, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 18.10.2002 за N 834/7122, виклавши їх у новій редакції, що додаються.
2. Укрморрічфлоту забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Єфименка К.О.
Віце-прем'єр-міністр України - Міністр інфраструктури України ПОГОДЖЕНО: Голова Державного агентства рибного господарства України Перший заступник Голови Служби безпеки України Міністр закордонних справ України Перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Міністр оборони України Голова Державної прикордонної служби України Перший заступник Голови - Голова ліквідаційної комісії Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва | Борис Колесніков В.С.Дроник В.Хімей К.І.Грищенко М.Д.Безуглий М.Б.Єжель М.М.Литвин Г.Яцишина |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту України
05.09.2002 N 626
( z0834-02 )
(у редакції наказу
Міністерства інфраструктури
України
від 18.04.2011 N 44)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 липня 2011 р.
за N 807/19545
ПРАВИЛА
плавання кораблів і суден у бухтах, на рейдах м. Севастополя і на підходах до нього
I. Загальні положення
1.1. Ці Правила є обов'язковими для фізичних та юридичних осіб, що здійснюють свою діяльність у зоні дії центру регулювання руху суден, визначеній у розділі II цих Правил.
1.2. У цих Правилах вживаються такі скорочення:
ВМС ЗС України - Військово-Морські Сили Збройних Сил України;
ЗНО - засоби навігаційного обладнання;
ІДПН - Інспекція державного портового нагляду;
IMO - Міжнародна морська організація (International maritime organization);
капітан СМРП - капітан порту державного підприємства "Контора капітана Севастопольського морського рибного порту";
капітан СМТП - капітан порту державного підприємства "Севастопольський морський торговельний порт";
МПЗЗС-72 - Міжнародні правила запобігання зіткненню суден на морі 1972 року (зі змінами);
ОРРК - органи регулювання руху кораблів ВМС ЗС України, Адміністрації Держприкордонслужби України, Чорноморського флоту Російської Федерації;
ПДР - полігон девіаційних робіт;
ПРДР - полігон радіодевіаційних робіт;
РЛС - радіолокаційна станція;
РОЧ - район очікування;
РШ - рекомендований шлях;
РЯС - район якірних стоянок;
СМРП - державне підприємство "Севастопольський морський рибний порт";
СМТП - державне підприємство "Севастопольський морський торговельний порт";
СРР - система розподілу руху;
СРРС - служба регулювання руху суден;
УКХ - ультракороткі хвилі;
ЦРРС - центр регулювання руху суден;
ЧФ РФ - Чорноморський флот Російської Федерації.
1.3. У цих Правилах терміни вживаються в такому значенні:
довжина судна (корабля), ширина судна (корабля) та висота борту судна (корабля) - максимальні габарити (розміри) судна (корабля), визначені у суднових документах;
зона дії ЦРРС - оголошена в цих Правилах акваторія, у межах якої ЦРРС виконує свої функції та надає суднам (кораблям) послуги, визначені цими Правилами;
зона радіолокаційного контролю ЦРРС - сектор (район) у зоні дії ЦРРС, який збігається із зоною покриття радіолокаційних станцій, що входять до складу ЦРРС, та в якому здійснюється радіолокаційний контроль за суднами (кораблями);
інформаційне забезпечення мореплавства - передача на судна (кораблі) гідрометеорологічної інформації, відомостей про зміни в роботі ЗНО, зміщення плавучих ЗНО із штатних місць та іншої навігаційно-гідрографічної і гідрологічної інформації, а також інформації про стан руху суден (кораблів) у зоні дії ЦРРС та про фактори, що ускладнюють плавання. Інформація надається з ініціативи ЦРРС або на запит суден (кораблів);
корабель - військовий корабель (катер, судно, підводний човен у надводному стані, екраноплан тощо), що входить до складу військово-морських сил (флоту), здатний вирішувати певні бойові або спеціальні завдання і має зовнішні знаки, що визначають його державну та військову приналежність;
оголошена осадка - величина максимальної осадки суден (кораблів), що оголошується портом на календарний рік або на навігаційний період;
організація руху суден - планування безпечного руху суден (кораблів) у зоні дії ЦРРС на підставі отриманих від агентів або капітанів суден (кораблів) заявок на рух і надання послуг ЦРРС, а також отриманих від ВМС ЗС України, ЧФ РФ та Адміністрації Держприкордонслужби України планів переходів кораблів, складання графіків руху суден (кораблів) і їх коригування відповідно до реальної судноплавної обстановки;
осадка судна - фактична осадка судна (корабля);
послуги СРРС - інформаційні послуги, радіолокаційне проведення (навігаційна допомога), радіолокаційний контроль за рухом і стоянкою суден (кораблів) на якорі, регулювання руху суден;
прохідна осадка - осадка, яка визначається для судна (корабля) із врахуванням запасу глибини і ширини смуги безпечного руху на судноплавному шляху або акваторії за умови врахування гідрометеорологічної обстановки в період проведення судна (корабля) і може відрізнятися від оголошеної осадки як у бік зменшення, так і в бік збільшення;
радіолокаційне проведення (навігаційна допомога) - надання судну (кораблю) допомоги у складних гідрометеорологічних умовах або в разі виходу з ладу чи відсутності на судні необхідних навігаційних приладів шляхом передачі інформації, яка сприятиме прийняттю відповідних рішень капітаном судна (командиром корабля) щодо безпечного плавання цього судна (корабля);
радіолокаційний контроль - спостереження за положенням судна (корабля) (визначення координат і параметрів руху) за допомогою радіолокаційної станції ЦРРС та передача попередження про відхилення судна (корабля) від безпечного маршруту плавання або від точки віддачі якоря, попередження суден (кораблів) у разі виникнення (розвитку) ситуації небезпечного зближення з іншими суднами (кораблями), об'єктами, небезпечними глибинами та надання рекомендацій щодо уникнення небезпеки, попередження судна (корабля) про порушення МПЗЗС-72 та цих Правил у зоні дії ЦРРС;
регулювання руху суден - встановлення режиму руху суден (кораблів), надання суднам (кораблям) рекомендацій та вказівок, які стосуються черговості руху, часу початку руху, маршруту, швидкості та інтервалів руху, місць якірних стоянок;
судно - будь-який невійськовий плавзасіб у надводному стані;
центр регулювання руху суден - структурний підрозділ служби регулювання руху суден, який бере участь у забезпеченні безпеки судноплавства у зоні дії ЦРРС шляхом виконання своїх функцій та надання суднам (кораблям) послуг.
1.4. Вимоги цих Правил поширюються на частину акваторії внутрішніх вод і територіального моря України, що обмежена:
на півночі - паралеллю мису Лукул (44 град. 50,40 мін. N);
на заході та півдні - лінією, що збігається з межею територіального моря України;
на сході - меридіаном мису Сарич (33 град. 44,30 мін. E).
1.5. Порядок плавання на акваторіях СМТП та СМРП, порядок входження в порти (виходу з портів) визначаються обов'язковими постановами по портах, які не повинні суперечити цим Правилам.
За наявності розбіжностей між вимогами обов'язкових постанов СМТП та СМРП і цих Правил слід керуватися останніми.
1.6. Дія цих Правил не поширюється на акваторії, що є зонами відповідальності за забезпечення безпеки мореплавства ВМС ЗС України, Адміністрації Держприкордонслужби України, а також передані в оренду Російській Федерації.
Регулювання руху кораблів здійснюється спільно ЦРРС та ОРРК.
1.7. Судна (кораблі) завдовжки менше 20 метрів та судна місцевих пасажирських ліній повинні користуватися прибережними маршрутами та призначеними для них РШ. Ці судна (кораблі) зобов'язані поступатися дорогою іншим суднам (кораблям).
1.8. ЦРРС надає послуги суднам (кораблям) згідно з розділом V цих Правил.
Для суден (кораблів) завдовжки 30 метрів і більше використання послуг, зазначених у пунктах 5.2 та 5.4 розділу V цих Правил, є обов'язковим.
Використання інших послуг здійснюється відповідно до вимог пунктів 5.1 та 5.3 розділу V цих Правил. Із суден (кораблів) стягується збір за надані ЦРРС послуги згідно з чинним законодавством України.
Із кораблів ВМС ЗС України, ЧФ РФ, Адміністрації Держприкордонслужби України та із суден (кораблів) завдовжки менше 30 метрів збір за надані послуги не стягується.
1.9. ЦРРС у зоні своєї дії виконує такі функції:
виявлення суден (кораблів), що входять у зону дії ЦРРС, встановлення зв'язку з ними, отримання та реєстрація необхідних даних про кожне судно (корабель);
допомога у встановленні зв'язку між суднами (кораблями) і береговими організаціями та службами з питань, що пов'язані із забезпеченням безпеки руху суден (кораблів);
інформаційне забезпечення мореплавства;
організація і контроль за рухом суден (кораблів);
сприяння аварійно-рятувальним, буксирним, днопоглиблювальним та іншим спеціальним роботам.
1.10. У зоні дії ЦРРС можуть тимчасово закриватися для судноплавства морські райони, акваторії або ділянки акваторій.
З метою забезпечення безпеки судноплавства інформація про закриття таких районів негайно передається на адресу ЦРРС, а до відома мореплавців та організацій доводиться у встановленому порядку.
1.11. Загальний контроль за дотриманням вимог цих Правил здійснює Укрморрічінспекція.
Державний нагляд за дотриманням чинного законодавства і правил мореплавства, а також міжнародних договорів України щодо мореплавства у межах своїх функцій здійснюють капітани портів.
II. Зона дії ЦРРС
2.1. Зоною дії ЦРРС (
додаток 1) є водний простір, що обмежений:
на півночі - паралеллю мису Лукул (44 град. 50,40 мін. N), включаючи акваторію Севастопольської бухти, обмежену лінією, що з'єднує північний і південний вхідні моли, канал та ківш річки Чорна, акваторію Козачої бухти, обмежену лінією, що з'єднує вхідні миси;
на заході та півдні - лінією, що збігається з межею територіального моря України;
на сході - меридіаном мису Сарич (33 град. 44,30 мін. E), включаючи акваторію Балаклавської бухти, обмежену лінією, що з'єднує вхідні миси.
У зону дії ЦРРС не входять акваторії бухт, обмежених лініями, що з'єднують:
у Комишевій бухті - Західний (44 град. 35,55 мін. N; 33 град. 25,00 мін. E) та Східний (44 град. 35,54 мін. N; 33 град. 25,20 мін. E) вхідні моли;
у бухті Абрамова - вхідні миси в точках 44 град. 35,93 мін. N; 33 град. 25,62 мін. E та 44 град. 36,22 мін. N; 33 град. 26,04 мін. E;
у бухті Кругла - вхідні миси в точках 44 град. 36,32 мін. N; 33 град. 26,34 мін. E та 44 град. 36,42 мін. N; 33 град. 26,83 мін. E;
у Стрілецькій бухті - вхідні миси в точках 44 град. 36,72 мін. N; 33 град. 28,11 мін. E та 44 град. 36,72 мін. N; 33 град. 28,44 мін. E;
у Пісочній бухті - вхідні миси в точках 44 град. 36,65 мін. N; 33 град. 28,82 мін. E та 44 град. 36,74 мін. N; 33 град. 29,19 мін. E;
у бухті Карантинна - вхідні миси в точках 44 град. 36,88 мін. N; 33 град. 29,70 мін. Е та 44 град. 36,91 мін. N; 33 град. 30,12 мін. Е.
У зону дії ЦРРС не входять акваторії, що є зоною відповідальності ВМС ЗС України, Адміністрації Держприкордонслужби України й такі, що передані в оренду Російській Федерації.
2.2. У зоні дії ЦРРС є відкриті та закриті (військові) СРР, РШ, РОЧ, РЯС, ПДР та ПРДР.
Використання відкритих СРР, РШ, РОЧ, РЯС, ПДР та ПРДР здійснюється з дозволу ЦРРС, використання закритих (військових) - з дозволу організацій, які їх контролюють, з обов'язковим інформуванням про це ЦРРС.
III. Організація руху суден (кораблів)
3.1. У зоні дії ЦРРС встановлено цілодобовий регульований порядок руху суден (кораблів).
3.2. Регулювання руху здійснюється ЦРРС спільно з такими службами:
диспетчером або ІДПН СМРП - у межах акваторії, що надана у користування СМРП згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009
N 823 "Про надання державному підприємству "Севастопольський морський рибний порт" у користування акваторії";
диспетчером або ІДПН СМТП - у межах акваторії, що надана у користування СМТП згідно з пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 25.10.2002
N 1581 "Про акваторію Севастопольського морського торговельного порту";
3.3. Заявка на підхід, плавання суден (кораблів) у зоні дії ЦРРС, надання лоцманських послуг та послуг ЦРРС (додаток 2) має бути надана до ЦРРС до 20-ї години доби, що передує добі приходу судна (корабля):
капітанами (судновласниками, агентами) суден (кораблів);
диспетчерами або ІДПН СМРП та СМТП;
диспетчерами або черговими підприємств та організацій, що приймають судна (кораблі) біля своїх причалів.
У заявці вказуються такі відомості про судно (корабель):
назва суднового агента (оператора);
назва, прапор, тип, власник судна (корабля);
ідентифікаційні номери IMO та MMSI;
радіопозивний;
максимальні довжина, ширина і висота борту від кіля;
осадка носом та кормою;
дедвейт-, брутто- та нетто-тоннаж;
назва та кількість вантажу;
назва палубного вантажу та кількість;
кількість пасажирів;
звідки прямує (бухта, причал, порт, країна);
куди прямує (бухта, причал, порт, країна);
час приходу в порт (бухту) та час відходу з порту (бухти);
мета заходження;
заплановані час та місце входження в зону дії ЦРРС;
наявність робочих каналів зв'язку із ЦРРС;
відомості про несправності суднового устаткування, що впливають на безпеку плавання судна (корабля);
підтвердження прийому судна портом;
час надання лоцмана;
необхідна кількість буксирів та їх потужність;
для суден (кораблів), що буксирують об'єкти, - спосіб буксирування, максимальні розміри каравану, кількість, назва та розміри об'єктів, що буксируються.
Додатково у період льодової кампанії (на вхід, за необхідності) вказуються:
льодовий клас судна;
потужність головної енергетичної установки;
матеріал гвинта;
швидкість повного маневреного ходу;
кількість палива, води та провізії.
У разі входження судна (корабля) у бухти (виходу з бухт) протягом однієї доби дозволяється подавати одну заявку із указанням необхідних даних через знак "/".
3.4. Диспетчери або ІДПН СМРП та СМТП, диспетчери (чергові) підприємств та організацій, що приймають судна (кораблі) біля своїх причалів, щодоби до 20-ї години інформують ЦРРС про заявки на підхід (відхід) суден (кораблів) на наступну добу.
3.5. Плани переходів кораблів, з'єднань кораблів ВМС ЗС України, Адміністрації Держприкордонслужби України та ЧФ РФ повинні бути надані ОРРК цих організацій до ЦРРС до 20-ї години доби, що передує даті виконання плану.
3.6. Інформація про входження у Балаклавську бухту (вихід із бухти) кораблів Адміністрації Держприкордонслужби України передається її ОРРК до ЦРРС за 30 хвилин до запланованого часу виконання цих заходів.
3.7. У разі проведення в зоні дії ЦРРС спортивних заходів за участю гребних шлюпок, вітрильних яхт, байдарок тощо відповідальна особа зобов'язана до 20-ї години доби, що передує дню проведення заходів, надати до ЦРРС письмову інформацію про:
наявність плану проведення заходу, погодженого в установленому порядку;
час та район проведення;
кількість та тип плавзасобів;
назви, типи, позивні суден (кораблів) забезпечення та наявність у них робочих каналів ЦРРС;
прізвища, імена та по батькові керівника заходу та особи, відповідальної за безпеку проведення заходу, їх місцеперебування та засоби зв'язку з ними.
3.8. З метою організації руху суден ЦРРС на підставі отриманої інформації, заявок та планів переходів встановлює черговість, що затверджується у графіку руху суден (кораблів) на наступну добу та графіку надання лоцманів для суден (кораблів), що підлягають лоцманському проведенню. До 22-ї години доби, що передує дню виконання графіка, ЦРРС доводить його до відома служб, зазначених у пункті 3.2 цього розділу.
Якщо в заявках та планах переходів зазначено однаковий час, черговість встановлюється у такому порядку:
військові кораблі (судна);
пасажирські судна і пороми, що прямують за розкладом;
гідрографічні судна (катери), що прямують для відновлення ЗНО;
судна зі швидкопсувними вантажами і рибною продукцією;
судна з небезпечними вантажами;
лінійні судна;
судна, зайняті буксируванням;
інші судна відповідно до черговості надходження заявок.
Кораблі Адміністрації Держприкордонслужби України мають пріоритетне право на вхід у Балаклавську бухту та вихід з неї.
Незалежно від графіка руху суден (кораблів) на добу позачергово обслуговуються:
аварійні судна (кораблі);
судна (кораблі), що прямують для надання допомоги;
судна (кораблі) з важкохворими на борту.
3.9. У разі потреби екстреного виходу кораблів ВМС ЗС України, ЧФ РФ із бухт ОРРК повинні не пізніше ніж за 30 хвилин до виходу кораблів інформувати про це ЦРРС, зазначивши необхідні заходи для забезпечення безпеки виходу кораблів (повне або часткове обмеження руху інших суден (кораблів)). При цьому управління рухом кораблів ВМС ЗС України та ЧФ РФ здійснюють ОРРК цих організацій.
Перед екстреним виходом із бухт кораблів Адміністрації Держприкордонслужби України її ОРРК негайно інформує про це ЦРРС.
ЦРРС повинен вжити заходів для забезпечення безпечного виходу кораблів.
IV. Порядок зв'язку та взаємодії ЦРРС із суднами (кораблями)
4.1. Взаємодія усіх суден та кораблів із ЦРРС є обов'язковою.
Судна (кораблі) завдовжки менше 30 метрів взаємодіють із ЦРРС на добровільних засадах. Незважаючи на це, такі судна (кораблі) зобов'язані виконувати вказівки ЦРРС, що стосуються питань забезпечення безпеки судноплавства у зоні дії ЦРРС.
4.2. Кораблі ВМС ЗС України, ЧФ РФ та Адміністрації Держприкордонслужби України взаємодіють із ЦРРС безпосередньо або через ОРРК.
4.3. Жодне судно (корабель) не має права входити, починати рух або інші маневри у зоні дії ЦРРС до моменту встановлення зв'язку з ЦРРС та одержання від нього вказівок і рекомендацій.
4.4. Судно (корабель) під час плавання у зоні дії ЦРРС має нести постійну радіовахту на робочому каналі ЦРРС. Перехід на інший канал зв'язку або припинення радіовахти на робочому каналі здійснюється судном (кораблем) після узгодження з ЦРРС (канали радіозв'язку та телефони ЦРРС, ОРРК і портових служб зазначені у додатку 3).
4.5. Капітан судна (командир корабля або з'єднання кораблів) за 30 хвилин до підходу до зони дії повинен повідомити ЦРРС про свій підхід та одержати дозвіл на рух.
4.6. Під час першого радіоконтакту ЦРРС має право отримувати (уточнювати раніше отриману) інформацію про судно (корабель), визначену у пункті 3.3 розділу III цих Правил.
З метою ідентифікації судна (корабля) ЦРРС має право вимагати від нього повідомлення своїх географічних координат або про своє місце розташування відносно берегового орієнтира, виконання характерного маневру або підняття розпізнавального сигналу.
4.7. Дозвіл на входження у бухту (вихід із бухти) запитується не пізніше ніж за 1 годину до входження в бухту (виходу з бухти):
для кораблів - командиром корабля безпосередньо у ЦРРС або через ОРРК;
для невійськового судна - капітаном судна безпосередньо у ЦРРС.
У запиті дозволу на входження (вихід) судна (корабля) у бухту (із бухти) зазначається запланований час входження (виходу). Часом входження (виходу) вважається час проходження судном (кораблем) вхідних молів (мисів) бухти.
Дозвіл дійсний протягом 30 хвилин від запланованого часу входження в бухту (виходу із бухти).
У разі неможливості здійснення судном (кораблем) входження в бухту (виходу із бухти) у встановлений термін дозвіл необхідно отримати повторно.
4.8. ЦРРС дає дозвіл на рух на підставі графіка руху суден (кораблів) на добу та загальної судноплавної обстановки в зоні дії.
4.9. Обов'язковими для виконання суднами (кораблями) є вказівки ЦРРС, що стосуються заборони руху, часу початку руху, маршруту, черговості, швидкості, інтервалу, місця якірної стоянки та дій для запобігання безпосередній небезпеці. Судно (корабель), що одержало вказівки або рекомендації ЦРРС, підтверджує їх одержання та повідомляє про свої наміри і дії.
4.10. Судно (корабель) у зоні дії ЦРРС, що зазнало впливу негативних природних умов, зобов'язане негайно повідомити про це ЦРРС і надалі керуватися його рекомендаціями та вказівками.
4.11. Усі судна (кораблі) під час плавання в зоні дії ЦРРС негайно повідомляють ЦРРС про:
виявлені невідповідності в місцезнаходженні або роботі ЗНО;
виявлені обставини, що негативно впливають на безпеку судноплавства;
несправності суднових механізмів, що впливають на безпеку судноплавства;
дії, що негативно впливають на охорону людського життя або навколишнього природного середовища.
4.12. У разі проведення спортивних заходів за участю гребних шлюпок, вітрильних яхт, байдарок тощо судна (кораблі) забезпечення зобов'язані за 1 годину до початку таких заходів установити радіозв'язок з ЦРРС та постійно підтримувати його до закінчення заходів.
4.13. Робочими мовами радіообміну між суднами (кораблями) та ЦРРС є українська, російська або англійська з використанням стандартних фраз ІМО для спілкування на морі.
V. Послуги, що надаються ЦРРС
5.1. Інформаційні послуги, що надаються шляхом передачі на судна (кораблі):
гідрометеорологічної інформації;
відомостей про зміни в роботі ЗНО, місцезнаходження та зсуви плавучих ЗНО з установлених місць та іншої навігаційно-гідрографічної і гідрологічної інформації;
інформації про стан судноплавної обстановки і фактори, що ускладнюють плавання;
попереджень у разі небезпечного зближення з іншими суднами (кораблями) і рекомендацій для його запобігання;
попереджень у разі відхилення від безпечного маршруту та рекомендацій щодо повернення до зазначеного маршруту.
Інформаційні послуги надаються з ініціативи ЦРРС або на запит суден (кораблів).
5.2. Радіолокаційний контроль за рухом суден (кораблів), їх положенням на якірних стоянках у зоні радіолокаційного спостереження надається шляхом передачі попереджень про відхилення суден (кораблів) від безпечного маршруту плавання або про їх небезпечний дрейф на якорях.
Послуга надається постійно і є обов'язковою для усіх суден (кораблів), що рухаються або стоять на якорях у зоні дії ЦРРС.
5.3. Радіолокаційне проведення (навігаційна допомога) здійснюється шляхом передачі інформації, що сприяє прийняттю капітаном судна (командиром корабля) рішень щодо безпечного плавання судна (корабля).
Час початку та закінчення радіолокаційного проведення фіксується у вахтовому журналі та технічними засобами документування ЦРРС.
До початку радіолокаційного проведення між судном (кораблем) та ЦРРС має бути встановлено надійний радіозв'язок.
Капітан судна (командир корабля) та лоцман-оператор ЦРРС повинні переконатися у тому, що судно (корабель) правильно ідентифіковано, та погодити між собою порядок надання допомоги.
Під час здійснення радіолокаційного проведення ЦРРС передає на судно (корабель) інформацію про:
позицію судна (корабля) відносно навігаційних орієнтирів, фарватерів, проміжних пунктів маршруту;
курс та швидкість судна (корабля) відносно ґрунту;
ідентифікаційні дані, позиції інших суден (кораблів) та стан їх руху;
час і місце зміни курсу та/або швидкості;
час приходу судна (корабля) в точку постановки на якір.
Під час радіолокаційного проведення судно (корабель) підтверджує отриману від ЦРРС інформацію та повідомляє про всі дії, що ним виконуються.
Капітан судна (командир корабля) вживає необхідних заходів для забезпечення безпеки свого судна (корабля) у разі раптового виходу з ладу технічних засобів ЦРРС або втрати зв'язку з ЦРРС.
Послуга надається на запит капітана судна (командира корабля), а при видимості дві милі й менше її надання є обов'язковим.
5.4. Регулювання руху суден здійснюється шляхом установлення режиму руху суден (кораблів), черговості руху, часу початку руху, маршруту, швидкості та інтервалів руху, місця якірної стоянки.
Послуга надається постійно і є обов'язковою для всіх суден (кораблів), що перебувають у зоні дії ЦРРС.
5.5. Виконуючи дії на підставі інформації, рекомендацій та вказівок, отриманих від ЦРРС, капітан судна (командир корабля) самостійно приймає рішення щодо безпосереднього керування судном (кораблем) та забезпечення безпеки його плавання, безпеки інших суден та об'єктів у районі плавання.
VI. Плавання суден (кораблів) у зоні дії ЦРРС
6.1. Плавання у зоні дії ЦРРС та в бухтах здійснюється по СРР, РШ та лініях відповідних створів.
6.2. У Севастопольській бухті головним судновим шляхом є лінія створу Інкерманських маяків на схід від лінії, що з'єднує північний і південний вхідні моли, до закінчення її судноплавної частини та шлях у канал річки Чорна до її ковша включно.
................Перейти до повного тексту