- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 липня 2005 р.
за N 785/11065
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
економічного розвитку і торгівлі
N 706 від 15.06.2012 )
Про затвердження Методики визначення вартості метрологічних робіт
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2004 року
N 1783 "Про внесення зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2001 р. N 1405"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методику визначення вартості метрологічних робіт (далі - Методика), що додається.
2. Управлінню метрології забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України згідно з чинним законодавством.
3. Керівникам центрів стандартизації, метрології та сертифікації, підприємств та установ Держспоживстандарту України забезпечити дотримання вимог Методики.
4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Держстандарту України від 24 грудня 2001 року
N 632 "Про затвердження Методики визначення вартості метрологічних робіт (ПМУ 23-2001)", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 9 січня 2002 року за N 8/6296.
5.Відповідальність за виконання цього наказу покласти на начальника управління метрології Домницького Р.А.
6.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова ПОГОДЖЕНО: Голова Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва Виконуючий обов'язки Міністра економіки України | М.Негрич А.Дашкевич С.Романюк |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держспоживстандарту
України
04.05.2005 N 109
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 липня 2005 р.
за N 785/11065
МЕТОДИКА
ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ МЕТРОЛОГІЧНИХ РОБІТ
1. Загальні положення
1.1. Методика розроблена відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2004 року
N 1783 "Про внесення зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2001 р. N 1405".
метрологічні центри та територіальні органи спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері метрології (далі - ЦОВМ);
головні та базові організації метрологічних служб центральних органів виконавчої влади;
повірочні, калібрувальні та вимірювальні лабораторії підприємств та організацій України (далі - підприємства-виконавці).
1.3. Методика встановлює порядок формування вартості метрологічних робіт, пов'язаних із здійсненням державного метрологічного контролю, який визначений частиною першою статті
21 Закону:
уповноваження та атестація у державній метрологічній системі на право виконання метрологічних робіт;
державні випробування засобів вимірювальної техніки і затвердження їх типів;
державна метрологічна атестація засобів вимірювальної техніки;
повірка засобів вимірювальної техніки.
1.4. Методика використовується для формування вартості метрологічних послуг, які визначені частиною четвертою статті
15 Закону:
калібрування засобів вимірювальної техніки;
метрологічна атестація і ремонт засобів вимірювальної техніки;
метрологічна експертиза документації;
атестація у державній метрологічній системі калібрувальних і вимірювальних лабораторій;
атестація методик виконання вимірювань;
інші метрологічні послуги.
1.5. Вимоги щодо порядку та процедур проведення метрологічних робіт і послуг визначаються нормативно-правовими актами України та нормативними документами з метрології.
1.6. Підприємства, установи, організації, фізичні особи (далі - замовники) оплачують за договорами метрологічні роботи та послуги, вартість яких розраховується підприємствами-виконавцями згідно з Методикою.
2. Порядок формування вартості метрологічних робіт
2.1. Порядок формування вартості метрологічних робіт і послуг визначається:
Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 16 "Витрати", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року
N 318 і зареєстрованим Міністерством юстиції України 19 січня 2000 року за N 27/4248;
нормами часу на повірку засобів вимірювальної техніки, затвердженими ЦОВМ.
2.2. Базою для формування вартості калькуляційної одиниці часу метрологічних робіт і послуг є фактичні показники фінансової звітності за попередній рік. Виняток становлять амортизаційні відрахування, що розраховуються на запланований період, та основна заробітна плата, яка враховується в калькуляційну одиницю часу за даними штатного розкладу на дату розрахунку.
На новоутворених підприємствах-виконавцях базою для формування вартості одиниці часу метрологічних робіт і послуг є розрахункові фінансові показники.
2.3. Визначення вартості метрологічних робіт і послуг здійснюється на основі норм часу на їх виконання та вартості розрахункової калькуляційної одиниці часу - одного людино-дня (людино-години) виконавців цих робіт.
2.4. Норми часу на повірку засобів вимірювальної техніки розробляються і затверджуються ЦОВМ у відповідності з повноваженнями, наданими йому частиною другою статті
14 Закону. Вони є типовими для усіх підприємств-виконавців. Норми часу на калібрування засобів вимірювальної техніки можуть установлюватися на рівні норм часу на їх повірку.
Підприємства-виконавці, враховуючи ступінь автоматизації та продуктивності повірочного обладнання, можуть розробляти, а керівники підприємств-виконавців - затверджувати власні норми часу на повірку засобів вимірювальної техніки з урахуванням норм часу, затверджених ЦОВМ.
Норми часу на інші метрологічні роботи і послуги, що виконуються одноразово або періодично, визначаються підприємствами-виконавцями і затверджуються їх керівниками.
2.5. Вартість розрахункової калькуляційної одиниці часу метрологічних робіт і послуг складається з виробничої собівартості метрологічних робіт і послуг, адміністративних витрат, витрат на збут та прибутку.
2.6. Усі додаткові витрати, пов'язані з виконанням конкретних метрологічних робіт і послуг (придбання матеріалів, комплектуючих, стандартних зразків, витрати на відрядження, послуги співвиконавців, транспортні витрати тощо), що не враховані у вартості розрахункової калькуляційної одиниці часу, зараховуються до вартості робіт за погодженням із замовником.
2.7. У разі виконання метрологічних робіт і послуг на обладнанні:
підприємств-виконавців з виїздом до замовника їх вартість визначається за погодженням із замовником з урахуванням додаткових витрат, пов'язаних з транспортними витратами, монтажем обладнання, налагодженням робочих місць на місцях повірки, витрат на відрядження, інших витрат згідно з чинним законодавством;
замовника їх вартість визначається за погодженням із замовником, виходячи з фактичних матеріальних і трудових витрат.
2.8. Номенклатура та склад статей калькулювання вартості одного людино-дня (людино-години) виконавців метрологічних робіт і послуг установлюється підприємствами-виконавцями за формою, наведеною у додатку 1.
2.9. Прибуток, отриманий за виконання метрологічних робіт і послуг, після сплати усіх обов'язкових податків і платежів до бюджету спрямовується на розвиток виробничої сфери та наукової діяльності, забезпечення соціальних гарантій працівників підприємств-виконавців.
................Перейти до повного тексту