- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 травня 2012 р.
за № 774/21087
Про затвердження Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Державній фінансовій інспекції України, її територіальних органах
Відповідно до постанови Ради Міністрів Української РСР від 04.02.88
№ 37 "Про службові жилі приміщення" та Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011
№ 446 ,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Державній фінансовій інспекції України, її територіальних органах, що додається.
3. Юридичному департаменту Міністерства фінансів України (Матузка Я.В.) спільно з Департаментом правової роботи Державної фінансової інспекції України (Попов А.Г.) у встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра фінансів України Мярковського А.І. та Голову Державної фінансової інспекції України Андрєєва П.П.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
07.05.2012 № 523
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 травня 2012 р.
за № 774/21087
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Державній фінансовій інспекції України, її територіальних органах
І. Загальні положення
1.2. Службові жилі приміщення можуть надаватися працівникам Держфінінспекції, її територіальних органів, зазначеним у пункті 41
Переліку категорій працівників, яким може бути надано службові жилі приміщення , затвердженого постановою Ради Міністрів Української РСР від 04 лютого 1988 року № 37, і які у зв'язку з характером їх трудових відносин мають проживати за місцем роботи або поблизу нього.
Працівники Держфінінспекції, її територіальних органів мають використовувати службові жилі приміщення за їх цільовим призначенням.
1.3. Жиле приміщення включається до складу службових за рішенням виконавчого комітету районної, міської, районної в місті ради на підставі клопотання керівника Держфінінспекції, її територіального органу. Якщо Держфінінспекція (її територіальний орган) розташована(ий) на території одного населеного пункту (району в місті), а жиле приміщення - на території іншого, то рішення про його включення до складу службових приймається виконавчим комітетом ради за місцезнаходженням приміщення.
1.4. До складу службових може бути включено тільки вільне жиле приміщення. Під службові жилі приміщення виділяються, як правило, окремі квартири.
1.5. Облік службових жилих приміщень у всіх будинках, незалежно від їх належності, здійснюється у виконавчому комітеті районної, міської, районної в місті ради, яка прийняла рішення про включення жилого приміщення до складу службових.
Оперативний облік належних їм службових жилих приміщень ведуть також Держфінінспекція, її територіальні органи в журналі обліку службових жилих приміщень за формою згідно з додатком до цього Положення.
1.6. Жиле приміщення виключається зі складу службових, якщо відпала потреба в такому його використанні, а також якщо в установленому порядку його виключено зі складу жилих. Факт проживання в службових жилих приміщеннях працівників, які припинили трудові відносини з Держфінінспекцією, її територіальним органом, не є підставою для виключення цих приміщень зі складу службових.
Виключення жилого приміщення зі складу службових проводиться за рішенням виконавчого комітету відповідної районної, міської, районної в місті ради на підставі клопотання Держфінінспекції, її територіального органу не раніше ніж через 5 років після надання працівникові Держфінінспекції, її територіального органу цього приміщення. Клопотання територіального органу Держфінінспекції про виключення жилого приміщення зі складу службових погоджується з Держфінінспекцією.
В окремих випадках виключення жилого приміщення зі складу службових можливе з дозволу Голови Держфінінспекції без дотримання зазначеної вимоги.
Про виключення жилого приміщення зі складу службових у журналі обліку службових жилих приміщень робиться відповідний запис.
ІІ. Надання службових жилих приміщень
2.1. Перелік категорій працівників, яким можуть бути надані службові жилі приміщення, визначається законодавством.
2.2. Службові жилі приміщення надаються працівникам, зарахованим до категорій осіб, яким можуть бути надані такі приміщення, за умови їх постійного проживання і реєстрації в населеному пункті відповідно за місцем розташування Держфінінспекції, її територіального органу, а також роботи в Держфінінспекції, її територіальних органах не менше 5 років. В окремих випадках можливе надання службового жилого приміщення з дозволу Голови Держфінінспекції без дотримання зазначеної вимоги.
З дозволу виконавчого комітету районної, міської, районної в місті ради службове жиле приміщення може бути надане працівникові, який проживає в іншому населеному пункті.
Такі приміщення надаються незалежно від перебування працівників на квартирному обліку, без додержання черговості та відповідних пільг.
Якщо жилі приміщення, у яких проживають працівники, розташовані на такій відстані від місця їх роботи, яка унеможливлює виконання ними службових обов'язків, то надання службових жилих приміщень допускається й у випадках, коли ці працівники забезпечені житлом.
У разі недостатності службових жилих приміщень для забезпечення всіх працівників відповідних категорій зазначені приміщення надаються, виходячи з потреби забезпечення нормальної діяльності Держфінінспекції, її територіального органу.
2.3. Для одержання службового жилого приміщення працівник подає заяву керівнику Держфінінспекції, її територіального органу. До заяви додається довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію місця проживання. Члени сім'ї заявника, які бажають уселитися у службове жиле приміщення, дають письмову згоду на проживання в цьому приміщенні.
2.4. Службове жиле приміщення має бути впорядкованим відповідно до умов конкретного населеного пункту, відповідати встановленим санітарним і технічним вимогам.
2.5. При наданні службових жилих приміщень не допускається заселення однієї кімнати особами різної статі, старшими за 9 років, крім подружжя, а також особами з тяжкими формами деяких хронічних захворювань за наявності медичного висновку.
Не допускається також заселення квартири, призначеної для однієї сім'ї, двома і більше сім'ями або двома і більше одинокими особами.
2.6. Службові жилі приміщення надаються в межах 13,65 квадратного метра жилої площі на одну особу, але не менше рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею в цьому населеному пункті, визначеного в установленому порядку.
Службове жиле приміщення може бути надане з перевищенням такого максимального розміру, якщо воно складається з однієї кімнати (однокімнатної квартири), або у випадках, визначених в абзаці першому пункту 2.5 цього розділу.
2.7. У разі крайньої службової потреби та за відсутності відповідного службового жилого приміщення як тимчасовий захід за згодою працівника йому може бути надане службове жиле приміщення, яке не відповідає вимогам, передбаченим пунктом 2.4 і абзацом першим пункту 2.5 цього розділу, або за розміром менше рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею в цьому населеному пункті (але не нижче рівня, установленого для прийняття громадян на квартирний облік), зі збереженням права на одержання іншого службового жилого приміщення, що відповідає зазначеним вимогам і розміру.
2.8. Службове жиле приміщення надається працівникові на всіх членів сім'ї, зазначених у пункті 2.3 цього розділу, які проживають разом з ним, а також на дружину (чоловіка) та неповнолітніх дітей, які мешкають окремо від заявника в цьому або в іншому населеному пункті.
2.9. Службові жилі приміщення надаються працівникам Держфінінспекції, її територіальних органів на час виконання ними обов'язків, які потребують проживання в таких приміщеннях.
2.10. Службові жилі приміщення надаються за рішенням керівника Держфінінспекції, її територіального органу (з урахуванням пропозицій житлово-побутової комісії Держфінінспекції, її територіального органу, у віданні якого ці приміщення перебувають), затвердженим виконавчим комітетом районної, міської, районної в місті ради, на території якої розташована(ий) Держфінінспекція (її територіальний орган).
................Перейти до повного тексту