- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 33 від 04.04.2000 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 18 квітня 2000 р. за N 230/4451 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
фінансів
N 523 від 07.05.2012 )
Про затвердження Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в органах державної контрольно-ревізійної служби в Україні
На виконання постанови Ради Міністрів УРСР від 04.02.88
N 37 "Про службові жилі приміщення" зі змінами та доповненнями, з метою впорядкування роботи з надання службових жилих приміщень і користування ними в органах державної контрольно-ревізійної служби в Україні
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в органах державної контрольно-ревізійної служби в Україні (додається).
2. Управлінню справами (Шевнін М.Н.) та Управлінню правової роботи (Райчук В.В.) забезпечити державну реєстрацію цього наказу в Міністерстві юстиції України.
3. Управлінню справами (Шевнін М.Н.) після державної реєстрації цього наказу довести його до відома органів державної контрольно-ревізійної служби для використання в подальшій роботі.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника ГоловКРУ України Сарапіна М.І.
5. Наказ набирає чинності через 10 днів після його державної реєстрації.
Затверджено
Наказ ГоловКРУ України
04.04.2000 N 33
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 квітня 2000 р.
за N 230/4451
Положення
про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в державній контрольно-ревізійній службі в Україні
1. Загальні положення
1.1. Це Положення, розроблене відповідно до вимог Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Українській РСР, затвердженого постановою Ради Міністрів Української РСР від 04.02.88
N 37 "Про службові жилі приміщення", зі змінами та доповненнями, визначає порядок надання службових жилих приміщень у будинках державного та громадського житлового фонду і користування ними в державній контрольно-ревізійній службі в Україні.
1.2. Службові жилі приміщення призначаються для заселення працівниками державної контрольно-ревізійної служби, указаними в п.41 Переліку категорій працівників, яким можуть бути надані службові жилі приміщення, затвердженому постановою Ради Міністрів УРСР від 04.02.88
N 37, і які, у зв'язку з характером їх трудових відносин, мають проживати за місцем роботи або поблизу нього.
Працівники органів державної контрольно-ревізійної служби в Україні мають використовувати службові жилі приміщення за їх цільовим призначенням.
1.3. Жиле приміщення включається до складу службових за рішенням виконавчого комітету районної, міської, районної в місті ради на клопотання керівника контрольно-ревізійного органу. Якщо орган ДКРС розташований на території одного населеного пункту (району в місті), а жиле приміщення - на території іншого, то рішення про його включення до складу службових приймається виконавчим комітетом ради за місцезнаходженням приміщення.
1.4. До складу службових може бути включено тільки вільне жиле приміщення. Під службові жилі приміщення виділяються, як правило, окремі квартири.
1.5. Облік службових жилих приміщень у всіх будинках, незалежно від їх належності, здійснюється у виконавчому комітеті районної, міської, районної в місті ради, яка прийняла рішення про включення жилого приміщення до складу службових.
Оперативний облік належних йому службових жилих приміщень веде також відповідний орган державної контрольно-ревізійної служби в журналі обліку службових жилих приміщень.
1.6. Жиле приміщення вилучається зі складу службових, якщо відпала потреба в такому його використанні, а також якщо в установленому порядку його вилучено зі складу жилих. Факт проживання в службових жилих приміщеннях працівників, які припинили трудові відносини з органом державної контрольно-ревізійної служби, не є підставою для вилучення цих приміщень зі складу службових.
Вилучення жилого приміщення зі складу службових проводиться за рішенням виконавчого комітету відповідної районної, міської, районної в місті ради на підставі клопотання органу державної контрольно-ревізійної служби, погодженого з Головним контрольно-ревізійним управлінням України, не раніше ніж через 5 років після надання працівникові контрольно-ревізійної служби цього приміщення. В окремих випадках вилучення жилого приміщення зі складу службових можливо з дозволу Голови Головного контрольно-ревізійного управління без дотримання зазначеної вимоги.
Про вилучення жилого приміщення зі складу службових у журналі обліку службових жилих приміщень робиться відповідна позначка.
2. Надання службових жилих приміщень
2.1. Перелік категорій працівників, яким можуть бути надані службові жилі приміщення, визначається чинним законодавством.
2.2. Службові жилі приміщення надаються працівникам, зарахованим до категорій осіб, яким можуть бути надані такі приміщення, за умови їх постійного проживання і прописки в населеному пункті за місцем розташування відповідного органу контрольно-ревізійної служби, а також роботи в органах державної контрольно-ревізійної служби не менше 5 років. В окремих випадках можливе надання службового жилого приміщення з дозволу Голови Головного контрольно-ревізійного управління без дотримання зазначеної вимоги.
З дозволу виконавчого комітету районної, міської, районної в місті ради службове жиле приміщення може бути надане працівникові, який проживає в іншому населеному пункті.
Такі приміщення надаються незалежно від перебування працівників на квартирному обліку, без додержання черговості та відповідних пільг.
Якщо жилі приміщення, у яких проживають працівники, розташовані на такій відстані від місця їх роботи, яка унеможливлює виконання ними службових обов'язків, то надання службових жилих приміщень допускається й у випадках, коли ці працівники забезпечені житлом.
У разі недостатності службових жилих приміщень для забезпечення всіх працівників відповідних категорій зазначені приміщення надаються, виходячи з потреби забезпечення нормальної діяльності контрольно-ревізійної служби в Україні.
2.3. Для одержання службового жилого приміщення працівник подає заяву керівнику контрольно-ревізійного органу. До заяви додається довідка з місця проживання про склад сім'ї та прописку. Члени сім'ї заявника, які бажають уселитися у службове жиле приміщення, дають письмову згоду на проживання в цьому приміщенні.
2.4. Службове жиле приміщення має бути впорядкованим відповідно до умов конкретного населеного пункту, відповідати встановленим санітарним і технічним вимогам.
2.5. При наданні службових жилих приміщень не допускається заселення однієї кімнати особами різної статі, старшими за 9 років, крім подружжя, а також особами з тяжкими формами деяких хронічних захворювань за наявності медичного висновку.
Не допускається також заселення квартири, призначеної для однієї сім'ї, двома і більше сім'ями або двома і більше одинокими особами.
2.6. Службові жилі приміщення надаються в межах 13,65 квадратного метра жилої площі на одну особу, але не менше рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею в цьому населеному пункті, визначеного в установленому порядку.
Службове жиле приміщення може бути надане з перевищенням такого максимального розміру, якщо воно складається з однієї кімнати (однокімнатної квартири), або у випадках, визначених в абзаці першому п.2.5 цього Положення.
2.7. У разі крайньої виробничої потреби та за відсутності відповідного службового жилого приміщення, як тимчасовий захід за згодою працівника, йому може бути надане службове жиле приміщення, яке не відповідає вимогам, передбаченим п.2.4 і абзацом першим п.2.5 цього Положення, або за розміром менше рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею в цьому населеному пункті (але не нижче рівня, установленого для прийняття громадян на квартирний облік), зі збереженням права на одержання іншого службового жилого приміщення, що відповідає зазначеним вимогам і розміру.
................Перейти до повного тексту