- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
03 липня 2015 р.
за № 773/27218
Про внесення змін до Інструкції з підготовки бюджетних запитів
1. Затвердити Зміни до
Інструкції з підготовки бюджетних запитів, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 06 червня 2012 року № 687, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 26 червня 2012 року за № 1057/21369, що додаються.
2. Департаменту державного бюджету (Лозицький В.П.) забезпечити:
подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
доведення цього наказу після його державної реєстрації до відома головних розпорядників бюджетних коштів.
3. Департаменту забезпечення діяльності Міністра (патронатна служба) (Юрик І.І.) забезпечити оприлюднення цього наказу після його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України на офіційному сайті Міністерства фінансів України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Уманського І.І.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
15.06.2015 № 554
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
03 липня 2015 р.
за № 773/27218
ЗМІНИ
до Інструкції з підготовки бюджетних запитів
1. У розділі І:
1) в абзаці четвертому пункту 1.2 після слова "додатковий" слово та цифру "Форма-3" замінити словом та цифрами "Форма 20_-3";
2) у пункті 1.10 слова "пріоритетів соціально-економічного розвитку країни, на реалізацію яких спрямовано його діяльність, та стратегічних цілей, визначених планами його діяльності" замінити словами "пріоритетів державної політики, визначених програмними (стратегічними) документами економічного і соціального розвитку, та планів своєї діяльності";
3) у пункті 1.15 слова "можливості реалізації відповідних бюджетних програм у запропонованих обсягах" замінити словами "можливості реалізації головним розпорядником відповідних бюджетних програм у запропонованих ним обсягах";
4) пункт 1.16 викласти в такій редакції:
"1.16. Структурні підрозділи Мінфіну (з урахуванням закріплення бюджетних програм та координації головних розпорядників за структурними підрозділами Мінфіну) здійснюють аналіз отриманих від головних розпорядників бюджетних запитів на предмет відповідності меті діяльності (місії) головного розпорядника та пріоритетам державної політики, визначеним програмними (стратегічними) документами економічного і соціального розвитку, ефективності використання бюджетних коштів, дотримання доведених обмежень та вимог цієї Інструкції";
5) пункт 1.17 виключити.
У зв’язку з цим пункти 1.18 - 1.23 вважати пунктами 1.17 - 1.22;
6) абзац другий пункту 1.17 викласти в такій редакції:
"За результатами погоджувальних нарад структурні підрозділи Мінфіну (з урахуванням закріплення бюджетних програм та координації головних розпорядників за структурними підрозділами Мінфіну) надають структурному підрозділу Мінфіну, який формує проект державного бюджету та прогноз державного бюджету (далі - структурний підрозділ, який формує державний бюджет), інформацію за встановленою ним формою про результати аналізу бюджетних запитів та результати погоджувальних нарад в розрізі головних розпорядників з деталізацією за бюджетними програмами та бюджетними періодами для узагальнення та подання Міністру фінансів України.";
7) у пункті 1.18 слова "На основі результатів аналізу" замінити словами "На основі інформації про результати аналізу та результати погоджувальних нарад";
8) у пункті 1.19:
слова "погоджувальних нарад" замінити словами "результатів погоджувальних нарад";
слово "третьою" замінити словом "четвертою";
9) пункт 1.20 викласти в такій редакції:
"1.20. Головні розпорядники бюджетних коштів забезпечують уточнення бюджетних запитів з урахуванням прийнятих Кабінетом Міністрів України рішень щодо доопрацювання проекту закону про Державний бюджет України для подання до Верховної Ради України та у триденний строк подають їх до Мінфіну.".
2. У розділі ІІ:
1) пункти 2.1 - 2.3 викласти в такій редакції:
"2.1. Головний розпорядник забезпечує розподіл граничного обсягу та індикативних прогнозних показників за бюджетними програмами та здійснює розрахунок обсягів видатків та надання кредитів, дотримуючись принципів, на яких ґрунтується бюджетна система (ефективності та результативності, справедливості і неупередженості), а також таких принципів:
пріоритетності, який передбачає спрямування видатків або надання кредитів за бюджетною програмою із урахуванням цілей та завдань, визначених програмними (стратегічними) документами, та реальних можливостей бюджету;
жорсткої економії бюджетних коштів, який передбачає вжиття заходів для планомірної мінімізації витрат усіх видів ресурсів з одночасним забезпеченням належного виконання завдань бюджетної програми;
обґрунтованості витрат "від першої гривні", який передбачає детальні розрахунки в межах коду економічної класифікації видатків або класифікації кредитування з урахуванням кількісних та вартісних факторів, що впливають на обсяг видатків та надання кредитів у плановому та наступних за плановим двох бюджетних періодах.
До кількісних факторів належать штатна чисельність працівників, чисельність студентів, інвалідів, пенсіонерів, кількість бюджетних установ, обладнання, обсяг виробленої продукції (наданих послуг) тощо.
До вартісних факторів належать індекси споживчих цін та цін виробників, ціни (тарифи) на товари (роботи, послуги), розмір прожиткового мінімуму та рівень його забезпечення, розміри мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника І тарифного розряду
Єдиної тарифної сітки тощо.
Окремі фактори, що впливають на обсяг видатків та надання кредитів, щороку доводяться головним розпорядникам Мінфіном, решта - визначається головним розпорядником самостійно з урахуванням галузевих особливостей та підтверджується відповідними обґрунтуваннями та розрахунками.
................Перейти до повного тексту