02.07.2009 N 2319 |
Міністр | Ю.О.Павленко |
Критерії присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії за результатами атестації |
Макси- мальний бал |
Оцінювальні параметри |
Оцінка параметра в балах |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. Місцезнаходження закладу, санітарно-екологічний стан регіону |
15 |
Віддаленість від великих населених пунктів, наявність: лісового масиву гірського масиву моря річки озера/іншої прісної водойми |
5 5 5 3 3 |
2. Укомплектованість професійними кадрами відповідно до штатного розпису (згідно з наказом Мінсім'ямолодьспорту від 16.04.2009 N 1254 "Про затвердження Типових штатних нормативів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.04.2009 за N 396/16412) |
10 |
100% заповнення до 90% від загальної кількості до 80% від загальної кількості |
10 5 3 |
3. Відповідність матеріально-технічної бази закладу його статусу та установленому профілю, технічний стан споруд та інших будов |
33 |
індивідуальний проект типовий проект розміщення в пристосованих приміщеннях розміщення в наметах наявність споруд та інших будов за типовим проектом і розміщення поряд з ними в пристосованих приміщеннях наявність акта технічного обстеження споруд та будов своєчасність проведення ремонту (капітального, термінового), благоустрою території створення умов для відпочинку та доступу дітей-інвалідів до об'єктів соціальної інфраструктури наявність тренажерного залу наявність фізкультурного залу наявність спортивних майданчиків наявність басейну: критого відкритого наявність тенісного корту наявність творчої майстерні наявність туристичного обладнання наявність бібліотеки наявність критого клубу наявність літньої естради наявність ігрових кімнат для дітей наявність приміщень для роботи гуртків наявність музичної та іншої апаратури наявність комп'ютерних класів наявність танцювального залу |
3 2 1 1 2 2 3 3 3 2 2 3 2 2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 |
4. Наявність лікувально-реабілітаційних послуг |
10 |
лікувальна фізкультура окремі послуги для дітей з особливими потребами інші послуги |
3 3 4 |
5. Організація харчування | 25 |
організація харчування дітей: в одну зміну в дві зміни кратність харчування п'ятиразове триразове наявність комплексного меню наявність дієтичного харчування забезпечення: холодильним обладнанням скляним та разовим посудом столовими приборами наявність спеціального одягу у кухарів та офіціантів наявність технологічного обладнання |
3 2 5 3 2 5 2 2 2 2 2 |
6. Умови проживання | 22 |
кімнати на дві особи кімнати на 3-4 особи кімнати на 5 і більше осіб наявність побутових кімнат, у т.ч.: кімната для просушування одягу та взуття забезпеченість кімнат меблями (ліжко, шафа, тумбочки тощо) забезпеченість холів побутовою технікою (телевізор тощо) наявність вигод: у кімнаті на поверсі у дворі |
5 4 3 3 3 3 3 3 2 |
7. Організація дозвілля | 15 |
Робота гуртків, у т.ч.: до 2-х до 3-х до 5-ти та більше організація екскурсій організація туристичних походів організація культурно-мистецьких заходів: проведення зустрічей з видатними діячами мистецтв, спортсменами тощо |
2 3 5 3 2 5 |
8. Організація спортивно-оздоровчої роботи |
10 |
Робота секцій: плавання великий теніс настільний теніс інші |
2 2 2 4 |
9. Організація виховної роботи |
10 |
проведення тренінгів з тематики здорового способу життя надання консультацій психолога |
5 5 |
10. Відсутність скарг | 5 |
з боку дітей з боку батьків (осіб що їх замінюють) з боку працівників закладу |
2 2 1 |
11. Наявність санаторно-курортних послуг |
25 |
Робота: стоматологічного кабінету фізіотерапевтичного кабінету масажного кабінету фітокабінету інші |
5 5 5 5 5 |
12. Якість методичних матеріалів |
5 |
відповідно до проведених тематичних змін за категоріями дітей |
5 |
13. Відповідність планів та програм нормативним вимогам |
5 |
відповідно до проведених тематичних змін за категоріями дітей |
5 |