1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Інструкція


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
статистики України
30.04.2004 N 254
( z0669-04 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 травня 2004 р.
за N 671/9270
( Інструкція втратила чинність на підставі Наказу Державного комітету статистики N 209 від 26.07.2005 )
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми державного статистичного спостереження N 3-торг(здрав) "Звіт про надходження, продаж і запаси товарів у роздрібній мережі та на складах" ( v0202202-03 )
1. Загальні положення
1.1. Звіт за формою державного статистичного спостереження N 3-торг(здрав) "Звіт про надходження, продаж і запаси товарів у роздрібній мережі та на складах" (далі - форма N 3-торг(здрав) складають щоквартально (за I квартал, I півріччя, 9 місяців) та за рік в цілому аптечні заклади (юридичні особи), підприємства медтехніки та оптики (далі - аптеки).
1.2. Аптеки подають звіт за формою N 3-торг(здрав) органу державної статистики за місцезнаходженням.
1.3. Адміністрація аптек забезпечує повноту та достовірність складених звітів.
1.4. Звіт подається у строки, вказані на бланку форми N 3-торг(здрав).
2. Заповнення бланка форми державного статистичного спостереження N 3-торг(здрав) ( v0202202-03 )
При заповненні звіту необхідно керуватись Інструкцією про облік роздрібного товарообороту і товарних запасів, затвердженою наказом Міністерства статистики України від 28.12.1996 N 389, зареєстрованою у Міністерстві юстиції України 28.01.97 за N 13/1817.
2.1. Весь товарооборот складається з роздрібного товарообороту, оптового товарообороту і суми компенсації за відпуск окремим категоріям населення товарів (ліки, медтехніка тощо), що оплачуються безпосередньо з бюджету або організаціями соціального забезпечення, лікарняними, профілактичними установами за безготівковим розрахунком.
2.2. Роздрібний товарооборот - це виручка від продажу безпосередньо населенню споживчих товарів як за готівку, так і за розрахункові чеки установ банків, банківські платіжні картки через організований споживчий ринок, тобто спеціально організовану торгову мережу (магазини, аптеки, аптечні палатки, кіоски, розвізну і розносну мережі) і мережу ресторанного господарства (їдальні, кафе, ресторани тощо) усіма діючими підприємствами незалежно від форм власності та господарювання.

................
Перейти до повного тексту