1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Порядок


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
П О Р Я Д О К
N 259 від 16.08.96
м. Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
31 жовтня 1996 р.
за N 645/1670
Затверджено
наказом МОЗ України
від 16.08.96 р. N 259
( z0639-96 )
( Порядок втратив чинність на підставі Наказу МОЗ N 177 від 10.06.97 )
Порядок погодження інформації, яка може міститися в рекламі лікарських засобів, що реалізуються громадянам за рецептами лікарів
I. Загальні положення
1.1. Порядок погодження (далі - Погодження) інформації, яка може міститися в рекламі лікарських засобів (далі - Реклама), розроблений відповідно до ст. 26 Закону України "Про лікарські засоби" і визначає порядок погодження і видачі рекламодавцям дозволу (далі - Дозвіл) на розміщення інформації, яка може міститися в рекламі лікарських засобів, що реалізуються громадянам за рецептами лікарів.
1.2. Дозвіл на розміщення інформації, яка може міститися в рекламі лікарських засобів, що реалізуються громадянам за рецептами лікарів, видається Фармакологічним комітетом Міністерства охорони здоров'я України (далі - Комітет).
1.3. Реклама лікарських засобів є одним із напрямків інформаційного забезпечення стабільного фармацевтичного ринку і повинна відповідати правовим актам України та міжнародним принципам у сфері обігу ліків з метою створення гарантій їх ефективності та безпеки.
1.4. Рекламуванню підлягають тільки зареєстровані в Україні лікарські засоби. Інформаційний зміст реклами, незалежно від її форми, повинен бути адекватним науковим матеріалам, які стали підставою для реєстрації лікарського засобу в Україні. Реклама повинна містити повну, чітку та зрозумілу професійну інформацію, яка відповідає властивостям лікарського засобу, викладеним у його стислій характеристиці та інструкції із застосування, але не перевищувати Їх обсяги.
1.5. Реклама повинна бути спрямована на заохочення раціонального використання лікарського засобу, представляти його об'єктивно та без перебільшення позитивних особливостей.
1.6. Реклама лікарських засобів, які реалізуються громадянам за рецептами лікарів, дозволяється лише через спеціальні друковані засоби інформації, що розраховані на медичних та фармацевтичних фахівців.
II. Порядок погодження інформації, яка може міститися в рекламі лікарських засобів, що реалізуються громадянам за рецептами лікарів
2.1. Реклама лікарських засобів, що реалізуються громадянам за рецептами лікарів, дозволяється після погодження з Комітетом відповідних рекламних матеріалів після їх експертизи.

................
Перейти до повного тексту