1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
N 177 від 10.06.97
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 липня 1997 р.
за N 268/2072
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я N 304 від 04.04.2016 )
Про затвердження нормативних актів з питань реклами лікарських засобів
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я N 602 від 14.11.2005 )
Відповідно до статті 26 Закону України "Про лікарські засоби" та статті 20 Закону України "Про рекламу",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1.1. Порядок погодження інформації, яка може міститися в рекламі лікарських засобів для дітей і підлітків, та видачі дозволу на рекламування лікарських засобів для дітей і підлітків (додається).
1.2. Порядок реклами лікарських засобів, призначеної для медичних закладів і лікарів (додається).
( Пункт 2 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я N 602 від 14.11.2005 )
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Картиша А.П.
Міністр А.М.Сердюк
Затверджено
наказом Міністерства охорони
здоров'я України від
10 червня 1997 р. N 177
Порядок
погодження інформації, яка може міститися в рекламі лікарських засобів для дітей і підлітків, та видачі дозволу на рекламування лікарських засобів для дітей і підлітків
1. Загальні положення
1.1. Порядок погодження інформації, яка може міститися в рекламі лікарських засобів для дітей і підлітків, та видачі дозволу на рекламування лікарських засобів для дітей і підлітків (далі - Порядок) розроблено відповідно до статті 26 Закону України "Про лікарські засоби" та статті 20 Закону України "Про рекламу".
1.2. Порядок регулює правовідносини у сфері реклами лікарських засобів для дітей і підлітків.
1.3. Погодження інформації, яка може міститися в рекламі лікарських засобів для дітей і підлітків та дозвіл на рекламування лікарських засобів для дітей і підлітків дає Міністерство охорони здоров'я України (далі - МОЗ) на підставі експертних висновків Фармакологічного комітету МОЗ (далі - Комітет).
2. Загальні обмеження щодо реклами лікарських засобів для дітей і підлітків
2.1. Забороняється реклама лікарських засобів, які:
- не зареєстровані в Україні та виключені з Державного реєстру лікарських засобів України;
- вживаються та поширюються тільки за рецептами лікарів;
- містять наркотичні, психотропні, отруйні та радіоактивні речовини.
2.2. Забороняється розміщувати в рекламі лікарських засобів відомості:
- які можуть справити враження, що за умови вживання лікарського засобу медична консультація з фахівцем не є необхідною;
- про те, що лікувальний ефект від прийому лікарського засобу є абсолютно гарантованим;
- про те, що лікарський засіб є продуктом харчування, косметичним чи іншим продуктом для вживання;
- про те, що косметичні засоби, харчові продукти, вітамінні чи інші харчові домішки мають лікувальні властивості, якщо наявність таких властивостей не доведена в установленому порядку.
2.3. Без дозволу МОЗ реклама не може містити посилань на терапевтичні ефекти лікарських засобів по відношенню до захворювань, які не піддаються лікуванню або важко піддаються лікуванню.
3. Порядок погодження інформації, яка може міститися в рекламі лікарських засобів для дітей і підлітків, та видачі дозволу на рекламування лікарських засобів для дітей і підлітків
3.1. Рекламування лікарських засобів для дітей і підлітків здійснюється на підставі дозволу МОЗ після попередньої експертизи і погодження рекламної інформації фахівцями Комітету.
3.2. Для погодження рекламної інформації та одержання дозволу на рекламування лікарського засобу рекламодавець подає до МОЗ такі документи:
- заяву на ім'я заступника Міністра охорони здоров'я України про проведення експертизи рекламних матеріалів та одержання дозволу на рекламування лікарського засобу;
- копію реєстраційного посвідчення на лікарський засіб (реєстрація в Україні);
- копію платіжного доручення про внесення оплати за проведення експертизи рекламних матеріалів на лікарський засіб;
- зразки рекламної продукції у друкованому або файловому вигляді.
3.3. Рекламна інформація про лікарський засіб для дітей і підлітків повинна містити:
- повну (у тому числі міжнародну непатентовану) назву лікарського засобу та назву його виробника;

................
Перейти до повного тексту