1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ ЯДЕРНОГО РЕГУЛЮВАННЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
21.03.2016  № 39
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
08 квітня 2016 р.
за № 529/28659
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 570 від 30.08.2021 )
Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Державній інспекції ядерного регулювання України
Відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", статті 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установ, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації", з метою запровадження єдиного порядку ведення діловодства та здійснення контролю за розглядом звернень громадян НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію з діловодства за зверненнями громадян у Державній інспекції ядерного регулювання України (далі – Інструкція), що додається.
2. Відділу контролю виконання (Княжницька Т.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України у встановленому порядку.
3. Відділу забезпечення роботи керівника, взаємодії з громадськістю та інформаційної політики (Козулько Т.В.) забезпечити оприлюднення цієї Інструкції на офіційному сайті Держатомрегулювання після реєстрації.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Голова

С. Божко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної інспекції
ядерного регулювання України
21.03.2016  № 39
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
08 квітня 2016 р.
за № 529/28659
ІНСТРУКЦІЯ
з діловодства за зверненнями громадян у Державній інспекції ядерного регулювання України
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Ця Інструкція розроблена відповідно до Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації", постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2015 року № 1242 "Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади" та визначає порядок ведення діловодства за зверненнями громадян за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян у Державній інспекції ядерного регулювання України.
2. У цій Інструкції терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про звернення громадян".
3. Діловодство за зверненнями громадян у Держатомрегулювання ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на структурний підрозділ Держатомрегулювання, до компетенції якого належать питання забезпечення діловодства за зверненнями громадян (далі – Відділ).
Організація діловодства за зверненнями громадян у структурних підрозділах Держатомрегулювання покладається на відповідальних осіб за ведення діловодства у структурних підрозділах Держатомрегулювання.
4. Усі звернення громадян, що надходять до Держатомрегулювання, підлягають обов'язковій класифікації за їх видами відповідно до статті 3 Закону України "Про звернення громадян".
5. Розгляд звернень громадян проводиться відповідно до статей 14–16 Закону України "Про звернення громадян".
6. Порядок ведення діловодства за зверненнями громадян, які містять відомості, що становлять державну таємницю, яка охороняється законом, визначається окремими нормативно-правовими актами.
7. За організацію та стан діловодства за зверненнями громадян відповідає Голова Держатомрегулювання.
ІІ. ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
1. Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою відповідно до Порядку особистого прийому громадян та участі у "гарячих" телефонних лініях Голови, першого заступника та заступника Голови, затвердженого наказом Державного комітету ядерного регулювання України від 18 грудня 2006 року № 194, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 11 січня 2007 року за № 8/13275.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином особисто чи через уповноважену ним особу.
Письмове звернення, надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку, є електронним зверненням.
2. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
3. Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція.
4. Звернення громадян оформляється з дотриманням вимог, передбачених статтею 5 Закону України "Про звернення громадян".
У зверненні зазначаються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення підписується заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Електронне звернення надсилається шляхом заповнення розміщеної на офіційному веб-сайті Держатомрегулювання (http://www.snrc.gov.ua) електронної форми, яка містить графи для зазначення громадянином прізвища, імені, по батькові, місця проживання, електронної поштової адреси (відомостей про інші засоби зв’язку з ним), викладення суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, дати подання звернення. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
5. Звернення, оформлені без дотримання зазначених вимог, повертаються заявникам з відповідними роз'ясненнями в строк не пізніше ніж через десять днів від дня їх надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України "Про звернення громадян".
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. При цьому анонімні звернення реєструються, зазначаються число, місяць, рік надходження, до реєстраційного номера додається позначка "БП" (без підпису).
IІІ. РЕЄСТРАЦІЯ ТА ОБЛІК ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
1. Звернення громадян, що надходять до Держатомрегулювання, реєструються у Відділі в день їх надходження, а ті, що надійшли у неробочий день та час, – наступного після нього робочого дня і передаються на розгляд Голові, його першому заступнику або заступнику відповідно до розподілу обов’язків.
Датою подання електронного звернення є дата заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті Держатомрегулювання (http://www.snrc.gov.ua) та її відправлення. Якщо електронне звернення надійшло у неробочий день та час, то датою подання електронного звернення вважається наступний після нього робочий день.
За відсутності системи електронного документообігу письмове звернення, отримане за допомогою мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення), перед реєстрацією роздруковується на папері.
Письмові звернення громадян реєструються шляхом заповнення реєстраційно-контрольних карток автоматизованої системи документообігу за формою, наведеною у додатку до цієї Інструкції.
2. Реєстраційний номер звернення зазначається у реєстраційному штампі та складається з початкової літери прізвища заявника, порядкового номера звернення та літери "З".
Конверти або вирізки з них зі зворотною адресою зберігаються разом з отриманою кореспонденцією.
У разі надходження повторних звернень їм надається черговий реєстраційний номер, а у відповідному полі картки реєстрації звернень громадян зазначається реєстраційний номер попереднього звернення.
На верхньому полі першого аркуша документа праворуч та у реєстраційно-контрольних картках робиться позначка "ПОВТОРНО" і зазначається все попереднє листування.

................
Перейти до повного тексту