1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ЯДЕРНОГО РЕГУЛЮВАННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2006 N 194
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
11 січня 2007 р.
за N 8/13275
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної інспекції ядерного регулювання N 570 від 30.08.2021 )
Про затвердження Порядку особистого прийому громадян та участі у "гарячих" телефонних лініях Голови, першого заступника та заступників Голови Державного комітету ядерного регулювання України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету ядерного регулювання N 177 від 27.10.2008 )
На виконання Закону України "Про звернення громадян" та з метою впорядкування роботи з громадськістю в Державному комітеті ядерного регулювання України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок особистого прийому громадян та участі у "гарячих" телефонних лініях Голови, першого заступника та заступників Голови Державного комітету ядерного регулювання України, що додається.
2. Відділу організаційно-аналітичного забезпечення роботи керівника (Т.Козулько) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Голова О.А.Миколайчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
ядерного регулювання України
18.12.2006 N 194
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
11 січня 2007 р.
за N 8/13275
ПОРЯДОК
особистого прийому громадян та участі у "гарячих" телефонних лініях Голови, першого заступника та заступників Голови Державного комітету ядерного регулювання України
( У тексті Порядку слова "Відділом організаційно-аналітичного забезпечення роботи керівника (далі - Відділ)" та "Відділ" у всіх відмінках замінено словами "уповноваженим підрозділом" у відповідному відмінку згідно з Наказом Державного комітету ядерного регулювання N 177 від 27.10.2008 )
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок регулює питання проведення особистого прийому громадян та "гарячих" телефонних ліній Головою, першим заступником та заступниками Голови Держатомрегулювання України.
1.2. Цей Порядок розроблено згідно з Законом України "Про звернення громадян", указами Президента України від 19.03.97 N 241 "Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення", від 13.08.2002 N 700 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" та від 14.04.2004 N 434 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів", постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 N 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації" (далі - Інструкція).
2. Організація особистого прийому громадян
2.1. Прийом громадян Головою, першим заступником та заступниками Голови Держатомрегулювання України здійснюється згідно з графіком особистого прийому громадян за попереднім записом. Графік особистого прийому громадян розробляється щомісяця уповноваженим підрозділом Держатомрегулювання та погоджується з керівництвом, яке безпосередньо проводить особистий прийом громадян наступного місяця.
( Абзац перший пункту 2.1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету ядерного регулювання N 177 від 27.10.2008 )
Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни проводиться першочергово.
2.2. Попередній (не пізніше ніж за 5 днів до дня прийому) запис на прийом до керівників Держатомрегулювання України здійснюється уповноваженим підрозділом. Попередній запис може здійснюватись за телефоном уповноваженого підрозділу з обов'язковим поданням (не пізніше ніж за 5 днів до дня прийому) письмового викладення суті звернення з обґрунтуванням.
2.3. Громадяни, що записались на особистий прийом, повинні при собі мати документ, що засвідчує особу, або повноваження на представництво інтересів іншої особи. Відсутність такого документа згідно з вимогами статті 5 Закону України "Про звернення громадян" може бути підставою для відмови в особистому прийомі.
2.4. Посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз'яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (у разі наявності).
2.5. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові, за його бажанням, надається усна або письмова відповідь у терміни, встановлені чинним законодавством.
2.6. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції Держатомрегулювання України, посадова особа пояснює громадянинові, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, і, по змозі, дає адресу, номер телефону тощо.

................
Перейти до повного тексту