1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 352 від 06.07.99
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 липня 1999 р.
за N 504/3797
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 1131 від 15.09.2008 )
Про затвердження аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден у міжнародних аеропортах: "Рівне", "Херсон"
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства транспорту N 453 від 19.07.2001 N 415 від 20.06.2002 Наказом Міністерства транспорту та зв'язку N 433 від 14.04.2008 ) ( У назві та у тексті наказу слово "Запоріжжя" вилучено на підставі Наказу Мінтрансу N 453 від 19.07.2001 ) ( У назві та тексті Наказу, в Аеропортових зборах слова "Луганськ", "Одеса" та "Харків" виключено на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 433 від 14.04.2008 )
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 N 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)" та рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (IKAO)
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити аеропортові збори за обслуговування повітряних суден у міжнародних аеропортах: "Рівне", "Херсон" (додаються).
2. Дозволити аеропортам при укладанні договорів щодо надання аеропортових послуг експлуатантам, які виконують регулярні та чартерні міжнародні польоти, знижувати розмір аеропортових зборів до 40 відсотків.
При укладанні договорів щодо надання аеропортових послуг експлуатантам, які виконують регулярні польоти в межах України, застосовувати знижки до аеропортових зборів не більше 80 відсотків.
Рейс вважається міжнародним, якщо він починається та/або закінчується за межами державного кордону України, незалежно від кількості проміжних посадок на території України.
Для визначення аеропортових зборів при виконанні міжнародних польотів у межах країн СНД застосовувати розмір аеропортових зборів для міжнародних польотів за межі країн СНД.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту N 415 від 20.06.2002 )
3. Головному управлінню тарифного і страхового регулювання на транспорті (Щербина С.П.) разом з Головним управлінням правового забезпечення (Логінова Л.М.) в установленому порядку зареєструвати даний наказ у Міністерстві юстиції України.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Першого заступника Міністра транспорту України - Голову Державної авіаційної адміністрації Семенова Ю.М.
Міністр І.П.Данькевич
Затверджено
Наказ Міністерства транспорту
України 06.07.99 N 352
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 липня 1999 р.
за N 504/3797
Аеропортові збори за обслуговування повітряних суден у міжнародних аеропортах: "Рівне", "Херсон"
( Розміри аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден при виконанні рейсів у межах країн СНД втратили чинність на підставі Наказу Міністерства транспорту N 415 від 20.06.2002 )
1. За аеропортове обслуговування повітряних суден (далі - ПС), пов'язане із забезпеченням: зльоту-посадки, обслуговуванням пасажирів (пасажирський збір), понаднормативної стоянки повітряного пасажирського судна, авіаційної безпеки пасажирських перевезень, аеропорт стягує з авіаперевізників аеропортові збори за встановленими розмірами, що наведені в додатку.
2. Застосування аеропортових зборів
2.1. Збір за зліт-посадку повітряного судна (без обслуговування повітряного руху) встановлено за кожну тонну максимально дозволеної злітної ваги ПС залежно від виду сполучень.
Розмір збору збільшується, якщо в нічний час здійснюються:
посадка або зліт - на 20 %;
як посадка, так і зліт - на 40 %.
Нічний час установлюється у таких межах:
- з 1 квітня до 30 вересня включно - з 20.00 до 06.00;
- з 1 жовтня до 31 березня включно - з 17.00 до 08.00.
При виконанні тренувальних, випробувальних, тестувальних польотів над злітно-посадочною смугою (далі - ЗПС) кожні 5 (п'ять) заходів на посадку враховуються як 1 (одна) посадка, але якщо при цьому включається світлосигнальна система, то кожні 2 (два) заходи враховуються як 1 (одна) посадка, навіть коли літак не торкається поверхні ЗПС.

................
Перейти до повного тексту