- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
01.03.2023 №1099
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 березня 2023 р.
за № 462/39518
Про затвердження Змін до Порядку передачі та зберігання комплектів документації, пов’язаної з виконанням призначеними органами з оцінки відповідності / визнаними незалежними організаціями завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, у разі скорочення сфери призначення, призупинення дії або анулювання свідоцтва про призначення та Типового положення про секторальну (міжсекторальну) групу призначених органів з оцінки відповідності та/або визнаних незалежних організацій
Відповідно до частини п’ятої
статті 26, абзацу другого частини другої
статті 37-1, частини третьої
статті 44 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", частини сьомої
статті 35 та
статті 41 Закону України "Про надання будівельної продукції на ринку" НАКАЗУЮ:
3. Департаменту технічного регулювання забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра економіки України згідно з розподілом функціональних обов’язків.
Перший віце-прем’єр-міністр України - Міністр економіки України | Ю. Свириденко |
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної регуляторної служби України | О. Кучер |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
01 березня 2023 року № 1099
ЗМІНИ
до Порядку передачі та зберігання комплектів документації, пов’язаної з виконанням призначеними органами з оцінки відповідності / визнаними незалежними організаціями завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, у разі скорочення сфери призначення, призупинення дії або анулювання свідоцтва про призначення, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 06 листопада 2020 року № 2280, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 27 листопада 2020 року за № 1190/35473
1. Пункт 1 викласти в такій редакції:
"1. Цей Порядок визначає механізм передачі комплектів документації, пов’язаної з виконанням призначеним органом з оцінки відповідності / визнаною незалежною організацією (далі - призначений орган) завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів у межах усієї сфери призначення чи її частини, щодо якої ухвалено судове рішення або прийнято наказ Мінекономіки про скорочення сфери призначення, призупинення дії або анулювання свідоцтва про призначення органу з оцінки відповідності для виконання як третьою стороною певних завдань з оцінки відповідності, визначених у відповідному технічному регламенті / свідоцтва про призначення органу з оцінки відповідності для виконання як третьою стороною завдань у процесі оцінки та перевірки стабільності показників будівельної продукції / свідоцтва про призначення визнаної незалежної організації для затвердження технологічних процесів виконання нерознімних з’єднань, персоналу, який виконує нерознімні з’єднання, та/або персоналу, який проводить неруйнівний контроль, згідно з технічним регламентом щодо обладнання, що працює під тиском (далі - відповідне свідоцтво про призначення), для подальшого їх опрацювання іншим чи іншими призначеними органами, а також зберігання для надання їх на запити Мінекономіки та органів державного ринкового нагляду.".
( Абзац другий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки
№ 1591 від 23.03.2023 )
2. Пункт 4 викласти в такій редакції:
"4. Комплекти документації передаються призначеним органом у межах усієї сфери призначення чи її частини, щодо якої ухвалено судове рішення або прийнято наказ Мінекономіки про скорочення сфери призначення, призупинення дії або анулювання відповідного свідоцтва про призначення, для подальшого їх опрацювання чи зберігання до іншого або інших призначених органів з такою самою сферою призначення чи її частиною згідно з відповідним технічним регламентом (далі - аналогічна сфера призначення).
Комплекти документації стосовно справ щодо видачі документів про відповідність, термін дії яких закінчився або втратив чинність технічний регламент, на відповідність якому видані такі документи про відповідність, залишаються на зберіганні у призначеного органу, сферу призначення якого скорочено, дію відповідного свідоцтва про призначення якого призупинено чи анульовано стосовно відповідного технічного регламенту, чи у призначеного органу, визначеного в абзаці третьому цього пункту, за умови, що такий орган залишається у статусі призначеного органу стосовно такого чи іншого технічного регламенту.
У разі якщо відсутній жоден інший призначений орган з аналогічною сферою призначення, комплекти документації залишаються на зберіганні у призначеного органу, сферу призначення якого скорочено, дію відповідного свідоцтва про призначення якого призупинено чи анульовано стосовно відповідного технічного регламенту, за умови, що такий орган залишається у статусі призначеного органу стосовно такого чи іншого технічного регламенту, а в іншому випадку - за рішенням Мінекономіки передаються на зберігання будь-якому іншому призначеному органу, що перебуває у статусі призначеного органу не менше ніж три роки та на діяльність якого протягом цього періоду були відсутні скарги, до подальшої їх передачі іншому призначеному органу з аналогічною сферою призначення, який буде призначений першим.".
3. Абзац третій пункту 5 після слів "з оцінки відповідності" доповнити словами "(у разі наявності таких призначених органів)".
................Перейти до повного тексту