- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 266 від 19.10.95 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 листопада 1995 р. за N 412/948 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного
комітету статистики
N 338 від 22.09.2008 )
Про затвердження форми державної статистичної звітності про порушення адміністративного законодавства та інструкції по її складанню
1. Затвердити форму державної статистичної звітності N 1-АП "Звіт про розгляд справ про адміністративні правопорушення та осіб, які притягнуті до адміністративної відповідальності" (річна), а також інструкцію по її складанню, що додаються, і ввести їх у дію, починаючи зі звіту за 1995 рік.
2. Розповсюдити форму, затверджену в пункті 1 цього наказу, на всі органи, що мають право розглядати справи про адміністративні правопорушення незалежно від їх відомчої підпорядкованості.
3. Економічному управлінню (Єрофеєва Н.В., Пишнюк М.І.) забезпечити відповідне фінансування та виділення необхідної кількості паперу для виготовлення бланків форми звітності та інструкції по її складанню.
4. ГОЦ Мінстату України (Крамарєв В.Г.) забезпечити збирання та розроблення державної статистичної звітності за формою N 1-АП.
5. Управлінню соціальної статистики (Тарнопольська Л.В.) забезпечити підприємство-виготовлювач затвердженими оригіналами форми державної статистичної звітності та інструкції.
6. Визнати такими, що втратили чинність:
6.1. Наказ від 19.05.92 р. N 73 про затвердження форми державної статистичної звітності N 1-АП;
6.2. Наказ від 02.07.93 р. N 132 про затвердження інструкції по складанню звіту за формою N 1-АП.
7. Скасувати:
7.1. Наказ від 31.07.95 р. N 200 про затвердження форми державної статистичної звітності N 1-АП та інструкції по її складанню.
8. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра | І.В.Хайнацька |
Затверджена
наказом Мінстату України
від 19.10.95 р. N 266
Інструкція по складанню звіту про розгляд справ про адміністративні правопорушення та осіб, які притягнуті до адміністративної відповідальності за формою N 1-АП
2. У графі Б вказується назва статті Кодексу України про адміністративні правопорушення та назва адміністративних правопорушень, що передбачені іншими законодавчими актами України.
У графі В вказується номер статті Кодексу України про адміністративні правопорушення відповідно до правопорушення, що записане у графі Б.
3. У графі 1 вказується кількість розглянутих правопорушень, по яких винесено постанови (рішення). У графах 2-7 наводяться дані про кількість осіб, щодо яких винесені постанови (рішення), у тому числі - про накладення адміністративного стягнення (графа 3), про застосування заходів впливу, передбачених статтею 24` Кодексу України про адміністративні правопорушення (графа 4), про закриття справи (графа 5). Із графи 5 виділяється кількість осіб, щодо яких матеріали передані на розгляд товариського суду, громадської організації або трудового колективу (графа 6) та передані прокурору, органу попереднього слідства чи дізнання (графа 7). Сума даних за графами 3-5 дорівнює даним у графі 2.
У графах 8-16 наводяться дані про кількість накладених адміністративних стягнень як основних, так і додаткових.
За одне адміністративне правопорушення може бути накладено основне або основне і додаткове стягнення. Сума даних за графами 8-14 дорівнює даним у графі 3.
У графах 17 і 18 відповідно наводяться дані про суми накладеного і стягненого штрафу (в тому числі у випадках, коли правопорушення скоєні в попередньому звітному періоді, а стягнення штрафу відбулося в поточному звітному періоді).
Встановлений розмір матеріальної шкоди, яку заподіяно правопорушеннями, вказаними у графі 1, вказується у графі 19. До цього відносять матеріальну шкоду, заподіяну громадянам, підприємствам та організаціям (втрати при пошкодженні чи розкраданні майна тощо) і неотримані платежі (невнесені до бюджету податки, недобори митних платежів, неоплачена вартість проїзних квитків тощо).
У випадках, коли протокол про адміністративне правопорушення не складається, а розмір заподіяної матеріальної шкоди (включаючи неотримані платежі) можна встановити на підставі інших документів первинного обліку, дані про суми встановленого розміру заподіяної та відшкодованої майнової шкоди слід вказати відповідно у графах 19 та 20 (матеріальна шкода, відшкодована в поточному році, яку заподіяно правопорушеннями, скоєними в минулому році, також включається до графи 20). Наприклад, по правопорушенню "Безбілетний проїзд" вартість неоплаченого проїзду є встановленим розміром заподіяної матеріальної шкоди (неотриманим платежем), а вартість квитка, якого правопорушник придбав на вимогу контролера (або іншої посадової особи, яка має право накладати адміністративне стягнення), є відшкодуванням матеріальної шкоди.
Якщо володільцеві повернуто втрачені або викрадені речі (гроші), то у графі 21 проставляється сума повернутого володільцеві в порядку відшкодування заподіяної йому матеріальної шкоди.
4. У пункті А довідки враховуються невиконані постанови (рішення) про притягнення до адміністративної відповідальності у зв'язку з закінченням строку давності.
У пункті Б довідки вказується кількість вилученої вогнестрільної зброї, а також бойових припасів, вибухових речовин, наркотичних засобів, отруйних, сильнодіючих та радіоактивних речовин.
У пункті В довідки вказується сума оплатно вилучених цінностей.
Дані пункту Г довідки про суми конфіскованих матеріальних цінностей заповнюються лише по виконаних постановах з відміткою про реалізацію конфіскованих предметів (статті
315,
316 Кодексу України про адміністративні правопорушення, щодо конфіскованих валютних цінностей, то до справи повинна бути приєднана довідка Національного банку про їх вартість по офіційному курсу в карбованцях на момент вчинення правопорушення.
5. Районними (міськими) судами (суддями) обов'язково окремим рядком вказуються дані про випадки застосування адміністративних стягнень в порядку статті
51 Кримінального Кодексу України (ці дані слід враховувати і в підсумковому рядку "Всього").
6. Митниці, крім підсумкових даних по кожному виду правопорушень, заповнюють їх в двох розрізах:
1) щодо громадян України;
2) щодо іноземних громадян та осіб без громадянства. Кількість порушень митних правил показують як сумарно за всіма видами таких порушень (статті
104 -
120 Митного Кодексу України, так і по кожному виду (кожній статті) окремо.
7. У випадку, якщо кількість видів правопорушень, розглянутих звітуючим органом, перевищує число рядків (2-44) на бланку форми N 1-АП, необхідно доклеїти до бланку додатковий аркуш, на якому продовжується заповнення форми.
8. Дані рядка 1 - "Всього" по кожній з граф 1-21 дорівнюють сумі даних рядків по окремих правопорушеннях.
Управління соціальної статистики
Мінстату України
Державна статистична звітність
к о д и |
форми доку- мен- ту за УКУД |
органі- зації- склада- ча - іденти- фіка- ційний код ЄДРПОУ |
тери- то- рії за СПАТО |
галу- зі за ЗКГНГ |
виду еко- но- міч- ної дія- ль- нос- ті за УК- ВЕД |
форми влас- ності за КФБ |
органі зацій- но-пра вової форми госпо- дарю- вання за КОПФГ |
мініс терст ва,ві домст ва, МДО, конце рну, асоці ації за СПОДУ |
вище- стоя- щої органі зації - іден тифіка ційний код ЄДРПОУ |
|
КС |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
................Перейти до повного тексту