- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 квітня 2002 р.
за № 378/6666
Про затвердження Порядку видачі довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю
Відповідно до
Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" зі змінами і доповненнями НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок видачі довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю (далі - Порядок), що додається.
2. Виконавчому директору Фонду України соціального захисту інвалідів Хабарову В.:
2.1. Узяти до виконання та довести до відома відділень Фонду вищезазначений Порядок.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Державного секретаря.
4. Скасувати наказ Мінпраці від 18.05.2001 № 210.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
праці та соціальної політики
25.03.2002 № 169
(у редакції наказу
Міністерства соціальної
політики України
)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 квітня 2002 р.
за № 378/6666
ПОРЯДОК
видачі довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю
1. Цей Порядок регулює видачу відділеннями Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (далі - відділення Фонду) довідок про чисельність працюючих осіб з інвалідністю (далі - довідка), які мають основне місце роботи на підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадської організації інвалідів, їх відокремлених підрозділах (далі - підприємство, організація), а також у фізичних осіб, які використовують найману працю, виходячи з середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу.
Середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу обчислюється відповідно до
Інструкції зі статистики кількості працівників, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 28 вересня 2005 року № 286, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 30 листопада 2005 року за № 1442/11722 (зі змінами).
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики
№ 589 від 13.10.2021 )
2. Підприємства, організації, а також фізичні особи, які використовують найману працю, для отримання довідки відповідно до свого місцезнаходження подають до відділення Фонду такі документи:
заяву за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку;
список працюючих осіб з інвалідністю за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку.
У разі якщо підприємства, організації та фізичні особи зареєстровані менше року, звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів подається ними за весь період діяльності, але не менше ніж за один звітний квартал.
3. Подані документи реєструються в журналі реєстрації виданих довідок про чисельність працюючих осіб з інвалідністю за формою, наведеною у додатку 3 до цього Порядку.
4. Відділення Фонду після опрацювання поданих документів протягом десяти днів після їх реєстрації видають довідку про чисельність працюючих осіб з інвалідністю за формою, наведеною у додатку 4 до цього Порядку. Довідка видається підприємству, організації за період, вказаний у заяві.
................Перейти до повного тексту